Ahoj všichni, tak že s tou 1,4 jste mi v tom nadělali pěkný zmatek.
Volba 1,4 je logická. 1,8 nemá 6, nechci jezdit po dálnici s otáčkami okolo 4 000,platit spotřebu okolo 9 l.
Diesel by byl skvělý, ale vzhledem ke složitosti motoru a kvalitě český nafty jsem zavrhnul.\A to nemluvě o DPF-fakt nechci někde jezdit 20 minut zbytečně kvůli vypálení.Nemluvě o krátkých vzdálenostech-nákupy atd.
¨Když to sečtu.Spotřeba jako u nafťáka ,nižší povinné ručení,tišší při jízdách po dálnici-oproti 1,8.
Start-stop jde vypnout.Nicméně než já najedu 200 -250 000,což si myslím, že ten motor vydrží, tak z toho bude auto do muzea.Příplatek oproti 1,8 je 40 000 vzhledem ke střešnímu oknu-dobrá vychytávka. Nevím ,jak často si kupujete nové auto, ale já poprvé.Ta 1,8 je skvělá-ale kdyby měla 6.Musel bych předělat na plyn, to je 30 000 navrch+přijdeš o reservu.Potom se ceny vyrovnávají.To jsem nechtěl.Představ si někdy ve 2 ráno čekat s rodinou někde v Rakousku na asistenci.Jinak děkuji za názory , doufám, že se přidají ještě další,Jinak jsem z Příbramska.
![Pivo :PP:](./images/smilies/smiley15.gif)
Ocením názor majitele orla s 1,4.
![-i](./images/smilies/smiley24.gif)
Díky