Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Orlando a LPG
Pozor pánové píšete tady trošku bludy,závada byla způsobená provozem na LPG tudíž bych řekl špatná montáž nebo špatně seřízený systém.
Nikdy nikdo neuzná záruku když závada je způsobená špatnou přestavbou nebo špatně seřízenou!!!
Chevrolet tuhle reklamaci neuzná a proč by to měl platit Horečka ze své kapsy?On ušetřil provozem na LPG orientačně 100000kč nebo ty?
Škoda jednoznačně jde za montážní firmou navíc když tvrdí takovou hovadinu že hlava víc než 50000km nevydrží měl podle toho udělat montáž a seřídit ať vydrží.
Jinak dnes jsou slušné firmy pojištěny na případnou škodu způsobenou provozem na LPG.
Nikdy nikdo neuzná záruku když závada je způsobená špatnou přestavbou nebo špatně seřízenou!!!
Chevrolet tuhle reklamaci neuzná a proč by to měl platit Horečka ze své kapsy?On ušetřil provozem na LPG orientačně 100000kč nebo ty?
Škoda jednoznačně jde za montážní firmou navíc když tvrdí takovou hovadinu že hlava víc než 50000km nevydrží měl podle toho udělat montáž a seřídit ať vydrží.
Jinak dnes jsou slušné firmy pojištěny na případnou škodu způsobenou provozem na LPG.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Reklama
Re: Orlando a LPG
Drahý pane, Váš pohľad na túto záležitosť je trochu divný.Hanzy píše:Pozor pánové píšete tady trošku bludy,závada byla způsobená provozem na LPG tudíž bych řekl špatná montáž nebo špatně seřízený systém.
Nikdy nikdo neuzná záruku když závada je způsobená špatnou přestavbou nebo špatně seřízenou!!!
Chevrolet tuhle reklamaci neuzná a proč by to měl platit Horečka ze své kapsy?On ušetřil provozem na LPG orientačně 100000kč nebo ty?
Škoda jednoznačně jde za montážní firmou navíc když tvrdí takovou hovadinu že hlava víc než 50000km nevydrží měl podle toho udělat montáž a seřídit ať vydrží.
Jinak dnes jsou slušné firmy pojištěny na případnou škodu způsobenou provozem na LPG.
Rovnaký problém ako kolega som absolvoval aj ja asi pred 3/4 rokom, ale s úplne opačným prístupom autorizovaného servisu. Vzhľadom na skutočnosť, že už pri kúpe Orlanda som prezentoval, že chcem vykonať prestavbu na LPG bola mi predajcom doporučená montážna dielňa, kde mi vykonajú prestavbu s uistením, že všetky záruky na auto trvajú. V prípade poruchy spôsobenej prevádzkou na plyn rovnako budú držať záruku, ale nie oficiálnu, ale servis predajcu. Podmienkou bolo a stále je absolvovať potrebné pravidelné servisné prehliadky.
V momente ako nastala porucha môjho auta som celú záležitosť riešil cez servis predajcu a on následne s montážnou firmou LPG.
Celá záležitosť bola vyriešená k mojej spokojnosti. V servise som platil iba materiál potrebný na vykonanie opravy, domazávanie mi montážna firma domontovala zdarma, a naviac to čo som zaplatil za materiál mi teraz refundujú vo forme zliav za pravidelné servisné prehliadky.
Som dosť rozčarovaný z toho aký rozdielny je prístup týchto dvoch predajcov, celé je to o prístupe k zákazníkovi.
Mimochodom, ak by mi predajca na začiatku povedal, že auto nie je možné prestavať na LPG tak so 100% istotou by som ho nekúpil. Nie že by som nebol s Orlandom spokojný to povedať nemôžem, ale podmienkou kúpy bola možná prestavba na LPG.
Orlando 1,8 LTZ, LPG
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Orlando a LPG
Není trochu divný je jasný a logický,prodejce nemůže odpovídat za škody způsobené provozem na LPG.
Ano tolerujou přestavby drží záruku podle dohody ale na vše ostatní ale ne na poškození neodbornou nebo špatnou přestavbou za tu ručí vždy firma která ji dělá...
To že jste byli vy domluveni že bude odpovídat i za spůsobené škody LPG mimo oficiální záruku je už vaše věc ale tady to pan taxikář takhle domluveno neměl a škodu měl řešit s firmou co dělala přestavbu a i tak ušetřil provozem na LPG minimálně 100000kč tak 10000kč dát za opravu nechat si tam dát tvrzené sedla ventilů a má třeba na 500000km klid...
Ano tolerujou přestavby drží záruku podle dohody ale na vše ostatní ale ne na poškození neodbornou nebo špatnou přestavbou za tu ručí vždy firma která ji dělá...
To že jste byli vy domluveni že bude odpovídat i za spůsobené škody LPG mimo oficiální záruku je už vaše věc ale tady to pan taxikář takhle domluveno neměl a škodu měl řešit s firmou co dělala přestavbu a i tak ušetřil provozem na LPG minimálně 100000kč tak 10000kč dát za opravu nechat si tam dát tvrzené sedla ventilů a má třeba na 500000km klid...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Orlando a LPG
No on ale psal, ze mu Horecka nadiktoval, kde si to ma prestavet...z toho mi tedy plyne, ze ma Horecka s tim co mu posila zakazniky na prestavby dohodu, ze ktere by melo plynout, ze se v pripade poruchy dohodnou ci je to chyba a ten to zaplati...rozhodne to nemel platit Vasa.Prokop
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Orlando a LPG
Jednoznačně chyba v přesné dohodě kdybych byl prodejce já tak to rozhodně neplatím je to riziko a věc každého kdo jde do přestavby na LPG.
Dal bych sadu montážní firmě měla mě dostatečně informovat tam kde chodím já doporučují kontrolu vůle ventilů co 30000km při provozu na LPG mají to i napsáno na webovkách a u nových aut neotestovaných provozem to platí dvojnásob!
Dal bych sadu montážní firmě měla mě dostatečně informovat tam kde chodím já doporučují kontrolu vůle ventilů co 30000km při provozu na LPG mají to i napsáno na webovkách a u nových aut neotestovaných provozem to platí dvojnásob!
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Orlando a LPG
nazdar panstvo tie poruchy hlavy valcou, vozidla mali domazavanie od prvomontaze? a taka drobnost ohladom vole ventilou, ono to nema automat, teda hydroštuky??
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: Orlando a LPG
Zdravím všechny orlandˇáky. . přihlasil jsem se mezi vás až ted ale jako majitel orlanda patřím k PIONýRUM. Rád se někdy představim i s plech.miláčkem ale ted mám díky vaší debatě o LPG trochu starosti . Mám najeto 60 000km s LPG. Přestavbu zajistil už autosalon před předánim. Ráno odjíždím na dovolenou,počítam že najedu cca2000km a ve vašich člancích se dočítam že se mi měl motor už dávno rozpadnout. Už podle některych z vás přejíždím 10 000km a ted pár hodin před odjezdem na dovču si otevřu vaše stránky . Tak dík ,bezva přivítání. No,miluji svého ševíka a budu mu věřit. Ale takovej ten divný pocit okolo žaludku budu určitě mít,dokud se nevrátím alespon do CR. Tak mi držte pěsti at mám štěstí. Jsem Písečák,tudíž jihočech a těch si tady moc nepíše,co... ale s ORLAMA se ted roztrhl pytel. tak orlum zdar,ševík.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Buď optimista, odvážnému štěstí přeje Mně kdysi řikali že vstřiky Matrix co mam odejdou po 50-60 tis km, dál že nevydržej. Měnil jsem je ve 145ti když se do nich navíc dostal bordel kvůli špatnýmu LPG filtru jinak bymožná fungovaly dál. Taky moje 1.6ka prej trpí něčim kdy se zabrušujou ventily či co. Mam najeto 170 tis a taky nebylo potřeba. Tak ty poruchy budou myslim dost individuální.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Orlando a LPG
Je tam nejaky problém s dostelovanim ventilu při provozu na LPG a taky je tam udajne vse strasne tenoucke u tech novych motoru...janci píše:nazdar panstvo tie poruchy hlavy valcou, vozidla mali domazavanie od prvomontaze? a taka drobnost ohladom vole ventilou, ono to nema automat, teda hydroštuky??
Bohužel ne vse nove je nejlepší stare motory zaden problém při spravnem provozu na LPG nemely...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Orlando a LPG
Zdravím Vás,
sledujem už dlhšie toto forum,no prihlasil som sa až teraz.
