...inu v čele GM je žena, postupovala v koncernu od píky a marketing není o lásce k jedné značce a to se plně týká evropské prodejnosti modelů značek jako takových, nakonec korejský Chevy není americký Chevrolet. Nakonec ani naše škodovka si nemůže v koncernu VW vyskakovat i když po příchodu J. Kabana se blýská ne lepší časy viz. nová fabka i rapid a kokta ale stále čeká v pořadí na nové podvozkové platformy od VW. Každý koncern si určuje svou obchodní politiku.
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
Nejdřív zaříznou Chevy a pak chcou oslovit šetřivé zákazníky
Já měl z toho stažení Chevroletu dojem, že chtějí Oplu vybudovat image prestižní značky. A oni místo toho asi půjdou po krku číňanům a indům... WTF...??
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
...to Krtek Škoda v koncernu VW není na prvním místě obchodního zájmu a je to pochopitelné a přirozené, nechci se přít ale fabka dostane novou podvozkovou platformu teprve teď s novým modelem, Seat ji měl už dávno. Ale co je podstatné Škoda nyní má Kabana a to je terno, viz tvůrce Bugatti Veyron, prostě umí a auta co vytvoří o tom jasně promlouvají. K Oktávce vzpomeň si na její začátky krátký rozvor, nechtěli ji nejspíš pustit do standartního rozměru třídy!
Nakonec vono to sem vlastně ani nepatří, je to tu o GM i když obchodní politika a zájmy jsou všade složité a tak nevyzpytatelné.
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
Problem je v tom, ze nas hodili do kybla spolu s krajinami, kde vladne VW a francuzke znacky. Tam bol trhovy podiel chevroletu minimalny.Ale asi este ekonomicky unosny, keby to nebolo tak, tak by sa vyrazne zmensoval pocet predajcov. Ked sa tak divam po cestach napr. okolo Bratislavy, tak podiel tychto aut na cestach je okolo 10%. A to je uz celkom zaujimave cislo. Avsak teta v GM uvazovala tak nejak globalne a zarezala celu znacku na trhu. V GM si uz zacinaju vsimat, ze neurobili dobre a o par rokov zistia, ze to nebol dobry napad, ved nepresiel ani rok a uz hladaju cesticky, ako by OPEL mohol zaplnit vzniknutu dieru na trhu. Ale mylia sa, OPEL to nebude, bude to RENAULT/DACIA a korejci Hyundai/KIA, kto bude z tohto nerozumneho kroku profitovat.
Nebolo treba nic robit, len dodavat auta dealerom, neminat peniaze na nezmyselne reklamy, predrazene vybavenie predajni a pod. Tieto auta sa nepredavali na zaklade reklamy, ale na zaklade osobnej skusenosti a doporucenia. A zakaznici boli verni znacke. Tomu je koniec a je to ich velka chyba, ktora bude po zasluhe potrestana trhom.
Naposledy upravil(a) mzprx dne ned črc 27, 2014 19:05, celkem upraveno 1 x.
Octavia 3. generace vyjela na tý nový platformě MQB.
Jak zmiňoval serpico tak malý VW a Seati jí asi budou mít taky ale Fabia co se chystá bude postavená na něčem staršim.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram