Dobrý den, viete , kúpil som si Matizáčka ,mal len drobné chyby ako napr: /doštičky/čapy riadenia/stierače apod.
jedine čo mi vadilo boli stekance na nádobke od chladiacej kvapaliny,bývali majiteľ mi povedal že tam lial vodu,tak že to asi prehnal, tak som mu veril, no prešli 3 týždne a pomaličky ta kvapalina ubúda,stále vyťeká spod viečka po kvapkách, teplotu mám v poriadku,aj auto ide ako má,neviete mi poradiť? (ak som zle vytvoril tému tak sa ospravedlňujem,ale nevyznám sa tu) dakujem za akékoľvek info
problém s chladiacou kvapalinou MatiZ 0.8 37kw
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: problém s chladiacou kvapalinou MatiZ 0.8 37kw
Ahoj,vítej tu
Doplň si prosím bydliště (stačí i okres)
K tvému problému se optám,víčko není náhodou nějako poškozené nebo těsnění není už načnuté
Doplň si prosím bydliště (stačí i okres)
K tvému problému se optám,víčko není náhodou nějako poškozené nebo těsnění není už načnuté
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: problém s chladiacou kvapalinou MatiZ 0.8 37kw
Zdravím, vítam Ťa medzi majitelmi Matýskov!
Tvoj problém poznám, bojujem s ním už docela dlho. Podla všetkého by mala pomocť výmena viečka, mne tam blbol ten pretlakový ventil v ňom. Ja som ale lenivý kupovať viečko, tak som najskorej kúpil lievik v TESCU, zarezal tak, aby sadol do hrdla pod viečko, a dalo to pokoj (predtým mizlo na 20km skoro celý obsah nádobky, potom to bolo tak deci na 500km). Mne to tieklo aj na remeň k alternátoru, tak mi potom pri každom podradení pišťal. Dnes som na to znovu vletel, vymenil som klíňák, a pritom som rovno vypustil vodu zo sústavy, vymontoval expanzku, vyčistil ju, skúsil trošku natlakovať, či nieje niekde prasknutá, žeby to tieklo tadial, ale našťastie je dobrá. Tak som rozobral viečko (ide to rozobrať celkom lahko, len pozor, pružinka rada odletí) a celé prečistil a nanovo poskladal. Prvá testovacia jazda OK, uvidíme čo bude dalej
Tvoj problém poznám, bojujem s ním už docela dlho. Podla všetkého by mala pomocť výmena viečka, mne tam blbol ten pretlakový ventil v ňom. Ja som ale lenivý kupovať viečko, tak som najskorej kúpil lievik v TESCU, zarezal tak, aby sadol do hrdla pod viečko, a dalo to pokoj (predtým mizlo na 20km skoro celý obsah nádobky, potom to bolo tak deci na 500km). Mne to tieklo aj na remeň k alternátoru, tak mi potom pri každom podradení pišťal. Dnes som na to znovu vletel, vymenil som klíňák, a pritom som rovno vypustil vodu zo sústavy, vymontoval expanzku, vyčistil ju, skúsil trošku natlakovať, či nieje niekde prasknutá, žeby to tieklo tadial, ale našťastie je dobrá. Tak som rozobral viečko (ide to rozobrať celkom lahko, len pozor, pružinka rada odletí) a celé prečistil a nanovo poskladal. Prvá testovacia jazda OK, uvidíme čo bude dalej
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km