Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
http://www.novinky.cz/finance/325355-au ... jetin.html
Kdyby měl někdo zájem o lítajícího Seata, tak je k mání na Sautu za 135 000 ,-
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list
14.4.2013
A dnes
Kdyby měl někdo zájem o lítajícího Seata, tak je k mání na Sautu za 135 000 ,-
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list
14.4.2013
A dnes
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
- Reklama
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
To auto znám "z vidění", ale nevěděl jsem, že bylo tak zbořené. No, pěkně si s ním pohráli...
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Pěkně ho opravili Střecha už je černá.Elektrony původní. Ze severu Moravy se auto přesunulo do Benešova.
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Já viděl i polovinu auta uříznutou flexou zralou do šrotu a za pár týdnů z toho byl zánovní vůz. Řekl bych normal u nás v ČR
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
No každopádně bych v tom nechtěl sedět při další havárce. A taky dost pochybuju, že se kupec dozví, co to bylo za totálku.
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
on totiž v základě nikdo ani neví v čem sedí když si koupí nové auto.
Vždyť si vlezte do kufru a přitlačte si na některou tabuli těch prolisovaných plíšků. ale OPATRNĚ !! aby jste něco nepromáčkli ( za starejch časů jstev kufru mohli tancovat
Abych vysvětlil o čem píši. Pokud někdo trochu zabrouzdal do karosařiny tak ví jak se vyráběla auta dříve a jak dnes. Dnes se jedná o tenkostěné materiály kterým pevnost a tuhost dodávají profilované prolisy a vzájemné provaření do segmentů . které se svařují do celků. U takovéto konstrukce je po havárii nutné vyhodnocení odborníkem které části karoserie se musí zcela odstranit a nharadit v zájmu zabezpečení konstrukční tuhosti vozidla v původním stavu. Opravy karoserie tak jak se prováděli v dřívějších dobách nejsou přípustné , i když jsou proveditelné a tak se i děje.
Brzy , a tato doba se velice rychle blíží, vyjdou nové vyhlášky , které budou přímo zakazovat neodborné opravy karoserie , které naruší konstrukční tuhost karoserie. Za porušení takových předpisů brzy ponesou pokoutní karosáři veškerou odpovědnost.
Bohužel, už to nejde tak jak jsme to dělali kdysi , že jsme upajcnuli kus žigulíka , navařili dole tabuli 1,5 plechu tu jsme nahřáli přihnuli a dovařili spodek nebo bok. Tenkrát to bylo spíše vyztužení. Dnešní karoserie je z velice lehkých materiálů a plná prolisů a to se dá nahradit jen celými dílčími sestavami.
Pokud je tedy takhle bourané auto jako je na původním snímku , jsou dvě možnosti.. Nevíme jakou opravou prošel vůz a proto nemužeme hodnotit jeho opravu.
Možnost první - Třeba bylo opraveno skutčně tak že se měnily celé komponenty a bylo to děláno na stolici a někdo se pod to podepsal. Potom je vše v pořádku.
Možnost druhá - Nebo je to děláno někde na štokrleti , nejsou spoje řádně provařené , jsou místo originálních prolisovaných segmentů vloženy náhradní vyklepávané díly, potom se děj vůle Aláhova a měl by existovat zákonem stanovený postup jak tyto věci odhalovat a nepřípusté vyřazovat z provozu.
Bohužel neexistují Stanice technické kontroly , které by se zabývaly kontroly tuhostí karoserií po opravách. Takže pokulhává zákon. Která STK má hydraulickou stolici na dynamickou kontrolu karoserie?? Snad jen ve VUMV ( výzkumný ústav motorových vozidel ) má něco podobné.
Jsme národ Kocourkovských , protože jestli pekař nezačne sám sebe kontrolovat jaké nám peče pečivo, řezník nebude ručit za své uzeniny, karosář nebude garantovat svou práci, tak nám žádný zákon nepomůže , protože ani ten zákon nebude stát za nic. Zase jej vytváří jen lidé.
šťastnou cestu SE ŠTĚSTÍM NEJDÁL DOJEDEŠ
Vždyť si vlezte do kufru a přitlačte si na některou tabuli těch prolisovaných plíšků. ale OPATRNĚ !! aby jste něco nepromáčkli ( za starejch časů jstev kufru mohli tancovat
Abych vysvětlil o čem píši. Pokud někdo trochu zabrouzdal do karosařiny tak ví jak se vyráběla auta dříve a jak dnes. Dnes se jedná o tenkostěné materiály kterým pevnost a tuhost dodávají profilované prolisy a vzájemné provaření do segmentů . které se svařují do celků. U takovéto konstrukce je po havárii nutné vyhodnocení odborníkem které části karoserie se musí zcela odstranit a nharadit v zájmu zabezpečení konstrukční tuhosti vozidla v původním stavu. Opravy karoserie tak jak se prováděli v dřívějších dobách nejsou přípustné , i když jsou proveditelné a tak se i děje.
Brzy , a tato doba se velice rychle blíží, vyjdou nové vyhlášky , které budou přímo zakazovat neodborné opravy karoserie , které naruší konstrukční tuhost karoserie. Za porušení takových předpisů brzy ponesou pokoutní karosáři veškerou odpovědnost.
