Filtr pevných částic - odstranění
Moderátor: Blue Lanos
Re: Filtr pevných částic - odstranění
A vsimol si si, ze za tymi lietadlami uz skoro zmizli tie cierne kudoly spalin ?
Aj tam je urcity pokrok, ale pomalsi. Miesto prudovych motorov sa dnes
takmer vyhradne pouzivaju dvojprudove motory http://sk.wikipedia.org/wiki/Dvojpr%C3% ... 3%BD_motor ,
znizila sa vyrazne spotreba paliva aj hlucnost.
Vzhladom k principu, nejake DPF su asi nemozne, mozno by slo vymysliet nejaky
katalyzator, ale problemom by bola nizka ucinnost.
Co sa tyka ucinnosti prudove motory pracuju 90% casu v optimalnom rezime, nie ako u auta, kde sa neustale meni zatazenie, co vedie k neoptimalnej spotrebe a narastu emisii.
V sucasnosti je uz spotreba lietadla nizsia, ako spotreba osobneho auta na rovnaku
vzdialenost a cloveka.
Aj tam je urcity pokrok, ale pomalsi. Miesto prudovych motorov sa dnes
takmer vyhradne pouzivaju dvojprudove motory http://sk.wikipedia.org/wiki/Dvojpr%C3% ... 3%BD_motor ,
znizila sa vyrazne spotreba paliva aj hlucnost.
Vzhladom k principu, nejake DPF su asi nemozne, mozno by slo vymysliet nejaky
katalyzator, ale problemom by bola nizka ucinnost.
Co sa tyka ucinnosti prudove motory pracuju 90% casu v optimalnom rezime, nie ako u auta, kde sa neustale meni zatazenie, co vedie k neoptimalnej spotrebe a narastu emisii.
V sucasnosti je uz spotreba lietadla nizsia, ako spotreba osobneho auta na rovnaku
vzdialenost a cloveka.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
- Reklama
Re: Filtr pevných částic - odstranění
...inu také aktuální jeden názor Mějte se fajn s DPF
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
Captiva 2.0 crdi/2007/automat
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Re: Filtr pevných částic - odstranění
a je to tu ... hop cip DPFko namontovat aj do benzinu ... no to sme teda dopadli posrata EU ....
Re: Filtr pevných částic - odstranění
"posratá EU" no jistě pod vládou SSSR bychom dýchali čerstvý vzduch ze Sibiře
Re: Filtr pevných částic - odstranění
takto som to zasa nemyslel ale je smutne do coho vsetkeho sme my spotrebitelia nakoniec nuteny ist ... pretoze my budeme znasat nepsolahlivost tychto modernych kravin a platit za predrazeny servis kezto niekto na druhej strane sa ohana eko normami a pritom sa spolupodiela na ziskoch z vyroby tychto filtrov ... vsetko je prepojene a nikto nic nerobi iba pre dobro tejto planety ... a my sme niekde tam dole a hovno s tym spravime iba si zaplatime
Naposledy upravil(a) Joztar dne stř pro 04, 2013 08:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Podla mna je nemozne, aby mali priamovstrekove benziny lepsiu ucinnost (nizsiu spotrebu) a zaroven vyssie emisie, nakolko zdrojom vyssej ucinnosti je lepsie rozprasenie zmesi, co vedie k dokonalejsiemu spalovaniu.
Niekto zas potil bludy. Staci sa postavit za diesel a cuchnut si z vyfuku.... potom porovnat s benzinom.
Niekto zas potil bludy. Staci sa postavit za diesel a cuchnut si z vyfuku.... potom porovnat s benzinom.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Filtr pevných částic - odstranění
Aj tak je zarazajuce ze v 3 tisicroci je ludstvo stale odkazane na take predpotopne zdroje energie ako benzin ci nafta Nechcem rozoberat diskusiu ci je to takto zamerne, ale aj ludia malou mierou mozu tento stav zmenit a aj ked moc toho na vyber nemame, pri novom aute by som VZDY zvazoval cim cistejsiu energiu, dnes mimimalne pohon na LPG. K teme, odstranovat katalizator alebo filter pevnych castic je rovnake ako vymienat olej na brehu Dunaja...
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).
Re: Filtr pevných částic - odstranění
pro Joztar: já s tebou trošku nesouhlasím. Dobře si pamatuji dobu kdy můj táta za rok najezdil necelých 10000km ročně a to všichni kolem propadali v úžas jak je to možné!! Jezdilo se jenom o víkendu a auto bylo "vzácnost". Dnes každá druhá rodina má 2 auta a roční nájezd 30000km není nic neobvyklého!!! Jistě by ovzduší za provozu stejných motorů vypadalo podstatně jinak!!!! Možná by se zde dost vylidnilo
Re: Filtr pevných částic - odstranění
ja nevravim ze je blbost ist cestou modernizovania motorov aby mali lepsi vykon, lepsiu spolahlivost, menej zrali a mali nizsie emisie ... ja len narazam na to ze sa to prave vobec nedeje a ide to opacnym smerom ... sice nizsie emisie kedze tam narvu filter a priamy vstrek ale na spolahlivost, spotrebu teda penazenku spotrebitela sa nikto nekuka ....
a BTW emieise su jena vec a mnozstvo pevnych castic je druha
a BTW emieise su jena vec a mnozstvo pevnych castic je druha
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No asi si trošku odporuješ nebo si moc nepamatuješ. Na spolehlivost, spotřebu atd. Měl jsem mnoho aut (různých značek) a mohu porovnávat, dobře si pamatuji dobu, kdy ve vozech Š 1000MB, Š 110R coupe, Fiat 600D (ten nebyl nový ale byl můj první, ty předtím rodičů).......... atd, si musel vozit mraky náhradních dílu a mnoho drobných závad si odstraňoval naprosto samozřejmě a spotřeba, tak to je stejná kategorie (v poměru výkon, velikost.....). Takže je to pouze takové blábolení ve stylu co je nové je zbytečné a na hovno. Nejsem ekolog, ALE podobné bláboly mi připomínají kecy jednoho soudruha profesora (něco ve stylu, že nevidí ničení planety...) nebo chování jisté skupiny spoluobčanů, která nemá problém vyhazovat odpadky přímo z okna. Ať si příroda pomůže jen ať já mám pohodlí!!!
Re: Filtr pevných částic - odstranění
nepochopili sme sa a mozno som to nenapisal dost jasne samozrejme ze mas pravdu, ale v podstate sa ani nedaju porovnavat 40 rocne auta s dnesnymi. Skor som narazal na to ze samotne DPF sice plni to na co bolo vymyslene ale system ako taky moc dobre nefunguje a kopec ludi s tym ma problemy ( nastastie ja zatial nie ) Mohli to vymisliet inak. Ked to narvu do benzinu tak uz ani benzin nebude na kratke trate popripade na dlhodobu prevadzku do mesta ...
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No docela mi dostalo toto: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv to jsme to dopracovali, udělat z benzína naftoně, kvůli pofidérnímu snížení emisí..... ono asi provozovat dvoulitra s EURO 2 bude ekologičtější než "moderní" přeplňované motorky od stěračů např. v Superbu..... Kam jsme se od EURO II dopracovali ? Auto nejede, žere, a navíc prý pouští saze, které se u benzína vůbec nevyskytovaly????
Kde jsou "hydroštely" tvrzené ventily a ventilová sedla??????? to všechno je dnes dimenzováno na ujetí pár km a pak se majiteli klidně poser...... Vymezování ventilových vůlí podložkami ????? na to sere Bobina i Bílej tesák Je mi z toho pseudoekologismu a šetření za každou cenu na blití....
Kde jsou "hydroštely" tvrzené ventily a ventilová sedla??????? to všechno je dnes dimenzováno na ujetí pár km a pak se majiteli klidně poser...... Vymezování ventilových vůlí podložkami ????? na to sere Bobina i Bílej tesák Je mi z toho pseudoekologismu a šetření za každou cenu na blití....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No že by se hla spotřeba nějak razantně dolu... Benzíňák nezávisle na objemu žere posledních 30 let 6-9 litrů
Nafťáky žrávaly i 4-5 ale dneska spíš 6-7 takže v tomhle směru fakt pokrok nevidim. Samozřejmě nepíšu o papírový spotřebě někde v prospektu.
Nafťáky žrávaly i 4-5 ale dneska spíš 6-7 takže v tomhle směru fakt pokrok nevidim. Samozřejmě nepíšu o papírový spotřebě někde v prospektu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Filtr pevných částic - odstranění
No a najviac sa mi "páči" tá spotreba napr. pri nafte dnes a zároveň tvrdenie, že idú dolu s emisiami CO2 na km... asi som trúba, no nevidím zmysel medzi spotrebou, ktorá neklesla a klesli emisie... vysvetlí mi to niekto, ako sa rovnaké množstvo paliva zmení na menšie množstvo emisií CO2 ???
To musí byťnejaká k...vsky ekologická nafta, keď je z nej menej emisií Rád by som vedel ako to počítajú ( platí aj pri benzínoch... )
To musí byťnejaká k...vsky ekologická nafta, keď je z nej menej emisií Rád by som vedel ako to počítajú ( platí aj pri benzínoch... )
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )