Chtěl jsen demontovat přístrojovku pro výměnu žárovky podsvícení ale nepřišel jsem na to kudy prostrčit ruku na odpojení zadních konektorů a rychloměru. Máte někdo nějákej fígl? Snad se nemusí demontovat celá palubovka. U jiných aut je to otázka minut,tady jsem po 30 min laborování a prostrkávání ruky kudy se dalo jsem sice na konektory dosáhl ale nebyl schopen je odpojit a natož pak zase napojit
V knize jak na to je jen zmínka ,demontáže krytu s 5 ti šrouby,pak demontáž 4 šroubů na přístrojovce a tím to končí.
Demontáž přístrojovky
Moderátor: Blue Lanos
- MATIZ 1999
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned říj 28, 2012 19:52
- Bydliště: OL kraj
Demontáž přístrojovky
Babeta 1986 Zelený šíp
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
- Reklama
Re: Demontáž přístrojovky
Musíš sundat celej ten černej plast co je okolo přístrojovky.Jinak se tam nedostaneš.
Potom odmontit budíky.Náhon tachometru je na budíky jenom nastrčený,žádná matka tam není.
Potom odmontit budíky.Náhon tachometru je na budíky jenom nastrčený,žádná matka tam není.
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
- MATIZ 1999
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned říj 28, 2012 19:52
- Bydliště: OL kraj
Re: Demontáž přístrojovky
Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.
Babeta 1986 Zelený šíp
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Demontáž přístrojovky
Už si to vyriešil??? Ja len, preto, keď som dával dolu prístrojovku, tak najprv išiel ten čierny plast (to už mám riadne natrénované, kvôli vymontovávaniu rádia) a potom som strhol volant a povolil tie šróby budíkov, ale tiež mi nešli vytiahnuť (krátke káble), takže som dal dole radšej celý sivý panel a budíky tam zostali celý čas bez odpojenia. Dúfam, že to nebudeš musieť aj ty robiť tak zložito (keby náhodou áno, tak aj vyčisti klímu a vetrák).MATIZ 1999 píše:Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km