Bohužel, už to nejde tak jak jsme to dělali kdysi , že jsme upajcnuli kus žigulíka , navařili dole tabuli 1,5 plechu tu jsme nahřáli přihnuli a dovařili spodek nebo bok. Tenkrát to bylo spíše vyztužení. Dnešní karoserie je z velice lehkých materiálů a plná prolisů a to se dá nahradit jen celými dílčími sestavami.
Pokud je tedy takhle bourané auto jako je na původním snímku , jsou dvě možnosti.. Nevíme jakou opravou prošel vůz a proto nemužeme hodnotit jeho opravu.
Možnost první - Třeba bylo opraveno skutčně tak že se měnily celé komponenty a bylo to děláno na stolici a někdo se pod to podepsal. Potom je vše v pořádku.
Možnost druhá - Nebo je to děláno někde na štokrleti , nejsou spoje řádně provařené , jsou místo originálních prolisovaných segmentů vloženy náhradní vyklepávané díly, potom se děj vůle Aláhova a měl by existovat zákonem stanovený postup jak tyto věci odhalovat a nepřípusté vyřazovat z provozu.
Bohužel neexistují Stanice technické kontroly , které by se zabývaly kontroly tuhostí karoserií po opravách. Takže pokulhává zákon. Která STK má hydraulickou stolici na dynamickou kontrolu karoserie?? Snad jen ve VUMV ( výzkumný ústav motorových vozidel ) má něco podobné.
Jsme národ Kocourkovských , protože jestli pekař nezačne sám sebe kontrolovat jaké nám peče pečivo, řezník nebude ručit za své uzeniny, karosář nebude garantovat svou práci, tak nám žádný zákon nepomůže , protože ani ten zákon nebude stát za nic. Zase jej vytváří jen lidé.
šťastnou cestu SE ŠTĚSTÍM NEJDÁL DOJEDEŠ
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Tak,ale toto už určite nie,nech to bolo aj VOLVO predtým,ako šlo cez strechu
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Alvine,všechno se dá opravit. Záleží na tom jak. Někdo sežene bouračku z druhé strany,sundá střechu a tradá auto je po hromadě. Nebo vezmou čorku,předělají vin a tradá,je opraveno za pár korun.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Ono ide tiež o to,že hocijaky fušer jednoducho NEDOKÁŽE opravit buračku tak, aby bola zachovaná geometria náprav, dosadanie a tesnosť dverí atd,atd
k takej oprave je potrebný profesional,ktorý má v prvom rade veĺké skusenosti a vdruhej rade potrebné náradie
a prácu takého profesionála je treba kráľovský zaplatiť,ked sa bude niekolko týždńov piplat s jednou karoseriou
preto v dnešnej dobe sa ťažké buračky opravuju už len velmi vynimočne ,
ja som videl opravit Š-Forman ktorý mal odrhnutý motor spolu s celou prednou častou karosierie
a dokazali to opraviť ...
lenže dnes je cena a hodnota aut niekde inde ako bola pred 15-20 rokmi
a dnes by Formana nikto neopravoval....
k takej oprave je potrebný profesional,ktorý má v prvom rade veĺké skusenosti a vdruhej rade potrebné náradie
a prácu takého profesionála je treba kráľovský zaplatiť,ked sa bude niekolko týždńov piplat s jednou karoseriou
preto v dnešnej dobe sa ťažké buračky opravuju už len velmi vynimočne ,
ja som videl opravit Š-Forman ktorý mal odrhnutý motor spolu s celou prednou častou karosierie
a dokazali to opraviť ...
lenže dnes je cena a hodnota aut niekde inde ako bola pred 15-20 rokmi
a dnes by Formana nikto neopravoval....
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
No už jsem toho viděl dost,ale v jednom nejmenovaném bazaru prodávali auto. Nápis na autě,1 majitel,nebourané, záruka najetých kilometrů atd. Realita,auto táhlo doleva jak svina,evidentně najeto víc než 65000 km a navíc při měření rozchodu kol,bylo auto na jedné straně mezi koly dlouhé 2680mm a na druhé 2660 mm. Tyto míry jsou jen info,už si to přesně nepamatuju.Laco71 píše:Ono ide tiež o to,že hocijaky fušer jednoducho NEDOKÁŽE opravit buračku tak, aby bola zachovaná geometria náprav, dosadanie a tesnosť dverí atd,atd
k takej oprave je potrebný profesional,ktorý má v prvom rade veĺké skusenosti a vdruhej rade potrebné náradie
a prácu takého profesionála je treba kráľovský zaplatiť,ked sa bude niekolko týždńov piplat s jednou karoseriou
preto v dnešnej dobe sa ťažké buračky opravuju už len velmi vynimočne ,
ja som videl opravit Š-Forman ktorý mal odrhnutý motor spolu s celou prednou častou karosierie
a dokazali to opraviť ...
lenže dnes je cena a hodnota aut niekde inde ako bola pred 15-20 rokmi
a dnes by Formana nikto neopravoval....
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Jak moc bouraný auto se dá ještě opravit ???
Každý autobazár je plný aj horších búračiek pod značkou nikdy búrané a TOP stav.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)