Něco k té klimě. Po dvou letech bych čištění klimy neřešil, čím méně se do ní někdo šťourá tím lépe. Jen takový dotaz, kolikrát jste kdo nechával měnit náplň doma v ledničce? Asi nikdo, tak proč vyhazovat prachy za stejnou věc v autě!TIBI77 píše:Podla rozpisu v servisnej knizke,mala by sa menit brzdova kapalina + klasika serviska 30tis.Ale moc to servisi nerobia
Daj si aj precistit zadne brzdy,striekaju sa sprejom pre lepsie chodenie platniciek.
Po precisteni a vymene brzdovej Orlik brzdil ako blazen Zo zaciatku mi to vadilo,ale uz som si zvykol
Daj si vicistit klimu+vymenu oleja kompresra+novu napln!
Najprv si zisti cenu materialov a ukonov!Lebo dopadnes ako kolega v Poprade.Ked porovnal cenu materialov a roboty,tak 2servisna bola drahsia oproti prvej(tie iste ukony a material)!A to len preto ze na 2 servisku si doniesol vlastne veci!
Mas vypis s prvej servisky?Tak nech ti rozpisu a vytlacia 2 servisku!Potom ked ti budu chcet uctovat viac(za to ze mas vlastne veci),tak im stym vytri zrak!
Alebo na nich tlac aby dali nizsiu cenu,a nemusis nic zhanat!
Jediné, co je nutné vyměňovat je pylový (kabinový filtr), který zajistí, aby se na výparníku neusazoval pyl a nečistoty, které způsobují hnilobu a plísně.
A ještě malé upřesnění olej se v klimatizaci nemění, jen se doplňuje ten, co se při recyklaci původní náplně dostane s chladivem ven. A chladivo, které v servise vrátí do auta, také není nové, ale je "recyklované" (tzn. vyčištěné přes filtry mašiny s odloučením nečistot a oleje) a max. doplněné o rozdíl, který tam chyběl. Doplnění chladiva stačí po 3 -4 letech provozu.