olej2

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
RoSta
Příspěvky: 613
Registrován: ned říj 03, 2004 23:19
Bydliště: PRIEVIDZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RoSta »

rado_PT píše:Ani ja nie som automechanik, len
ma to zaujimalo, ci by som (pri vymene aj s filtrom) nemohol dat nieco kvalitnejsie, napr nejaky polosynteticky olej.
Ale ak je lepsie tam mat pre istotu mineralny olej tak v pohode.

Totiz musel som asi 2 mesiace po kupe dolievat a dal som tam Uniol (bolo mi odporucene)
Ja keď som pred 2,5 rokmi kúpil, tak som tam mal pôvodne Madit Turbo 2000, v Daewoo servise mi vtedy povedali, že "Ešte že sa nezadrel!", neviem prečo síce... ale ja som tam dal Total Quartz 7000 a nič sa nestalo... ani zlé, ale ani dobré...

Ale fakt si to tu poprechádzaj a určite nájdeš niečo pre seba!
http://www.TAXAMETER.sk
Ford Mondeo 1,6 LPG
Ex: Espero 1,5 LPG
Zrušenie ESPERA a dovoz MONDEA...
Reklama
 

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

rado_PT píše:Ozaj to neviem zistit (nalepky, ci kontakt na majitela nemam).
Je v pohode tam davat nejaky mineral?
Napr. Shell Helix
SAE 15W-40. API SG/CD

prip Uniol od Maditu?
v ziadnom pripade tam nedavaj mineral ,musi tam ist min. polosyntetika,16 ventil ma hydraulicke zdvihatka a mineral nie je vhodny
a oznacenie oleja este moze byt na krabici vzduchoveho filtra
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Andy
Příspěvky: 388
Registrován: čtv led 20, 2005 09:01

Příspěvek od Andy »

toto sa mi stalo:
Mal som v aute olej asi tak nastred medzi tymi dvoma oznacenymi bodmi na odmerke. Ako som nahodil vyfuck tak som asi 2-3dni jazdil dost svizno a vytacal som motor tak po 4,5 - 5tis otacok. Dosiel som dom a zdalo sa mi ze motor troch viac "klepe." Vyberem tu blbost na odmeranie oleja a olej bol tak 1mm pod minimalnou hodnotou. Musel som tam doliat 1 liter.
.
.
.
.
Tak odkedy som vymenil olej /asi mesiac/ tak je ho tam stale rovnako. Prestalo to zrat olej. Je to mozne??? Ale som STASTNYYYYY :lol:
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
mekky
Příspěvky: 29
Registrován: stř srp 18, 2004 12:03
Bydliště: Skalica, SK

Příspěvek od mekky »

chlapi mam otazku k teme...

pod olejovu vanu ide jedno tesnenie alebo dve ???

ked som kupoval tak manik v topbite ma ubezpecoval ze dve (stalo par korun takze veget) kamo co mi robi karu mi tvrdi ze jedno a aj mi tam to jedno dal (menil som lebo odtial trosku unikal olej ... previt)
no ale po vymene tesnenia to moc nepomohlo, zase to unika sice len na prednej strane ale stale trosku a ja by som rad keby vobec
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

pod olejovou vanou je jedno tesnenie stoji kolo 360sk,potom mas tesnenie pod vekom tam ako sa leje mot.olej a nakoniec pod hlavou
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
mekky
Příspěvky: 29
Registrován: stř srp 18, 2004 12:03
Bydliště: Skalica, SK

Příspěvek od mekky »

goror píše:pod olejovou vanou je jedno tesnenie stoji kolo 360sk,potom mas tesnenie pod vekom tam ako sa leje mot.olej a nakoniec pod hlavou
diky ... no tak pod to tesnenie vane musi ist silikon :?
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

preco??tecie ti olej a daval si nove tesnenie?
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
mekky
Příspěvky: 29
Registrován: stř srp 18, 2004 12:03
Bydliště: Skalica, SK

Příspěvek od mekky »

goror píše:preco??tecie ti olej a daval si nove tesnenie?
ano tesnenie som menil bo to tieklo, teraz sice priamo netecie ale vana je zaflakana stale od oleja, na celnej strane motora priamo na tesneni vane to stale trosku unika :(
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

skus este srubky trochu viac zatiahnut,viem ze je tam na hovno pristup ,ale mne to pomohlo ,myslim ze tam este aj zavadza vyfukove potrubie tak ked ti pojde povolit tak ho daj dole potom tam budes mat lepsi pristup
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
mekky
Příspěvky: 29
Registrován: stř srp 18, 2004 12:03
Bydliště: Skalica, SK

Příspěvek od mekky »

goror píše:skus este srubky trochu viac zatiahnut,viem ze je tam na hovno pristup ,ale mne to pomohlo ,myslim ze tam este aj zavadza vyfukove potrubie tak ked ti pojde povolit tak ho daj dole potom tam budes mat lepsi pristup
pritiahnut sa uz viac neda (snad tak strhnut zavit :D ), bolo to uz viac krat zdvihnute hore a pritahovane ... no musi si ten moj mechanik nejak poradit
Uživatelský avatar
T-PK
Příspěvky: 501
Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T-PK »

Andy píše:toto sa mi stalo:
Mal som v aute olej asi tak nastred medzi tymi dvoma oznacenymi bodmi na odmerke. Ako som nahodil vyfuck tak som asi 2-3dni jazdil dost svizno a vytacal som motor tak po 4,5 - 5tis otacok. Dosiel som dom a zdalo sa mi ze motor troch viac "klepe." Vyberem tu blbost na odmeranie oleja a olej bol tak 1mm pod minimalnou hodnotou. Musel som tam doliat 1 liter.
.
.
.
.
Tak odkedy som vymenil olej /asi mesiac/ tak je ho tam stale rovnako. Prestalo to zrat olej. Je to mozne??? Ale som STASTNYYYYY :lol:
A to si měřil ten olej hned,jak si dojel zpátky? :) Musíš počkat až steče ze stran nádoby.. ;)
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

K tomu těsnění jsou motory který mají takový kus plechu ve vaně a u těch se musí dávat dvě stejný těsnění jedo na vanu a jedno na ten plech ale dá se to poznat když se kouknete na tu spáru mezi vanou a tam uvidíte jestli je tam jedno nebo dvě , nehledě na to že tyhle dvojáky mají myslím jen nexie . A ještě k tomu minerálu nedávejte ho do těhle motorů a když si nejste jistí co tam ten před vámi lil tak udělejte nejdřív proplach motoru speciální kapalinou která se přidává před výměnou do starého oleje měla by se dát sehnat v každých lepších autodoplňkách a není to nijak drahý .
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“