Demontáž přístrojovky

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
MATIZ 1999
Příspěvky: 110
Registrován: ned říj 28, 2012 19:52
Bydliště: OL kraj

Demontáž přístrojovky

Příspěvek od MATIZ 1999 »

Chtěl jsen demontovat přístrojovku pro výměnu žárovky podsvícení ale nepřišel jsem na to kudy prostrčit ruku na odpojení zadních konektorů a rychloměru. Máte někdo nějákej fígl? Snad se nemusí demontovat celá palubovka. U jiných aut je to otázka minut,tady jsem po 30 min laborování a prostrkávání ruky kudy se dalo jsem sice na konektory dosáhl ale nebyl schopen je odpojit a natož pak zase napojit :D :D
V knize jak na to je jen zmínka ,demontáže krytu s 5 ti šrouby,pak demontáž 4 šroubů na přístrojovce a tím to končí.
Babeta 1986 Zelený šíp
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 329
Registrován: stř srp 29, 2007 08:37
Bydliště: B.n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž přístrojovky

Příspěvek od Mikeš »

Musíš sundat celej ten černej plast co je okolo přístrojovky.Jinak se tam nedostaneš.
Potom odmontit budíky.Náhon tachometru je na budíky jenom nastrčený,žádná matka tam není.
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Uživatelský avatar
MATIZ 1999
Příspěvky: 110
Registrován: ned říj 28, 2012 19:52
Bydliště: OL kraj

Re: Demontáž přístrojovky

Příspěvek od MATIZ 1999 »

Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.
Babeta 1986 Zelený šíp
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Uživatelský avatar
Kristian_PM
Příspěvky: 280
Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
Bydliště: Beladice (SR)

Re: Demontáž přístrojovky

Příspěvek od Kristian_PM »

MATIZ 1999 píše:Černý rámeček jsem demontoval,i 4 šrouby na přístrojovce. Ta pak šla poposunout cca o 1 cm dopředu. Ruku jsem tam dostal odspodu ale na připojení rychloměru jsem dosáhl jen konečky prstů. A nechtěl jsem ryskovat že něco urvu.
Už si to vyriešil??? Ja len, preto, keď som dával dolu prístrojovku, tak najprv išiel ten čierny plast (to už mám riadne natrénované, kvôli vymontovávaniu rádia) a potom som strhol volant a povolil tie šróby budíkov, ale tiež mi nešli vytiahnuť (krátke káble), takže som dal dole radšej celý sivý panel a budíky tam zostali celý čas bez odpojenia. Dúfam, že to nebudeš musieť aj ty robiť tak zložito (keby náhodou áno, tak aj vyčisti klímu a vetrák).
Přílohy
IMG_6312.JPG
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“