diky vsem, podvozek muzu jen chvalit, myslel jsem ze bude auto prilis tvrde, ale je to skoro k nepoznani od HR pruzin, jen se tolik nehoupe... jinak sama chvala...
jelikoz dneska bylo zase prijatelne pocasi, tak abych vsechno na Olsovec a tuto sezonu stihl, tak jsem zase cely den makal na aute,
co jsem vsechno stihl?
1. rozebrani vsech 4 tapecirungu dveri aby se mohly odvest k calounikovi
2. rozebrani dalsich drobnosti interieru ktere jdou k calounikovi (kaplicka pristroju, stredova lokenti operka, latkove casti na palubni desce)
3. rozebrani vsechn stribrnych casti palubky (prijdou potahnout do zlate folie)
4. montaz novych prednich repro do dveri
5. odstraneni vsech nalepek CORONER co byly na aute, ke stylu co ted planuju se uz nehodi, motorovy prostor samozrejme coroner zustane
6. vycisteni vsech sedacek po zime impregnaci na kuzi, byly dost spinave a ted se leknou jak psi kulky
7. nastaveni zadnich pruzin uplne na minimum, ale predek je porad niz, to potom seridim s letnima kolama (ted je predni lizatko 6.5cm od zeme
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
)
to je asi vse, fotky pridavam v dalsim prispevku