Klépání ventilů
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Klépání ventilů
Mám Nexie 1,5 MPI hydro a hrozně mi klepou ventily.
Co s tím mám dělat???
Díky
Co s tím mám dělat???
Díky
- Reklama
Čau
Neviem Ti poradiť,ale mne tiež klepu ventile keď mu pridám, ale to trva chvíľu a pri ustalenej rýchlosti nieje nič počuť. napriklad idem pedesiatkou,alebo stodvadsiakou a rozhodnem sa mu pridať tak chvíľu poklepe a potom keď už udržujem ustalenu rýchlosť tak to prestane.
ja mám 1.5 8V.Neviem , ale pre istotu zabehni do servisu nech Ti na to pozrú.Náhodna porucha, alebo poškodenie motora by bola draha záležitosť.
ja mám 1.5 8V.Neviem , ale pre istotu zabehni do servisu nech Ti na to pozrú.Náhodna porucha, alebo poškodenie motora by bola draha záležitosť.
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klépání ventilů
Tohle téma je tu už asi 3 řešeno !!! Tak si prostuduj starší příspěvky. Klepání mají za největší příčinu hydraulické nadzvihátka, ty ale nejdou seřídit. Příště prosím nezakládej nové téma a OŽIV raději ta starší.M.Vasicek píše: Mám Nexie 1,5 MPI hydro a hrozně mi klepou ventily.
Co s tím mám dělat???
Díky
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
To sice může být ale klepání všeobecně má za vliv nižší oktanové palivo než motor vyžaduje. "Drobné" odchylky řeší řidí jednotka!!! Možná 16-ti ventily klepou více než 8čky ...Marra píše:A co treba predstih ?? Detonacni spalovani atd....
Naposledy upravil(a) Kruger !!! dne ned kvě 01, 2005 20:20, celkem upraveno 1 x.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Kruger: v jakých situacích mi klepou ventily prosímtě? Já jsem o klepání mých ventilů tady nic nepsal
Kvůli seřízení předstihu není třeba chodit na diagnostiku, jak píše Kruger.
Kvůli seřízení předstihu není třeba chodit na diagnostiku, jak píše Kruger.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, blbě jsem to napsal, myslel jsem to tak, že na kontrolu motoru musíš jít na diagnostiku a ta řekne jaký máš předstih (předstih se dělá stroboskopem) i jaké další chyby se zde případně nachází. Jinak Ivane sorry a neber to osobně !!! Ale jak teda chodíš na to, že ventili klepou víc než je zdrávo (když ne z vlastních zkušeností ??? Ale aby ses nezlobil, tak jsem to trošku upravil a ješte jednou sorry !!!Ivan píše:to Kruger: v jakých situacích mi klepou ventily prosímtě? Já jsem o klepání mých ventilů tady nic nepsal
Kvůli seřízení předstihu není třeba chodit na diagnostiku, jak píše Kruger.
Naposledy upravil(a) Kruger !!! dne ned kvě 01, 2005 20:21, celkem upraveno 1 x.
no ja mam 8V a klepe ako prasaKruger !!! píše:To sice může být ale klepání všeobecně má za vliv nižší oktanové palivo než motor vyžaduje. Ale pro předstih musíš jit stejně na diagnostiku a "drobné" odchylky řeší řidí jednotka. A pro IVANA: mám sice jen 8mi ventil, ale po výměně nadzvihátek (ani před výměnou) mi nexia neklepla při takových situacích jako píšeš ty !!! No možná to dělá ten 16-ti ventil !!Marra píše:A co treba predstih ?? Detonacni spalovani atd....
pri 90 tis som menil rozvodovy remen -> kladky som nemenil
ked ide auto stalou rychlostou neklepe, ale ked pridas tak zacnu klepat
je jedno aky benzin natankujem
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kladky sem měl včedu a klepalo to jen když se ohřál motor a klepalo to velmi hodně!!!!A čim dřív se vymění tím líp...Anonymous píše:no ja mam 8V a klepe ako prasaKruger !!! píše:To sice může být ale klepání všeobecně má za vliv nižší oktanové palivo než motor vyžaduje. Ale pro předstih musíš jit stejně na diagnostiku a "drobné" odchylky řeší řidí jednotka. A pro IVANA: mám sice jen 8mi ventil, ale po výměně nadzvihátek (ani před výměnou) mi nexia neklepla při takových situacích jako píšeš ty !!! No možná to dělá ten 16-ti ventil !!Marra píše:A co treba predstih ?? Detonacni spalovani atd....
pri 90 tis som menil rozvodovy remen -> kladky som nemenil
ked ide auto stalou rychlostou neklepe, ale ked pridas tak zacnu klepat
je jedno aky benzin natankujem
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Zkus jednou 98, pokud by to přestalo, tak zkusím zjistit co přesně by to mohlo být, ale jak jsem říkal, klepající nexie jsem taky viděl a slyšel. Ale taky viděl a neslyšel. Mě neklepe, asi jezdím špatně, či co !!!Anonymous píše:no ja mam 8V a klepe ako prasaKruger !!! píše:To sice může být ale klepání všeobecně má za vliv nižší oktanové palivo než motor vyžaduje. Ale pro předstih musíš jit stejně na diagnostiku a "drobné" odchylky řeší řidí jednotka. A pro IVANA: mám sice jen 8mi ventil, ale po výměně nadzvihátek (ani před výměnou) mi nexia neklepla při takových situacích jako píšeš ty !!! No možná to dělá ten 16-ti ventil !!Marra píše:A co treba predstih ?? Detonacni spalovani atd....
