Emise jsou dle tabulky presne jak maji byt, zadna vychylka, ani do tech povolenych hodnot, az jsem cumelno co ja vim tak na plyn to ta lambda nedokaže přesně určit a je proto použit program emulace lambdy.to ma domyslet ty hodnoty ktere nedokaže změřit.a proto to jede OK.Čištění vstřiku ano doporučuji taky,ale nevim jestli je to tvuj problem když maš emise ok
UPDATE: Svítí mi CHECK :-(( Vadná lambda sonda !!!!
Moderátor: Blue Lanos
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Reklama
No tak co vlastně řešíš.Vyndej kontrolku a je po problemu Taky to tak dělam aspon mě to zatim nic nestojí.(a až se to zastaví tak je to v p..i)Ale ne svítí jen airbag a tam mi chybí asi vyměnit jednotku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
No ja nevim, co tam bude za chybu zapsane, uvidim v utery, on na te diagnostice nedela plynovy auta, tak to nevedel, me vzal s plynovym jen proto, ze pro nej delame obcas a to mi taky hned rikal, ze mi da do poradku jen benzin, a to taky udelal, ten plyn jsem chtel videt ja, kdyz uz to bylo zapojeny Ale kdyz byla lambda v haji a serizovali ten plyn pred mesicem, tak to opravdu uz serizovali k te spatne lambde, takze na to znovuserizeni pujdu urcite. Dnes hlasim den bez rozsviceni
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Jen pro informaci o lambde, je to ale z pohledu cloveka, ktery nerozumi autum, mam jen predstavu o tom, co v aute delaji pocitace a tohle cidlo .palikx píše:no co ja vim tak na plyn to ta lambda nedokaže přesně určit a je proto použit program emulace lambdy.to ma domyslet ty hodnoty ktere nedokaže změřit.a proto to jede OK.Čištění vstřiku ano doporučuji taky,ale nevim jestli je to tvuj problem když maš emise ok.Akri píše:aha tak to jo.palikx píše:Ne je ostra a tak to ma byt.
A jeste neco, kdyz jsem chtel tenhle graf videt i na plyn, tak tam to dela az pri zvysenych otackach, na volnobeh to hlasi asi spatnou smes, ale je zase divny ze na jizde nebo zvuku ci jinych vlastnostech nic neni poznat, jezdi to skvele
Lambda by mela davat spravna cisla i na LPG. Je to jen sensor, ktery meri rozdil podilu kysliku ve vyfukovych plynech a v normalnim vzduchu. Tim pocitac muze urcit kolik kysliku se pouzilo pri horeni v motoru a tim padem i kolik paliva shorelo. Protoze jednotka vi, kolik paliva vstrikovala a kolik shorelo, je mozny urcit mnozstvi paliva zbyvajici ve vyfukovych plynech a to je prave to, kvuli cemu tam ta lambda sonda je. Nastavuje mnozstvi paliva tak, aby to, co zbude ve vyfukovych plynech, bylo dostatecne pro reakci v kalizatoru, ale na druhou stranu, aby tam paliva nebylo moc, aby kalizator "neshorel".
Problem muze byt jedine v tom, ze pri spalovani LPG se pouzije jine mnozstvi kysliku, nez pri spalovani stejneho mnostvi benzinu. Proto starsi systemy, ktere nemely "dost inteligentni" ridici jednotku pro plyn a pouzivali ridici jednotku pro benzin, pouzivali emulator lambdy (cisla udavana lambdou jsou pro benzinovy ridici pocitac nesmyslna). Novejsi systemy uz ale maji plnohodnotnou ridici jednotku i pro jizdu na LPG, ktera uz umi korektne interpretovat hodnoty z lambda sondy a proto lambdu uz pouzivaji (to je jeden z duvodu, proc jsou o neco lepsi provozni parametry u techto systemu nez u starsich).
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
tak ted teda nevim na LPG je proste ten graf na volnobeh uplne jinej, jen zubata carka, oproti grafu na BA, ale jak rikam, staci kousek pridat plynu a je to uplne stejne jak na BA, ale na volnobeh ne...PavelZ píše:Jen pro informaci o lambde, je to ale z pohledu cloveka, ktery nerozumi autum, mam jen predstavu o tom, co v aute delaji pocitace a tohle cidlo .palikx píše:no co ja vim tak na plyn to ta lambda nedokaže přesně určit a je proto použit program emulace lambdy.to ma domyslet ty hodnoty ktere nedokaže změřit.a proto to jede OK.Čištění vstřiku ano doporučuji taky,ale nevim jestli je to tvuj problem když maš emise ok.Akri píše: aha tak to jo.
A jeste neco, kdyz jsem chtel tenhle graf videt i na plyn, tak tam to dela az pri zvysenych otackach, na volnobeh to hlasi asi spatnou smes, ale je zase divny ze na jizde nebo zvuku ci jinych vlastnostech nic neni poznat, jezdi to skvele
Lambda by mela davat spravna cisla i na LPG. Je to jen sensor, ktery meri rozdil podilu kysliku ve vyfukovych plynech a v normalnim vzduchu. Tim pocitac muze urcit kolik kysliku se pouzilo pri horeni v motoru a tim padem i kolik paliva shorelo. Protoze jednotka vi, kolik paliva vstrikovala a kolik shorelo, je mozny urcit mnozstvi paliva zbyvajici ve vyfukovych plynech a to je prave to, kvuli cemu tam ta lambda sonda je. Nastavuje mnozstvi paliva tak, aby to, co zbude ve vyfukovych plynech, bylo dostatecne pro reakci v kalizatoru, ale na druhou stranu, aby tam paliva nebylo moc, aby kalizator "neshorel".
Problem muze byt jedine v tom, ze pri spalovani LPG se pouzije jine mnozstvi kysliku, nez pri spalovani stejneho mnostvi benzinu. Proto starsi systemy, ktere nemely "dost inteligentni" ridici jednotku pro plyn a pouzivali ridici jednotku pro benzin, pouzivali emulator lambdy (cisla udavana lambdou jsou pro benzinovy ridici pocitac nesmyslna). Novejsi systemy uz ale maji plnohodnotnou ridici jednotku i pro jizdu na LPG, ktera uz umi korektne interpretovat hodnoty z lambda sondy a proto lambdu uz pouzivaji (to je jeden z duvodu, proc jsou o neco lepsi provozni parametry u techto systemu nez u starsich).
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se