Mám tiež Orlando 1,8 16 V a dal som ho prerobiť na plyn u p.Hatiara vo Zvolene,
z toho titulu,že on jediny mi ponukol prestavbu formou retrofitu podĺa EHK-115
system Tartarini.
Všetci ostatní mi ponukali cestu individualnej prestavby , čo som z pochopiteľnych dovodov odmietol.
Na plyne mám najazdenych asi 2500 km, už aj po prvej servisnej prehliadke, kde bol system doštelovaný a teraz je priemerná spotreba plynu 8,7 litr
System šlape veľmi dobre, a nie je rozdiel,či idem na plyn , alebo na benzín.
Tiež zap.sviečky som dal NGK Iridium aby malo lepšiu iskru.
Budem sledovať čo bude s tým ďalej...
Predchádzajuce auto som mal Daewoo-Espero a na plyne som najazdil okolo 150 000 km,
možno tam došlo k zaklepaniu ventilov, neviem,no na výkone to nebolo poznať auto ťahalo ako drak...
Treba brat do uvahy,že plyn vytvorí vyššiu teplotu vo spaľovacom priestore ako benzin a peto su hlavne vyfukove ventily viac namahané,
preto treba aj s ohĺadom na tento poznatok jazdiť , sledovať stale budík teploty motora
a netlačiť na motor ked už je teplota trochu vyššia ako obvykle, to platí hlavne pri jazde
do kopca a pri zrýchĺovaní na nízkych otáčkach hlavne na V.rýchl.stupni, a hlavne v lete
ked je +35°C
proste ked budete ohĺaduplní k motoru date mu čo potrebuje, hlavne kvalitný olej a nebudete ho preťažovať odvďači sa dlhšou životnosťou.
Tiež si myslím,že motor GM by mal vydržať min.200 000 km prevadzky na LPG
za ten čas ušetríte okolo 8 000 euro , a teda by Vás nemala trápiť potom nejaka GO za niekolko sto euro.
Kto rozumie anglicky nech si vygoogli : "not suitable for lpg" alebo niečo podobne
a na anglických forách sa može dočítať ,že motor Chevroletu, Oplu a Vauxhallu, čo je vlastne ten istý motor od GM ,nie je veĺmi vhodný na prestavbu na LPG, pretože tam dojde k zaklepaniu ventilov s určitosťou, dokonca su tam obrázky podpálených ventilov.
Teda je tu riešenie jazdiť na LPG opatrne s ohĺadom na spotrebu a motor niečo vydrži, tiež aspoň prvý a posledný kilometer jazdy prepnuť na benzin alebo pri veľkom zaťažení tiež prepnuť na benzín,
uspora možno nebude nejakých 40% ale len 30 % ale oplatí sa to pre predlženie životnosti motora.
sledujem už dlhšie toto forum,no prihlasil som sa až teraz.
Mám tiež Orlando 1,8 16 V a dal som ho prerobiť na plyn u p.Hatiara vo Zvolene,
z toho titulu,že on jediny mi ponukol prestavbu formou retrofitu podĺa EHK-115
system Tartarini.
Všetci ostatní mi ponukali cestu individualnej prestavby , čo som z pochopiteľnych dovodov odmietol.
Na plyne mám najazdenych asi 2500 km, už aj po prvej servisnej prehliadke, kde bol system doštelovaný a teraz je priemerná spotreba plynu 8,7 litr
System šlape veľmi dobre, a nie je rozdiel,či idem na plyn , alebo na benzín.
Tiež zap.sviečky som dal NGK Iridium aby malo lepšiu iskru.
Budem sledovať čo bude s tým ďalej...
Predchádzajuce auto som mal Daewoo-Espero a na plyne som najazdil okolo 150 000 km,
možno tam došlo k zaklepaniu ventilov, neviem,no na výkone to nebolo poznať auto ťahalo ako drak...
Treba brat do uvahy,že plyn vytvorí vyššiu teplotu vo spaľovacom priestore ako benzin a peto su hlavne vyfukove ventily viac namahané,
preto treba aj s ohĺadom na tento poznatok jazdiť , sledovať stale budík teploty motora
a netlačiť na motor ked už je teplota trochu vyššia ako obvykle, to platí hlavne pri jazde
do kopca a pri zrýchĺovaní na nízkych otáčkach hlavne na V.rýchl.stupni, a hlavne v lete
ked je +35°C
proste ked budete ohĺaduplní k motoru date mu čo potrebuje, hlavne kvalitný olej a nebudete ho preťažovať odvďači sa dlhšou životnosťou.
