Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Moderátor: Blue Lanos
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Ked byvas v cechach tak drafel (pripadne krc) bude asi najlahsia volba. Akurat som si nie isty co su v ich ponuke tie tri veci tykajuce sa zadnych lozisk bez obrazku. Poznavam len oem sadu, kde je vsetko, obe loziska, gufero a zavlacka.
- Reklama
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Ano, ta OEM sada za 205,- CZK vypadá nejrozumněji, jen mě štve platit za tyto "prdíky" tak vysoké poštovné, ale asi mi bohužel nic jiného nezbude, ale díky všem za INFO, pokud po výměně nepomůže, rozhodně se ještě ozvu a myslím, že ne naposledy, ale kdyby ještě někdo měl jakékoliv návrhy či připomínky, rád je uvítám. . .
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
asi bude chycene lozo a bylo malo namazane.
problem tam muze a nemusi byt.pokud to dela jen pro brzdeni je to proste orezly buben.kdyz jsi je mel dole mel jsi je poradne obrousit a byl by chvili klid.
koupit asi v drafelu nebo kdekoli kde je maji -elit ,autokelly,krc
problem tam muze a nemusi byt.pokud to dela jen pro brzdeni je to proste orezly buben.kdyz jsi je mel dole mel jsi je poradne obrousit a byl by chvili klid.
koupit asi v drafelu nebo kdekoli kde je maji -elit ,autokelly,krc
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Každopádně to ložisko budu ještě měnit, takže buben obrousím potom (je nějaký specifický postup?). . .už aby to bylo a snad mi to i pomůže, takže děkuju
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
smirek a do zlatova.a hrany pilnikem nebo flexou
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Ak je v bubne uz vybrusena drazka tak hranu drazky asi pilnikom. Piloval som takto predne kotuce pilnikom aby som vobec mohol vybrat brzdic a slo to celkom lahko. Bodaj by nie, ked je to sama hrdza a minimum kovu. Len ma napada, ked boli pakne ako nove, ci to vobec brzdi. Daju sa zatlacit prstami piestiky v prasiatkach ako pisal palix? Mne naprikald espero vzadu nebrzdilo vobec, jeden piesitk ledva pohyblivy ostatne ani kladivom a na otcovej nubire to bolo podobne. Po tych rokoch a km na nasich slanych cestach by som sa nedivil keby boli prasce zvnutra hrdzave.
Mimochodm na otcovej nubire som nove bubny pred montazou ponatieral obycajnou syntetikou a doteraz nehrdzaveju aj sa lahsie skladaju, lebo hrana ktora ide mimo pakien nehrdzavie. O brzdne plochy sa netreba bat kludne mozu byt od farby, len spociatku treba opatrne jazdit, lebo par km teda par zabrzdeni sa nedalo ani len prinutit abs do prevadzky. AKurat syntetika dlho schne nez vytvrdne, takze ak ju nemas kde vypalit, tak sa vypali az v prevadzke.
Mimochodm na otcovej nubire som nove bubny pred montazou ponatieral obycajnou syntetikou a doteraz nehrdzaveju aj sa lahsie skladaju, lebo hrana ktora ide mimo pakien nehrdzavie. O brzdne plochy sa netreba bat kludne mozu byt od farby, len spociatku treba opatrne jazdit, lebo par km teda par zabrzdeni sa nedalo ani len prinutit abs do prevadzky. AKurat syntetika dlho schne nez vytvrdne, takze ak ju nemas kde vypalit, tak sa vypali az v prevadzke.
- paTaNiNho
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte pro 07, 2010 19:10
- Bydliště: Dobruška
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Hned při výměně ložiska ten buben vyčistím, snad se vše povede, jak má. .
jinak s tím bržděním, nebržděním. .nevím, ale na ručku to brzdí určitě, i když tam je malinko rozdílna funkce, ale říkám si, kdyby to nebrzdilo, hučelo by to tak? Jak říkám, hučí to jen skoro před zastavením vozu (při brzdění pedálu), snad to bude jen tím ložiskem, ale jak tedy prosím kdyžtak přesně poznám, zda-li jsou válečky v pořádku či ne?
. .ještě jednou díky
jinak s tím bržděním, nebržděním. .nevím, ale na ručku to brzdí určitě, i když tam je malinko rozdílna funkce, ale říkám si, kdyby to nebrzdilo, hučelo by to tak? Jak říkám, hučí to jen skoro před zastavením vozu (při brzdění pedálu), snad to bude jen tím ložiskem, ale jak tedy prosím kdyžtak přesně poznám, zda-li jsou válečky v pořádku či ne?
. .ještě jednou díky
Daewoo Lanos 1.5i - rok 1998 - najeto 107 000 km
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
valecky se musi dat zatlacit rukou nebo mirnou silou na poprve se musi vytlacit kapalina ale pak uz musi chodt volne.tedy tlaci se samozrejme na mista ktera jsou spojena s paknami.obe strany valecku
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
ahoj,
pomoc, skusal som davat dole bubny jeden siel ako po masle, a druhemu brania celustie. Ten prvy je po 186 tis skoro neopotrebovany celustie taky su v pohode no a ten druhy nesiel.
Pomoze tomu povolit matku pod rucnou? Cez diery na sruby vidno v bubne pruziny, nemate niekto nejaky sikovny tah, jak si pomoct sparanim cez diery v bubne na pruziny alebo nejakym sparanim cez zadny kontrolny otvor???
dik
M.
pomoc, skusal som davat dole bubny jeden siel ako po masle, a druhemu brania celustie. Ten prvy je po 186 tis skoro neopotrebovany celustie taky su v pohode no a ten druhy nesiel.
Pomoze tomu povolit matku pod rucnou? Cez diery na sruby vidno v bubne pruziny, nemate niekto nejaky sikovny tah, jak si pomoct sparanim cez diery v bubne na pruziny alebo nejakym sparanim cez zadny kontrolny otvor???
dik
M.
Lanos 1.5 8V, 63kW, disky 13" Alu Enzo, gumy Kleber, LPG Tartarini, spotreba leto 5.8l/100km :)
mikrovlnka Daewoo, radio Daewoo, babetta 210, 2 rychl.
cestný zavodny bycikel
pred Langosikom: s105, s120, s130, fav 136L LPG karbec,fiat polsky,oltcit,format 135LXi LPG
mikrovlnka Daewoo, radio Daewoo, babetta 210, 2 rychl.
cestný zavodny bycikel
pred Langosikom: s105, s120, s130, fav 136L LPG karbec,fiat polsky,oltcit,format 135LXi LPG
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Ahoj,to se me stalo taky ze me ten jeden buben nesel dolu,byla tam velka hrana tak jsem zabral a cely se me to rozlitlo:Dpak jsem tu hranu musel vzit flexou,jo a ty loziska tam sou 2 ale me huceli jen v zatacce pri brizdeni to nedelalo
M@rtinak
Daewoo Lanos 1.5 8v 63kw
1997
202000 km
litaky R15 195/50 Barum
Daewoo Lanos 1.5 8v 63kw
1997
202000 km
litaky R15 195/50 Barum
Re: Drhnutí od zadních bubnů při brždění
Hm.....ked som menil celuste asi som spravil zasadnu chybu. nevsimol som si v akom stave je simering na bubne a asi po 1000 km sami doslova rozpadol. Keby som ho vtedy skontroloval mohol som mat pokoj a tak mi ta pruzinka zneho zosrotovala uplne nove loziska takze som ich musel menit 2 krat a neviem ci neboli vyrobene v cine alebo v polsku lebo mam na nich cca 8000 km a uz mi zase zacali hucat a iba cakam kedy klaknu nadobro. takze chlapci pozor aj na taketo detajli. mohlo sa kludne stat, ze som ho krivo nasadil aj ja a jednoducho ten simering nevydrzal. ale co uz clovek sa uci na vlastnych chybach. K tym bubnom len tolko ze mordoval som sa s nimi asi hodinu kym som ich dal prvy krat dole taku som tam uz mal ryhu, ze pomohla jedine hruba sila.