BAD BAT by Asphalte
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: BAD BAT by Asphalte
Trošku s křížkem po funuse, lobovat za naftu... Ale na plyn není nikdy pozdě...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
- Reklama
Re: BAD BAT by Asphalte
A ve 100.000 km odejde filtr pevných částic, vstřiky, případně turbo a jsem s návratností zase na začátku To bylo jen takové pošťouchnutíPredoš píše:Diesel se jednoduše nevyplatí (tedy až po nějakých 150.000 km), ............
zde bych tedy nesouhlasil, dle cen Orlanda je návratnost po 100tis.km, pokud tedy jezdíte min. 20tis.km ročně a hodláte auto po pěti letech prodat, je investice zpátky, pokud najedete více tak se už vydělává spočteno dealerem Chevroletu rodinným známým, a mě to také tak vyšlo. Tím nikomu naftu nenutím, osobně bych raději benzin, ale ta 1.8 mě přišla tak tak velký hovádko prostě slabá, ale u mě je to tím, že jezdím na mašině a tak ten zátah mám rád, ale zas mě u nafty točí to, že neumí nic ve vysokých ot. no nic no, musel by tam být asi tak 3litr, ale kdo by to živil, že jo
Taky bych tam chtěl mít třeba 200 koní v benzínu, ale bohužel, i když firma dbilas dynamic dělá na 1.8i turbokit s 200 a 220 koňma a to se zárukou. Možná by stačilo jen to jejich nové přepracované sání s nárůstem 20 koní.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
tak pardon ale po 100tis tiesto veci urcite nedidu teda vstreky a turbo ucrite nie ... jedine ze tam budes davat nejaku super lacnu sracku Naftu. o spolahlivosti dislov mna osobne presviedca moj ujo a moj otec ktory maju Otec Galaxy nabehanych 250tis a do auta este ani nesahol ( ani tycky stabilizatora sa este nemenili ) ale teraz uz bude potrebovat trochu poservisovat (ktore by nepotrebovalo) a Ujo mal Vectru 1.9 (sice bez DPF) nabehanych 400tis a menil akurat tak turbo .... pokial na tom jazdis jak dement tak sa ti ten motor spolahlivostou urcite neodvdaci ale to iste ani benzin ... ja som presvedceny o tom ze ten motor 200tis musi vydrzat ... aj ked ako pises dneska sa uz vsetko robi za najnizsie naklady a vsetko v sebe ma nejake kurvitko ... tak sa nechame prekvapit
Re: BAD BAT by Asphalte
Já obecně neodsuzuji diesely, bohužel čím modernější jsou, tím větší problémy s nimi jsou. Krásně je to vidět na motorech VW. Nesmrtelný diesel 1.9 TDI (stejně jako 1.9 CDTI ve Vectře) vystřídali hodně poruchovým a žravým 2.0 TDI, který ovšem plní přísnější normy EU. A jsme u toho, nebýt nařízení EU, tak dnes máte v autech výkoné a zábavné motory, bez zbytečných Start/Stopů, filtrů pevných částic a umělých normovaných spotřeb 4,5 litru.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
vždyť jsem to už psal, plyn přece patří do sporáku krom toho já se osobně vždy snažil motoru pomoct ve výkonu a ne ho ubírat357 píše:Trošku s křížkem po funuse, lobovat za naftu... Ale na plyn není nikdy pozdě...
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: BAD BAT by Asphalte
Tak konečně první má fotka hned po předání v Chevrolet.
Skoro vše proběhlo dobře, navíc tedy otěrové lišty a nástřik celého podvozku bitumenen.
Bohužel při přezouvání gum na zimní nebyl technik v Chevroletu asi moc kvalifikovaný a odřel 3 ze 4 ráfků. Takže následovala má reklamace a ujištění následné výměny 3 kusů příští týden za nové.
Skoro vše proběhlo dobře, navíc tedy otěrové lišty a nástřik celého podvozku bitumenen.