Tiež si myslím,že motor GM by mal vydržať min.200 000 km prevadzky na LPG
za ten čas ušetríte okolo 8 000 euro , a teda by Vás nemala trápiť potom nejaka GO za niekolko sto euro.
Kto rozumie anglicky nech si vygoogli : "not suitable for lpg" alebo niečo podobne
a na anglických forách sa može dočítať ,že motor Chevroletu, Oplu a Vauxhallu, čo je vlastne ten istý motor od GM ,nie je veĺmi vhodný na prestavbu na LPG, pretože tam dojde k zaklepaniu ventilov s určitosťou, dokonca su tam obrázky podpálených ventilov.
Teda je tu riešenie jazdiť na LPG opatrne s ohĺadom na spotrebu a motor niečo vydrži, tiež aspoň prvý a posledný kilometer jazdy prepnuť na benzin alebo pri veľkom zaťažení tiež prepnuť na benzín,
uspora možno nebude nejakých 40% ale len 30 % ale oplatí sa to pre predlženie životnosti motora.
Re: Orlando a LPG
AHOJKY. JSEM DOMA Z CEST,ŠEVÍK JEL JAKO VÍTR NAJEL 2900KM A HNED JAK JSEM SE VRATIL NECHAL JSEM JEJ PROHLÉDNOUT. NIC ZNEPOKOJIVÉHO NEBYLO NALEZENO . MÁM RÁD SVÉHO ŠEVÍKA 1,8 BENZÍN+PLYN(od samého začátku)A DáVáM MU VšECHNY PALCE NAHORU!!!!!!! Mé Příští auto bude zase ORLANDO!!!!!!!!!!
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
No když to stihneš do roka....
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Orlando a LPG
Už jsem tu někde psal, že dneska se šetří na všem, bohužel i na materialu např. sedel ventilů nebo samotných ventilů. Ty stěží vydrží provoz na benzín a jakákoli změna směrem k většímu zatížení se projeví negativně na životnosti motoru ..... ty tam jsou i hydroštely... Dnes je moda seřizovat ventilovou vůli podložkama..... prostě starý dobrý motory vydržely skoro všechno, dneska to jde cestou kup si auto najed 100k km a kup si nový, jinak se nedoplatíš....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Orlando a LPG
ahojky.No do roka to nestihnu,takže asi nic.To jsem tedy v p...... To mě ale fakt ..... No asi nemužu mit všechno. Ale mám toho svého ševíka rád. Jen mě mrzí že přítelkyně má všechny auta jen jako užitkovou věc.Takže jsem stále na smyk. Jo a všem CHEVROLETAKUM: Vše nejlepší v novém roce a hodně štastně ujetých kilometru.
Re: Orlando a LPG
Nazdar, ako tak čítam ( prečítal som to celé poctivo ) ,tak do plynu nejdem. Samé problémy. Ostať stáť niekde na diaľnici v nemecku , alebo rakúsku je pre mňa riziko. Ak by som behal niekde okolo komína len , tak snáď. Ja nabeham ročne cca 30000 km dosť svižným tempom pri priemere 8,0L benzínu. Ešte by ma zaujimalo , ako je to riešené inde , kde je LPG už z obchodu originál. Poprípade aký systém tam montujú. Má niekto info ?
Naposledy upravil(a) ducatka6 dne pon led 27, 2014 15:40, celkem upraveno 1 x.
Predtým:
2x Fiat 128 coupe 1.5 ( benzín )
Škoda 100 benzín :)
Fiat 128 1.1 ( benzín+LPG )
Teraz:
Peugeot 205 GTI 2.0 ( benzín )
Kia RIO 1.4 sporty ( benzín )
Chevrolet ORLANDO 1.8 LTZ ( benzín )
Captiva TAKO limit. edition Mustang 4x4 ( nutrilon :))
2 x Ducati MONSTER benzín :)
2x Fiat 128 coupe 1.5 ( benzín )
Škoda 100 benzín :)
Fiat 128 1.1 ( benzín+LPG )
Teraz:
Peugeot 205 GTI 2.0 ( benzín )
Kia RIO 1.4 sporty ( benzín )
Chevrolet ORLANDO 1.8 LTZ ( benzín )
Captiva TAKO limit. edition Mustang 4x4 ( nutrilon :))
2 x Ducati MONSTER benzín :)