pri 90 tis som menil rozvodovy remen -> kladky som nemenil
ked ide auto stalou rychlostou neklepe, ale ked pridas tak zacnu klepat
je jedno aky benzin natankujem
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Kruger: nemusíš se mi omlouvat já to myslel v porovnání s jinýma autama...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No...
neviem co maju kladny na rozvodaku spolocne z klepotanim ventilu..
a co riesite...
ale ..
vseobecne plati totok..:
Hydraulicke dvihatko je samonastavitelne, a vola sa vymedzi na potrebnu
mieru za pomoci oleja, tlaku oleja.
teda mozne zavady preco klepocu su:
.. nespravna hustota oleja, - vymenit olej za taky ako doporucuje vyrobca
.. zly tlak oleja, - kuk na olejove cerpadlo
.. ucpany privodny kanal v hlave valca, - pouzit cistic oleja, ak nezabere, rozobrat hlavu
.. nizka hladina oleja, - cerpadlo nesihne a nema ani ako dopravit olej do vrchnej casti motora
.. mechanicka zavada v samotnom HYDROSTELY, - vymenit za nove
.. zle nastaveny predzapal, - to je ale poznat aj na celkovom chode motora,
nestabilne volnobezne otacky, atd. atd..
takze ak sa vam zda ze vam moooooooooooc klepocu ventily...
tak skuste pred vymenou oleja pouzit cistic do oleja,
ktory by mal rozpustit usadeniny,
navod na pouzitie byva vacsinou na obale,
a najcastejsie pripravok doporucuju naliat do tepleho motora,
a cca 15-20min. nechat bezat v motore pri cca 1500 - 2000 ot.min.
ja mozem z vlastnej skusenosti povedat, ze mne na 16V klepotaly ventily staale,
za studena dost, za tepla pomenej,
podla stitku tam olej bou uz 2 roky,
..taqze som dal cistic, nechal bezat 20min., kym teda klepotanie prestalo,
vypustil olej, nalial NEW...
..A JE TICHO...
neviem co maju kladny na rozvodaku spolocne z klepotanim ventilu..
a co riesite...
ale ..
vseobecne plati totok..:
Hydraulicke dvihatko je samonastavitelne, a vola sa vymedzi na potrebnu
mieru za pomoci oleja, tlaku oleja.
teda mozne zavady preco klepocu su:
.. nespravna hustota oleja, - vymenit olej za taky ako doporucuje vyrobca
.. zly tlak oleja, - kuk na olejove cerpadlo
.. ucpany privodny kanal v hlave valca, - pouzit cistic oleja, ak nezabere, rozobrat hlavu
.. nizka hladina oleja, - cerpadlo nesihne a nema ani ako dopravit olej do vrchnej casti motora
.. mechanicka zavada v samotnom HYDROSTELY, - vymenit za nove
.. zle nastaveny predzapal, - to je ale poznat aj na celkovom chode motora,
nestabilne volnobezne otacky, atd. atd..
takze ak sa vam zda ze vam moooooooooooc klepocu ventily...
tak skuste pred vymenou oleja pouzit cistic do oleja,
ktory by mal rozpustit usadeniny,
navod na pouzitie byva vacsinou na obale,
a najcastejsie pripravok doporucuju naliat do tepleho motora,
a cca 15-20min. nechat bezat v motore pri cca 1500 - 2000 ot.min.
ja mozem z vlastnej skusenosti povedat, ze mne na 16V klepotaly ventily staale,
za studena dost, za tepla pomenej,
podla stitku tam olej bou uz 2 roky,
..taqze som dal cistic, nechal bezat 20min., kym teda klepotanie prestalo,
vypustil olej, nalial NEW...
..A JE TICHO...
Já to mám přesně obráceně-když jedu stálou rychlostí tak to klepe-přidám a neklepeAnonymous píše:no ja mam 8V a klepe ako prasaKruger !!! píše:To sice může být ale klepání všeobecně má za vliv nižší oktanové palivo než motor vyžaduje. Ale pro předstih musíš jit stejně na diagnostiku a "drobné" odchylky řeší řidí jednotka. A pro IVANA: mám sice jen 8mi ventil, ale po výměně nadzvihátek (ani před výměnou) mi nexia neklepla při takových situacích jako píšeš ty !!! No možná to dělá ten 16-ti ventil !!Marra píše:A co treba predstih ?? Detonacni spalovani atd....
pri 90 tis som menil rozvodovy remen -> kladky som nemenil
ked ide auto stalou rychlostou neklepe, ale ked pridas tak zacnu klepat
je jedno aky benzin natankujem
To ja mam taktiez. V poslednej dobe mi klepu vzdy, iba pri vysokych otackach ich nepocut. Asi mam v haji to cerpadlo Auto musim dat do servisu, aj chod motora pri volnobeznych otackach je zly (mal by len tak sepotat a ono s nim trasie akoby mal PARKINSONA) a motor dost trpi tymi otrasmi. Nieco mi tam skapalo
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km