Ukážka studeného sania
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Ukážka studeného sania
Co kdyby jste si přestali tady s tohoto dělat kecálek a někdo popravdě a přesně napsal jak to teda je a jak to funguje
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
- Reklama
Re: Ukážka studeného sania
když to řeknu tak mě zašlape Ruda do země a Jamal mu pomůže
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Ukážka studeného sania
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukážka studeného sania
tak teda popravde...
"Sportovy filter" ...alebo ak chcete "Siska" ... neprida slubovanych 5 ci 10 koni...
skorej 5 az 10 ubere...
pricinou je to, ze kazdy vyhodi originalny saci "filtr-box", ktory je z termoplastu...
(teda pomerne dobre izoluje teplo salajuce z motoroveho priestoru)
a filter namontuje "len tak" do motoroveho priestoru.
Teplo od motora nam tym padom zohrieva nasavany vzduch, cim ho riedi...
teda hustota vzuchu je omnoho mensia, nez by bola hustota vzduchu nasaneho z okolia (mimo motoroveho priestoru)
Hustota vzduchu a tym padom aj vyssi obsah kyslika je to, co nam dokaze "zvysit vykon"
(cim hustejsi vzduch, tym viac kyslika, tym viac paliva <v rovnakom objeme>, tym vyssi vykon)
Kedze dizajn sania, filtru a ostatnych potrubi je plny kompromisov, "a musi sa zmestit pod kapotu"
je plny kadejakych zlomov, ohybov a inych restrikcii, co nam vytvara "brzdu" v prudeni vzduchu do motora.
(hydrodynamicky odpor)
....takze...
ked si doma namontujeme sportovy filter, tak tym odstranime zopar ohybov (znizime hydrodynamicky odpor sania)
cim zlepsime prudenie vzduchu do motora, co nam vylepsi priebeh krutiaceho momentu a ako "stastny kutili"
mame pocit, ze nam to pridalo vykon
..realita je vsak vdaka vyssie spomenutemu "zohrievaniu" uplne opacna...
"Sportovy filter" ...alebo ak chcete "Siska" ... neprida slubovanych 5 ci 10 koni...
skorej 5 az 10 ubere...
pricinou je to, ze kazdy vyhodi originalny saci "filtr-box", ktory je z termoplastu...
(teda pomerne dobre izoluje teplo salajuce z motoroveho priestoru)
a filter namontuje "len tak" do motoroveho priestoru.
Teplo od motora nam tym padom zohrieva nasavany vzduch, cim ho riedi...
teda hustota vzuchu je omnoho mensia, nez by bola hustota vzduchu nasaneho z okolia (mimo motoroveho priestoru)
Hustota vzduchu a tym padom aj vyssi obsah kyslika je to, co nam dokaze "zvysit vykon"
(cim hustejsi vzduch, tym viac kyslika, tym viac paliva <v rovnakom objeme>, tym vyssi vykon)
Kedze dizajn sania, filtru a ostatnych potrubi je plny kompromisov, "a musi sa zmestit pod kapotu"
je plny kadejakych zlomov, ohybov a inych restrikcii, co nam vytvara "brzdu" v prudeni vzduchu do motora.
(hydrodynamicky odpor)
....takze...
ked si doma namontujeme sportovy filter, tak tym odstranime zopar ohybov (znizime hydrodynamicky odpor sania)
cim zlepsime prudenie vzduchu do motora, co nam vylepsi priebeh krutiaceho momentu a ako "stastny kutili"
mame pocit, ze nam to pridalo vykon
..realita je vsak vdaka vyssie spomenutemu "zohrievaniu" uplne opacna...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Ukážka studeného sania
I když se dá sání s pod auta či vývod sání z venku, aby bral studený vzduch a ne teplý?
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Ukážka studeného sania
Já myslím, že cekově je to o ničem a bude to akorát víc žrát a zasírat čidla Když už tak origo KN sportovní vložku ale v tom smradu v Brně se stejně zalepí po měsíci
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Ukážka studeného sania
A jeste to byva hlucnejsi
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukážka studeného sania
a dokazes zarucit ze studeny/studensi skutocne bude ..?? odstranis tym zbytocne ohybanie a lamanie vzduchu oproti serii ...??Scorpion.11 píše:I když se dá sání s pod auta či vývod sání z venku, aby bral studený vzduch a ne teplý?
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ukážka studeného sania
mal som aj "šišku" ale presne sa dostavoval efekt popísaný JRDčkom... Kým bol motor studený a vzduch studený, auto sa vážne chovalo lepšie. akonáhle sa motor zohrial, výkon išiel neskutočne dole. Vrátil som sa ku klasickému filtru a až po nehode som si všimol zbytočný box pod "filtr-box"-om ... odstránil som ho a na jeho miesto som natiahol potrubie, ktoré do filtr-boxu tlačí vzduch spoza nárazníka a nie z motorového priestoru ako tomu bolo predtým. Chladnejší vzduch ktorý dostáva priamo z vonku a menej zhybov, sa prejavili tým, že auto ide trošku (nie o moc ale badatelne) lepšie do otáčok a ak je vonku skutočne chladno tak je omnoho živšie (presne opačne, ak je vonku horúco, nechce sa mu)... hoc pokiaľ ide motor do záťaže tak je ho viac počuť (má to zvuk "tuningového výfuku") - pri vyradenej rýchlosti aj po zošlapnutí plynového pedálu nemá taký zvuk.
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea