jasne udelam to, ale jinak uz jsem objednany na utery na diagnostiku, nactou mi a vytisknou tu chybu z jednotky a streda rano jedu na servis k plynarum.PavelZ píše:Akri nez pojedes k plynarum, zkus nejdriv nalit do nadrze nejaky aditivum na cisteni ventilu (umerne k tomu, kolik mas benzinu v nadrzi) a vyjet benzin co nejvic do prazdna a natankovat znova a pak tam dat zase to aditivum. Muze to byt tim, ze uz je nejakej bordel ve vstricich a po prepnuti to muze mit chvili (obzvlast pod malym plynem) chudou smes.
Sam sem se vstrikama na Lanosu udelal svoji zkusenost (kombinace divnyho benzinu a toho, ze sem malo jezdil na benal), ale nastesti mi vymenu udelali v ramci zaruky . Takze se ted snazim najet tak asi 100 km mesicne na benzin, abych to udrzel v "kondici". Navic netankuju benzinu do nadrze mnoho, aby tam nebyl dlouho, to se mi taky neosvedcilo. Prece jen v nadrzi se srazi vlhkost a cim je tam ten benzin dyl, tim vic vody se do nej dostane a to pak motoru taky nedela moc dobre (a podle servisaku ani palivovymu cerpadlu).
Ono pozor!! Ta lambda byla vadna! Ted na benzin mam spickove hodnoty, rikal, ze to jsou hodnoty noveho vozu, podle tabulek to sedi na setinne cislo, takze problem se vstrikama neni, on rikal, ze to jak startuju na benzin, ono to ani jinak nejde, je vlasne asi prave proto, ale i on mi rekl, ze 2-3 dny v mesici bych jezdit na benzin pro jistotu mel.
Na volnobeh u benzinu to jde ted skvele, i podle gragu, jen ten plyn na volnobeh ne, vypada to, ze to blbe spaluje, asi to dela spatnou smes, ale to on mi neudela, rikal, ze by to meli prave seridit plynari, protoze pri pridanym plynu uz je i na plyn ta krivka gragu zase spickova, tak jak ma byt, takze to asi opravdu jen seridi, podle me.
On je nejvetsi problem ten, ze to nevykazuje ale vubec zadne znamky, ze by to treba kuckalo, chcipalo, jelo spatne, nebo tak podobne, jezdi to spickove na plyn, o benzinu ani nemluvim, ten je ted tak serizenej, ze to trha asfalt, takhle mi to nejelo ani kdyz jsem to koupil