Filtr pevných částic - odstranění
Moderátor: Blue Lanos
Re: Filtr pevných částic - odstranění
no k té spotřebě před 30 lety a dnes drobnost: výkon motorů tenkrát tak to bylo 40 - 60 koní a dnes??? 150 koní a víc a hmotnost auta??? Odhadl bych že dnes to bude skoro dvojnásobek. Takže pozor na jednoduché porovnání
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic - odstranění
JTR, máš samopsebně částečně pravdu.
Pamatuju jak jsem kdysi kupoval Matesa a koukal na tabulky co jim tam přišly k vystavení na saloně. A majitel se vztekal že GM přenormovalo motory na vyšší Euro, klesly jim emise ale spotřebu to zvedlo o půl liru A prej se na tom motoru nezměnilo nic. A to se ještě tolik neplašilo
Pamatuju jak jsem kdysi kupoval Matesa a koukal na tabulky co jim tam přišly k vystavení na saloně. A majitel se vztekal že GM přenormovalo motory na vyšší Euro, klesly jim emise ale spotřebu to zvedlo o půl liru A prej se na tom motoru nezměnilo nic. A to se ještě tolik neplašilo
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Filtr pevných částic - odstranění
aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...http://automix.atlas.sk/novinky/823181/ ... ampaign=hphladik2 píše:Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
Re: Filtr pevných částic - odstranění
A co konkretne si lutoval? Je jedno z coho ten sajrajt ide, dychame to vsetci, ci mame benzinak, dizlak alebo auto ani nemame. Taketo clanky su vacsinou na vyplnenie priestoru v tlaci, ked nieje o com pisat... Ci viac znecistuje vodu, vyteceny castrol alebo madit...Mokion píše: aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Ľutoval som ich pre to ,lebo boli oklamaný, že benzím je čistejšie pohon auta...Najčistejšie bude asi elektrikajohns píše:A co konkretne si lutoval? Je jedno z coho ten sajrajt ide, dychame to vsetci, ci mame benzinak, dizlak alebo auto ani nemame. Taketo clanky su vacsinou na vyplnenie priestoru v tlaci, ked nieje o com pisat... Ci viac znecistuje vodu, vyteceny castrol alebo madit...Mokion píše: aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No mě se osobně líbí, že většina velkohubých benzínových ekologů co vandrovali do klepočmoudů jsou najednou potichu, proč nekřičí, že mají neekologické a ještě slabé sráče?? (mimo Hanzyho, ten pod kapotou pořádný stádo) Kdo z nich hrábne do kapsy a dokoupí si něco úžasně ekologického na svůj neekoligický výfuk, nebo přestanou jezdit???
.Najčistejšie bude asi elektrika - noooo, co jsem sylšel o "bordelu" při výrobě akumulátorů a problém kolem solárních panelů a vůbec výrobě elektřiny, pak likvidace jmenovaného zařízení, taky nic moc EKO. Eko jezdí jen koně, jen prdíky a kobližky
.Najčistejšie bude asi elektrika - noooo, co jsem sylšel o "bordelu" při výrobě akumulátorů a problém kolem solárních panelů a vůbec výrobě elektřiny, pak likvidace jmenovaného zařízení, taky nic moc EKO. Eko jezdí jen koně, jen prdíky a kobližky
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Návrat do prírody.....Kaštan píše:No mě se osobně líbí, že většina velkohubých benzínových ekologů co vandrovali do klepočmoudů jsou najednou potichu, proč nekřičí, že mají neekologické a ještě slabé sráče?? (mimo Hanzyho, ten pod kapotou pořádný stádo) Kdo z nich hrábne do kapsy a dokoupí si něco úžasně ekologického na svůj neekoligický výfuk, nebo přestanou jezdit???
.Najčistejšie bude asi elektrika - noooo, co jsem sylšel o "bordelu" při výrobě akumulátorů a problém kolem solárních panelů a vůbec výrobě elektřiny, pak likvidace jmenovaného zařízení, taky nic moc EKO. Eko jezdí jen koně, jen prdíky a kobližky
Chevy Cruze SW 2,0 diesel LTZ-MyLink
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Týká se přímovstřiku. Klasické vstřikování je v pohodě, saze se nekonajíMokion píše:aj ja som to čítal a lutoval som tých čo majú benzín...http://automix.atlas.sk/novinky/823181/ ... ampaign=hphladik2 píše:Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
Honza K.
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Já jezdím ekologicky jen na prdy a výkon mi připadá celkem slušnej, takže problém bude asi na tvé straně...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Filtr pevných částic - odstranění
zřejmě problém sazí vzniká, když do válce narveš násilím spoustu vzduchu a navíc do toho prskneš něco..... My co jezdíme na LPG nevíme co je karbon, tedy ve válcích nám nepoletujou žádné "karbonové saze" které jsou základem pro vznik létacích sazí, které u nafťáků odstraňuje DPF..... A dál už nic nepíšu....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Ja nejak nepozorujem u benzinaku nedostatok vykonu....
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Filtr pevných částic - odstranění
já většinou pozoruji nedostatek výkonu u naftoňů nad 180 km/h
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Motor vašeho vozu není konstruován tak, aby byl závislý na tomto zařízení, jeho následným odstraněním tak nijak nesnížíte životnost ani funkčnost.
Odstraněním filtru pevných částic FAP/DPF vyřešíte tento problém navždy !
Samozřejmostí naší práce je také dodání záruky na splnění emisních hodnot.
I vaši obavu o následném zvýšení spotřeby jsem prověřil a tím, že nedochází k renovaci, můžeme s jistotou tvrdit, že spotřeba spíše klesá a to v rozmezí 0,3 – 0,7litru!
Tím, že dochází k lepšímu spalování, se minimalizuje kouřivost vašeho vozu.
Vlastnictvím originálních softwarů zajišťujeme, že jejich následná úprava nijak neovlivní funkce jednotky motoru ECU.
Součástí vyřešení problému je přizpůsobení ECU (řídící jednotky motoru) tak, aby již nedocházelo k vyvolání regenerace FAP/DPF (filtru pevných částic).Link-http://astoncb.cz/a10333-softwarove-ods ... apdpf.html
Odstraněním filtru pevných částic FAP/DPF vyřešíte tento problém navždy !
Samozřejmostí naší práce je také dodání záruky na splnění emisních hodnot.
I vaši obavu o následném zvýšení spotřeby jsem prověřil a tím, že nedochází k renovaci, můžeme s jistotou tvrdit, že spotřeba spíše klesá a to v rozmezí 0,3 – 0,7litru!
Tím, že dochází k lepšímu spalování, se minimalizuje kouřivost vašeho vozu.
Vlastnictvím originálních softwarů zajišťujeme, že jejich následná úprava nijak neovlivní funkce jednotky motoru ECU.
Součástí vyřešení problému je přizpůsobení ECU (řídící jednotky motoru) tak, aby již nedocházelo k vyvolání regenerace FAP/DPF (filtru pevných částic).Link-http://astoncb.cz/a10333-softwarove-ods ... apdpf.html
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Re: Filtr pevných částic - odstranění
škoda jen, že množství takových motorářských a SW géniů zašlapala RVHP v čele se SSSR do země a dnes v tom pokračuje EU pod germánskou diktatůrou . Kde jen zeměkoule mohla být pod vedením českých zlatých ručiček a geniálních mozků
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No byli by jsme tam kde jsme, v řiti, páč naši papaláši se bojí a proto jsou nejraději zalezlí v něčí prdeli, ať strýčka Sama, nebo ruského medvěda.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.