Zvysenie napatia cievky
Moderátor: Blue Lanos
Zvysenie napatia cievky
Videl som to u jedneho Tica...mal na cievke namiesto 17000V 21000V.
Zevraj to hadze lepsie iskri a je ucinnejsie spalovanie.
Co vy na to?
Dalo by sa to nejak aj u matiza?
Zevraj to hadze lepsie iskri a je ucinnejsie spalovanie.
Co vy na to?
Dalo by sa to nejak aj u matiza?
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
- Reklama
Zvláštní přístup k údržbě.Robert píše:Ja mam porad origo svicky a mam najeto uz 65tkm a porad jsou OK. Obcas akorat zklepnu tu nozicku, aby to hazelo jiskru dobre a mam zas na 5 mesicu klid. Jo, a kable mam jeste porad origo...
Hlavně že ti to jezdí.
Na ty svíčkové kabely již bych moc nespoléhal,budou mít brzy svůj ZENIT za sebou.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Nerikam, ze se nevyplati, ale kdyz fungujou naprosto OK, tak nevidim duvod kupovat novy. To bych musel byt milionar, abych menil vsechno, jak je kde psano...
Jinak kable mam naprosto zdravy...i v tech nastrckach nejsou nejaky shnily a neprobiji. Jedinne, co me ted trapi je 3. dil vyfuku, kterej uz je po okrajich shnilej jako prase a asi bude potrebovat vymenu
Jinak kable mam naprosto zdravy...i v tech nastrckach nejsou nejaky shnily a neprobiji. Jedinne, co me ted trapi je 3. dil vyfuku, kterej uz je po okrajich shnilej jako prase a asi bude potrebovat vymenu
Jasně když svíčky pálí jak mají,tak je zbytečné měnit,ale každopádně máš štěstí že držejí tak dlouho.
Kabelům bych již ale moc nevěřil,určitě tě překvapí v momentě,kdy to budeš nejmíň potřebovat.A dojezd na dva válce je jednak utrpení jak pro tebe,motor a nakonec i katalyzátor,který potom můžeš vyhodit.Doporučil bych ti vozit aspoň sebou náhrádní a nejdelší,to samé k zapalovací cívce.
Kabelům bych již ale moc nevěřil,určitě tě překvapí v momentě,kdy to budeš nejmíň potřebovat.A dojezd na dva válce je jednak utrpení jak pro tebe,motor a nakonec i katalyzátor,který potom můžeš vyhodit.Doporučil bych ti vozit aspoň sebou náhrádní a nejdelší,to samé k zapalovací cívce.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
To já mám výfuk po 6 letech a 60000 km jako nový.Fakt nekecám.Letos jsem ho teda ještě nesundaval pro nátěr,ale připravuji se na to.Dělám to dvakrát do roka.Již jsem to tu jednou psal,kdybych neměl přístup na zvedák,tak se na výfuk také vybodnu.Robert píše:Nerikam, ze se nevyplati, ale kdyz fungujou naprosto OK, tak nevidim duvod kupovat novy. To bych musel byt milionar, abych menil vsechno, jak je kde psano...
Jinak kable mam naprosto zdravy...i v tech nastrckach nejsou nejaky shnily a neprobiji. Jedinne, co me ted trapi je 3. dil vyfuku, kterej uz je po okrajich shnilej jako prase a asi bude potrebovat vymenu
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Aby tě ten výfuk nepřekvapil zevnitř, tam ho asi nenatírášV.Brousek píše:To já mám výfuk po 6 letech a 60000 km jako nový.Fakt nekecám.Letos jsem ho teda ještě nesundaval pro nátěr,ale připravuji se na to.Dělám to dvakrát do roka.Již jsem to tu jednou psal,kdybych neměl přístup na zvedák,tak se na výfuk také vybodnu.Robert píše:Nerikam, ze se nevyplati, ale kdyz fungujou naprosto OK, tak nevidim duvod kupovat novy. To bych musel byt milionar, abych menil vsechno, jak je kde psano...
Jinak kable mam naprosto zdravy...i v tech nastrckach nejsou nejaky shnily a neprobiji. Jedinne, co me ted trapi je 3. dil vyfuku, kterej uz je po okrajich shnilej jako prase a asi bude potrebovat vymenu
Už bez Matesa
No to je přístup každého dle jeho chuti a možností........ Já jsem výfuk natíral taky a teď se mi hlásí prostřední díl vevnitř- asi vyrezla přepážka.
Ukazoval jsem to i LOOBOvi na našem srázku , drnčí jak plechovka a zvenku je jak novej. , ale v 80ti tisících to jde , ne.
Ukazoval jsem to i LOOBOvi na našem srázku , drnčí jak plechovka a zvenku je jak novej. , ale v 80ti tisících to jde , ne.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
No tie uz mam...staci vymyslet jak zvisit to napatie .Stačí koupit iridiovky, ktery maji udajne o 20% mensi naroky nez bezne svicky
...BTW mozno by sa dala vymenit ta cievku z ineho typu auta
(ak teda nemaju vsteky rovnake napatie). Inak ma uz nic nenapada.
tie denso a pod. by to mali vydrzat v pohoNo a kolik potom vydrží svíčky ?
akurat sa moze skratit trochu zivotnost,
ale zase by sa mal zvisit vykon a klesnut spotreba
(asi jak ked vymenite stare sviecky za nejake High class)
Nejake silikonove snad hej.A co kable? Budou taky OK?
Nema s tym niekto skusenosti?
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje