Kluci,GO motora!!!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Tie asi nebudú pasovať, nieje tesnenie ako tesnenie, ale čo tak dať dve???JRD McLAREN píše:Petre..
Neskusali ste na tie motory zo zbrusenou hlavou dat tesnenia pod hlavu,
napr. z ASTRY 1.6 ..?? (I. alebo II.) ??
lebo viem ze na Ople sa robia hrubsie tesnenia, prave kvoli tomuto..
, ked bol zbrusovany blok, ci hlava...
a hrozilo, ze by piesty mohly narazit do hlavy..
Čo Vy na to?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Začaly strašně žrát olej a ráno startovaly na tři válce ale byl to vždycky rychlý konec kolem 100 kilometrů motor byl bez oleje a byla tragédie na světě. Úplně se rozpadly písty jako by je někdo přetavil . Na Daewoo motory se silnější těsnění nedělaj a jiný sme nezkoušeli a dát dvě na sebe opravdu nejde nakonec jsou tam jedna nová hlava jedna podle té nové taky dobrá a zatím jezdí
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Uz mam svoje autko konecne doma,na druhy krat to snad mechanikom vyslo. Teraz zabehavam. Oleja je dost,zatial aj vody,rano nezdochyna pri startovani. Uvidime,dokedy. Dufam,ze navzdy. Neurcita pricina mojej poruchy podla servisu - zvarena hlava surova po natlakovani drzala. Po vlozeni voditok vraj z praskliny tiekla voda... Nezda sa mi to,ale takto mi to povedali,urobili mi to zadara tak som velmi nevymyslal.