Ahojte ... poslednu dobu po nastartovani ked je este chladny motor pocitujem trhanie motora pri akceleracii aj pri konstantnej jazde (vypoalovanie DPF to nieje) ... ked sa nahreje motor potom uz nic nepocitujem .... nestalo sa niekomu nieco podobne ? v zime ked boli minusove teploty auto islo OK nic podobne sa nestavalo teraz co je teplejsie ... no neviem co si o tom mam mysliet ... najazdene mam 11 000km a tankujem OMV a Metro ... este ma napadlo ci som nenatankoval dajaky bordel a ze je spina v nadrzi ... pred tankovanim pridavam VIF
Obavam sa ze ked pojdem do servisu tak ma s tym poslu ze oni nic nezistili ... auto potrebujem skoro denne tak nechavat ho tam na tyzden na pozorovanie a ked nic nezistia nema zmysel ...
Naposledy upravil(a) Joztar dne stř dub 24, 2013 10:19, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Zdravím všechny co jim cuká Chevy dnes jsem se to snažil řešit v Brně v Renocaru a prý nikdo nic neví ale mě prostě někdy Orlík cuká jak nemocnej.cvaká že těžko definovat jestli je to od spojky nebo plynu ,To cvakání mě už .... dělá mi to i při zařazené rychlosti když uberu nebo přidám plyn ale co je nejzajímavější jen někdy Přišel někdo už na něco?Mě chtějí v Renocaru rozebrat spojku Díky za případné zkušenosti
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Já se "snažím" a on si přeci cukne při přeřazování a i "sundání nohy"s plynu někde něco cvakne a cukne takový kovový zvuk a mužu si hrát se spojkou a plynem jak chci prostě tomu nezabráním :roll:Jak už jsem psal jsou dny kdy vše v poho a dny Mám najeto 45 tis km
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
dělá mi to taky , a to u zahrátého motoru , je to jako kdyby auto nevědělo jestli má dávat do motoru palivo nebo jet na volno bez paliva , když jsem měl stažené okénko znělo to jko když si odfukuje turbo přetlak jako by někde byl ventil který upustí tlak a v tu chvíli prostě jedu bez tlaku a hned nato se zase natlakuje a upustí . Nedovno mně vozili ve Švédsku novým Volvem a taky to dělalo bylo to jako když ten řidič pouštěl a sešlapoval plyn , jako když neumí řídit. Jinak auto jede dobře a táhne jen bych řekl že už nemá tak velký turboefekt nebo jsem si už možná zvykl . To cukání se dá přirovnat benzinu když má špatné svíčky nebo kabel ke svíčce a když jste na tom rozhraní že motor ještě potřebuje k pohybu benzin nebo už ne a jede setrvačností auta tak to taky škubávalo.
Mne to robilo pri otackach 1500-2000!Bolo to dost otravne(ako keby dochadzal benzin).V servise nezistily ziadnu chybu.Potom som jazdil kratku trat,tak po case zasvietila kontrolka PDF.Po vypaleni PDF cukanie zmizlo.Teraz ked mi cukne,po vypnuti motora bezi este ventilator,tak uz len cakam kedy zasignalizuje PDF Po vypaleni zasa bude niaky cas pokoj
Mam obavu že je to vadný vstřikovač,přečti si nový svet motorů,tam je to popsané dostatečě.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
mě to dělá u studeného motoru když vyjíždím u domu, rozjíždím se a slyším "cvak" jakoby se seplo někde nějaké relé nebo něco, motor škubne a pak jede OK, po zahřatí už to nedělá, asi vlastnost auta.