Bohužel při přezouvání gum na zimní nebyl technik v Chevroletu asi moc kvalifikovaný a odřel 3 ze 4 ráfků. Takže následovala má reklamace a ujištění následné výměny 3 kusů příští týden za nové.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Ten technik zřejmě slušný oddíl
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: BAD BAT by Asphalte
To přetřou stříbřenkou...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: BAD BAT by Asphalte
Možná by stačil i stříbrněj lak na nehty357 píše:To přetřou stříbřenkou...
Teď vážně. Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Dnes jsem měl možnost pro ostatní nafotit podvozek ošetřený Bitumenem
Odkaz zde: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 06&t=21914
Odkaz zde: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 06&t=21914
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Jen abys nedopad takhle... https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 55#p367518Asphalte píše:Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: BAD BAT by Asphalte
Dnes jsem ještě zapracoval na mém miláčkovi. Protože se ještě naštěstí nesetkal se špatným počasím, pustil jsem se do řádného navoskování celé karoserie. Používám už léta autokosmetiku Meguiar´s. Zde, protože se jednalo o zcela nový lak stačilo použít Tech Wax 2,0 NXT generation.
Ještě mě čeká inpregnace všech skel přípravkem Rain Off. Rovněž používám léta. Aplikuji i na zpětná zrcátka. Cca od 60 km/h nemusím vůvec používat stěrače, v létě se tolik nelepí mouhy a v zimě zase námraza. Tento přípravek rovněž používám na impregranaci všech vnějších plastů a ne jinak tomu bude i u Orlíkam, který jich má požehnaně. Po impregnaci celého vozu se na něm výrazněji nedrží špína.
Na mytí používám výhradně šampón Ultimate Wash and Wax, který udržuje voskový film na karoserii, případně na exponovaných místech občas lehce doleštím produktem Quik Detailer. S ním se dá celé auto naleštit za cca 15 - 20 minut.
To jen tak pro inspiraci, jak udržuji svá auta.
Ještě mě čeká inpregnace všech skel přípravkem Rain Off. Rovněž používám léta. Aplikuji i na zpětná zrcátka. Cca od 60 km/h nemusím vůvec používat stěrače, v létě se tolik nelepí mouhy a v zimě zase námraza. Tento přípravek rovněž používám na impregranaci všech vnějších plastů a ne jinak tomu bude i u Orlíkam, který jich má požehnaně. Po impregnaci celého vozu se na něm výrazněji nedrží špína.
Na mytí používám výhradně šampón Ultimate Wash and Wax, který udržuje voskový film na karoserii, případně na exponovaných místech občas lehce doleštím produktem Quik Detailer. S ním se dá celé auto naleštit za cca 15 - 20 minut.
To jen tak pro inspiraci, jak udržuji svá auta.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Tak to je opravdu masakr. Ovšem takto bych to taky nepřevzal. Pokud to budou chtít lakovat, tak budu chtít slevu a dolakuju si to raději sám.357 píše:Jen abys nedopad takhle... https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 55#p367518Asphalte píše:Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Tak dnes jsem od prodejce mého nového auta obdržel slíbené gumové koberečky a řešil mou patálii s odřenými koly. Jejich návrh byl, že je přelakují, načež u mě narazili, protože jsem si koupil nové auto i s novými koly a ne nové auto s odřenými, případně opravovanými koly. Takže trvám na výměně za nová kola, která jsem si zaplatil.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Za týden, co mám auto poctivě zajíždím. Mám už najeto lehce přes 700 km. Do práce tak nejezdím po dálnici (Praha - Plzeň), ale hezky po staré plzeňské. Dálnici mu dopřeju jen asi 5 km od Prahy a 5 km od Plzně. Jinak pěkně vytáčím, řadím, brzdím a to pořád dokola. Lenoch moje auto určitě nebude . Jinak zásadně jezdím na Vervu 100. Už na ní poslední 4 roky jezdilo i mé minulé auto a můžu jen chválit. Na Vervě 100 se mi navíc líbí, že je to palivo bez povinné biosložky, takže alespoň touto formou "bojuji" proti nařízení EU.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše