BRZDY...
Moderátor: Blue Lanos
BRZDY...
Tak jsem dnes absolvoval vymenu brzd. Mel jsem z Krce objednany kotouce, desticky a pakny. Dal jsem to do servisu a nasledovalo nemile zjisteni. Pri vymene kotoucu se musi vymenit i loziska, protoze jak se sunda naboj dolu, znici se... Takze mi vymenili jen desticky a pakny a ted budu muset rychle objednat loziska, nez si doku*vim novy desticky
Na zaver jen uvedu, kolik me tato sranda vysla...
Brzd. kotouc (2 ks)..................... 900,-
Brzd. desticky............................ 540,-
Brzd. celisti................................ 430,-
Loziska kol (2ks).........................240,-
Vymena desticek a paken.............800,-
+ jeste pozdejsi vymena kotoucu..250,-
Celkem draha sranda, ne?
Na zaver jen uvedu, kolik me tato sranda vysla...
Brzd. kotouc (2 ks)..................... 900,-
Brzd. desticky............................ 540,-
Brzd. celisti................................ 430,-
Loziska kol (2ks).........................240,-
Vymena desticek a paken.............800,-
+ jeste pozdejsi vymena kotoucu..250,-
Celkem draha sranda, ne?
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDY...
To máš super cenovku. Mě vyšly 2 sady originálních ložisek v ACH za 2000Kč!Robert píše:Loziska kol (2ks).........................240,-
Jinak dneska jsem dal taky "nové" destičky. Jsou to Lucasy, které měly najeto 15.000km. Pak se měnily kotouče a zároveň destičky. Dostal jsem origo Daewoo a brzdy byly i po zajetí takové tupé. Lucasy jsem zborusil a nahodil. Ještě před zajetím už to brzdí líp než originály.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ta cena v krči je dost zajímavá, ale není mi moc jasné, co to je. Když jsem zjišťoval ceny u různých Daewoo dealerů a v JC Auto (loni na podzim), tak ceny byly vždy okolo 500Kč za sadu ložisek pro 1 kolo
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Co vím, tak se prodává vždy celá sada ložisek + podložky pro jedno kolo. Matice v sadě není, Petrm říkal, že jedna matice přežije jednu výměnu ložisek a není třeba dávat hned novou. Já mám taky nová ložiska a matice původní.
Jinak celá sestava (od vnitřku) ložiska je toto:
Vnitřní gufero
Vnitřní ložisko
Vymezovací podložka
Vnější ložisko
Vnější gufero
Jinak celá sestava (od vnitřku) ložiska je toto:
Vnitřní gufero
Vnitřní ložisko
Vymezovací podložka
Vnější ložisko
Vnější gufero
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
počítejte s tím,že pokud dáváte auto do servisu,tak ten za práci ručí a proto dává nové díly,byť by ty starší ještě klidně sloužily dále.A navíc je to pro ně kšeft a ten se musí využít.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ty matice nebudou zas az tak drahy, to mne netrapi, ale co me fakt stve je to, ze do toho musim vrazit aspon jeste 1500,- (loziska+prace)
Jestli se nastvu, tak Matiza prodam, protoze jsem slysel, ze na techto autech se v podstate meni vse i pri prkotine. Jeste me ceka vymena rozvodaku a posledniho dilu vyfuku, coz bude taky aspon 3000,- (dily+prace). Prestava me to uz bavit, rvat tolik penez jen za opravy do 5 let staryho auta...
Shrnuti:
- Vymena brzd (kotouce, desticky, pakny, loziska).......cca 4500,- a to nemam vymenenou kapalinu
- Rozvodak + kladka..........cca 1100,- + prace cca 400,-
- Treti dil vyfuku....cca 1300,- + prace cca 200-300,-
Celkem: cca 7500,- Kc
Jestli se nastvu, tak Matiza prodam, protoze jsem slysel, ze na techto autech se v podstate meni vse i pri prkotine. Jeste me ceka vymena rozvodaku a posledniho dilu vyfuku, coz bude taky aspon 3000,- (dily+prace). Prestava me to uz bavit, rvat tolik penez jen za opravy do 5 let staryho auta...
Shrnuti:
- Vymena brzd (kotouce, desticky, pakny, loziska).......cca 4500,- a to nemam vymenenou kapalinu
- Rozvodak + kladka..........cca 1100,- + prace cca 400,-
- Treti dil vyfuku....cca 1300,- + prace cca 200-300,-
Celkem: cca 7500,- Kc
No peněz je to dost ale takový věci odejdou uplně na všech autech.ložiska sem měnil po 3 letech(1200 jedno) rozvody mě čekaj (3500) destičky už taky (v elitu za 1100)Kotouče moc neřešim (jsou rovný a ne moc slabý).Jen ten výfuk je uplně v poho(ale u dieselu je to normalní)Mam r.v 2000 a najeto 160000.(samo peu 306)a ceny bez prace
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Jo, zvláště dobře je to vidět třeba na tom, když odejde těsnění pod sacím potrubím, které zároveň zaslepuje díru na bloku: mění se celé potrubí, údajně za cca 4,5 kKč a ještě se při tom musí odstrojit motor, zřejmě aby na tom mechanik musel strávit pěkných pár hodin a něco si vydělal .Robert píše:Jestli se nastvu, tak Matiza prodam, protoze jsem slysel, ze na techto autech se v podstate meni vse i pri prkotine.
Ty vole a viděs to tam někdy?je to prace na cca 2-3 hodiny a to je na zlomení ruky.už sem to dělal asi 5* a jde to čim dal rychleji ale poprve 4 hod.ono sendat potrubí je vlastně sendat vše ze zadní časti motoru.je to hrozný a je tam všude asi 1 cm místa!A potrubí stojí 2900 bez dph.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Viděl, brácha to dělal . Já za to taky nenapadám mechaniky, ale ty pazdráty, co to konstruovali. Což ovšem není problém jen Daewa, ale všech nových aut - panu konstruktérovi to vyjde pěkně v CAD programu na PC, tak se to vyrobí, ale jestli se musí kvůli prkotině rozebrat půlka motoru nebo jestli se tam vůbec daj strčit pracky, to už nikoho nezajímá... Stačí třeba na Fóbii měnit žárovku v levým světlometu .palikx píše:Ty vole a viděs to tam někdy?je to prace na cca 2-3 hodiny a to je na zlomení ruky.už sem to dělal asi 5* a jde to čim dal rychleji ale poprve 4 hod.ono sendat potrubí je vlastně sendat vše ze zadní časti motoru.je to hrozný a je tam všude asi 1 cm místa!A potrubí stojí 2900 bez dph.
jo fabča je radost ale lp světlo na matizu taky hnus a proto ho radeji vyndam.(jsou to 4 šroubky)
pro docenta ok špatně sem to pochopil
pro docenta ok špatně sem to pochopil
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil