Filtr pevných částic - odstranění

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od mzprx »

A vsimol si si, ze za tymi lietadlami uz skoro zmizli tie cierne kudoly spalin ?
Aj tam je urcity pokrok, ale pomalsi. Miesto prudovych motorov sa dnes
takmer vyhradne pouzivaju dvojprudove motory http://sk.wikipedia.org/wiki/Dvojpr%C3% ... 3%BD_motor ,
znizila sa vyrazne spotreba paliva aj hlucnost.
Vzhladom k principu, nejake DPF su asi nemozne, mozno by slo vymysliet nejaky
katalyzator, ale problemom by bola nizka ucinnost.
Co sa tyka ucinnosti prudove motory pracuju 90% casu v optimalnom rezime, nie ako u auta, kde sa neustale meni zatazenie, co vedie k neoptimalnej spotrebe a narastu emisii.
V sucasnosti je uz spotreba lietadla nizsia, ako spotreba osobneho auta na rovnaku
vzdialenost a cloveka.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Serpico »

...inu také aktuální jeden názor
Emise_EU_daewoo.jpg
Mějte se fajn s DPF
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
hladik2
Příspěvky: 112
Registrován: úte črc 20, 2010 17:31
Bydliště: Stará Boleslav

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od hladik2 »

Nejnovější test provedený německou zkušebnou TÜV Nord na zakázku společnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzinové motory s přímým vstřikováním vyprodukují mnohonásobně víc škodlivých částic než moderní diesel osazený filtrem.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv
Captiva 2.0 crdi/2007/automat
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Joztar »

a je to tu ... hop cip DPFko namontovat aj do benzinu ... no to sme teda dopadli :evil: posrata EU ....
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od JTR »

"posratá EU" no jistě pod vládou SSSR bychom dýchali čerstvý vzduch ze Sibiře :D :((
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Joztar »

takto som to zasa nemyslel ale je smutne do coho vsetkeho sme my spotrebitelia nakoniec nuteny ist ... pretoze my budeme znasat nepsolahlivost tychto modernych kravin a platit za predrazeny servis kezto niekto na druhej strane sa ohana eko normami a pritom sa spolupodiela na ziskoch z vyroby tychto filtrov ... vsetko je prepojene a nikto nic nerobi iba pre dobro tejto planety ... a my sme niekde tam dole a hovno s tym spravime iba si zaplatime :D
Naposledy upravil(a) Joztar dne stř pro 04, 2013 08:42, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od mzprx »

Podla mna je nemozne, aby mali priamovstrekove benziny lepsiu ucinnost (nizsiu spotrebu) a zaroven vyssie emisie, nakolko zdrojom vyssej ucinnosti je lepsie rozprasenie zmesi, co vedie k dokonalejsiemu spalovaniu.
Niekto zas potil bludy. Staci sa postavit za diesel a cuchnut si z vyfuku.... potom porovnat s benzinom.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
johns
Příspěvky: 184
Registrován: čtv srp 15, 2013 22:11
Bydliště: NMnV

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od johns »

Aj tak je zarazajuce ze v 3 tisicroci je ludstvo stale odkazane na take predpotopne zdroje energie ako benzin ci nafta :( Nechcem rozoberat diskusiu ci je to takto zamerne, ale aj ludia malou mierou mozu tento stav zmenit a aj ked moc toho na vyber nemame, pri novom aute by som VZDY zvazoval cim cistejsiu energiu, dnes mimimalne pohon na LPG. K teme, odstranovat katalizator alebo filter pevnych castic je rovnake ako vymienat olej na brehu Dunaja...
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od JTR »

pro Joztar: já s tebou trošku nesouhlasím. Dobře si pamatuji dobu kdy můj táta za rok najezdil necelých 10000km ročně a to všichni kolem propadali v úžas jak je to možné!! Jezdilo se jenom o víkendu a auto bylo "vzácnost". Dnes každá druhá rodina má 2 auta a roční nájezd 30000km není nic neobvyklého!!! Jistě by ovzduší za provozu stejných motorů vypadalo podstatně jinak!!!! Možná by se zde dost vylidnilo -P
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Joztar »

ja nevravim ze je blbost ist cestou modernizovania motorov aby mali lepsi vykon, lepsiu spolahlivost, menej zrali a mali nizsie emisie ... ja len narazam na to ze sa to prave vobec nedeje a ide to opacnym smerom ... sice nizsie emisie kedze tam narvu filter a priamy vstrek ale na spolahlivost, spotrebu teda penazenku spotrebitela sa nikto nekuka ....

a BTW emieise su jena vec a mnozstvo pevnych castic je druha
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
JTR
Příspěvky: 115
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od JTR »

No asi si trošku odporuješ nebo si moc nepamatuješ. Na spolehlivost, spotřebu atd. Měl jsem mnoho aut (různých značek) a mohu porovnávat, dobře si pamatuji dobu, kdy ve vozech Š 1000MB, Š 110R coupe, Fiat 600D (ten nebyl nový ale byl můj první, ty předtím rodičů).......... atd, si musel vozit mraky náhradních dílu a mnoho drobných závad si odstraňoval naprosto samozřejmě a spotřeba, tak to je stejná kategorie (v poměru výkon, velikost.....). Takže je to pouze takové blábolení ve stylu co je nové je zbytečné a na hovno. Nejsem ekolog, ALE podobné bláboly mi připomínají kecy jednoho soudruha profesora (něco ve stylu, že nevidí ničení planety...) nebo chování jisté skupiny spoluobčanů, která nemá problém vyhazovat odpadky přímo z okna. Ať si příroda pomůže jen ať já mám pohodlí!!!
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Joztar »

nepochopili sme sa a mozno som to nenapisal dost jasne :) samozrejme ze mas pravdu, ale v podstate sa ani nedaju porovnavat 40 rocne auta s dnesnymi. Skor som narazal na to ze samotne DPF sice plni to na co bolo vymyslene ale system ako taky moc dobre nefunguje a kopec ludi s tym ma problemy ( nastastie ja zatial nie :D ) Mohli to vymisliet inak. Ked to narvu do benzinu tak uz ani benzin nebude na kratke trate popripade na dlhodobu prevadzku do mesta ...
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Richard »

No docela mi dostalo toto: http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-cast ... tomoto_fdv to jsme to dopracovali, udělat z benzína naftoně, kvůli pofidérnímu snížení emisí..... ono asi provozovat dvoulitra s EURO 2 bude ekologičtější než "moderní" přeplňované motorky od stěračů např. v Superbu..... Kam jsme se od EURO II dopracovali ? Auto nejede, žere, a navíc prý pouští saze, které se u benzína vůbec nevyskytovaly????
Kde jsou "hydroštely" tvrzené ventily a ventilová sedla??????? to všechno je dnes dimenzováno na ujetí pár km a pak se majiteli klidně poser...... Vymezování ventilových vůlí podložkami ????? na to sere Bobina i Bílej tesák ;) Je mi z toho pseudoekologismu a šetření za každou cenu na blití.... -P
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od Krtek »

No že by se hla spotřeba nějak razantně dolu... Benzíňák nezávisle na objemu žere posledních 30 let 6-9 litrů
Nafťáky žrávaly i 4-5 ale dneska spíš 6-7 takže v tomhle směru fakt pokrok nevidim. Samozřejmě nepíšu o papírový spotřebě někde v prospektu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Filtr pevných částic - odstranění

Příspěvek od smire666 »

No a najviac sa mi "páči" tá spotreba napr. pri nafte dnes a zároveň tvrdenie, že idú dolu s emisiami CO2 na km... asi som trúba, no nevidím zmysel medzi spotrebou, ktorá neklesla a klesli emisie... vysvetlí mi to niekto, ako sa rovnaké množstvo paliva zmení na menšie množstvo emisií CO2 ???
To musí byťnejaká k...vsky ekologická nafta, keď je z nej menej emisií :shock: Rád by som vedel ako to počítajú ( platí aj pri benzínoch... )
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“