Nerovnomerny tah motora
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...
to Rebro: máš 8V?
to Rebro: máš 8V?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Ale na to by na servisu LPG prisli ne? Mne ji taky kontrolovali, kdyz to serizovali.RoSta píše:Keď som si dal spraviť LPG a bol ho asi 2 x reklamovať, tak som si všimol, že mi kolíšu otáčky motora (to nebol dôvod na reklamáciu), ale len na LPG (typujem tak max okolo 50/min)...Granko píše:hmm, u mna sa zacalo tiez nieco taketo diat, ale len na benzin. na LPG to chodi ok, teda, ak si odmyslime, ze to nedrzi volnobeh a ledva ze to neskape (aj na benzin). ten volnobeh pada tak postupne, najprv sa zda, ze je ok, ale kym stihnem otvorit garaz, tak zacne klesat a potom to uz lieta medzi 500-1000 RPM. na benzin to chodi nerovnomerne v tom zmysle, ze nasadim plyn, zaberie, ale za par sekund strati tah (ako keby doslo palivo), ale staci malicko pridat plyn a hned poskoci dopredu a za par sekund zasa strati tah. takze, ked menim polohu plynu, tak to ide (aj ked trhane). moze aj tu byt na vine zapalovanie ? opakujem, az na ten volnobeh to na LPG ide normalne. inak, ono sa to z casu na cas objavi, potom to zasa zmizne.... kable som menil pred 2 rokmi (BOSCH) +-.
Dôvod? Pomalšie reakčné časy LPG na napätie na Lambda sonde...
Čiže, okrem toho, čo tu už bolo spomenuté, by to mohla byť aj tá Lambda, možno...
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No..
ja ked som si kupil tu moju zelenu "ostaru"..
taq ten motor dost klepotal..
a netahalo to jak by som cakal od 16Ventilu...
ale cistic oleja..vymena oleja
vymena sviecok...
kalbe rozdelovac porobeny..
a pod..
odstranenie toho zleho tahu...tych dvoch valcoch..
Olej - Castrol Magnetic 5W/40 syn.
Sviecky - NKG -original GM..
Kable - GM- original..
no..
fcul to slape jak hodinky...
I. - 40 urcite..
II. - 90 to uz revalo, 80 to sa dalo este zniest..
III. - 125 a viac by dalo...ale viacej som neskusal....
ja ked som si kupil tu moju zelenu "ostaru"..
taq ten motor dost klepotal..
a netahalo to jak by som cakal od 16Ventilu...
ale cistic oleja..vymena oleja
vymena sviecok...
kalbe rozdelovac porobeny..
a pod..
odstranenie toho zleho tahu...tych dvoch valcoch..
Olej - Castrol Magnetic 5W/40 syn.
Sviecky - NKG -original GM..
Kable - GM- original..
no..
fcul to slape jak hodinky...
I. - 40 urcite..
II. - 90 to uz revalo, 80 to sa dalo este zniest..
III. - 125 a viac by dalo...ale viacej som neskusal....
Fenks JRD- konecne nekdo napsal vsecky mozne operace a postupy i se znackou vyrobku, aby bylo odstraneny nerovnomerny tah....Udelam to presne tak jak pises ( i kdy z tam mam zanovni svicky champion- rn9yc), ale kvalita je kvalita...
Jo hele kdyz jsem se tak rozepsal- od 80 do 100 tak divne vibruje prave predni kolo-kola jsou vyvazena, cim to muze byt??
Hele a v jakych tockach ma omezovac 16V??
Jo hele kdyz jsem se tak rozepsal- od 80 do 100 tak divne vibruje prave predni kolo-kola jsou vyvazena, cim to muze byt??
Hele a v jakych tockach ma omezovac 16V??
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No tesi ma ze som ti pomohol...
u toho oleja tu bolo dost diskusii na temu aky a kedy a preco,
..a preco prave taky...
ja som tam xel dat 5W/40 preto..
lebo dost klepotali dvihatka ventilu..
a kupil som cistic oleja, taku 2 ci 3dcl. plechovku,
ktory som pred vymenou oleja nalial a cca 15-20min.
nechal bezat na horucom motore pri 2000ot./min...
potom vymena palca a hlavy rozdelovaca....
..no a tie nestastne sviecky....
..kable preventivne, lebo kontakty uz chytali koroziu...
( a uz ked som sa stym sral... )
no ..este som vicistil saciu klapku, vymenil vzduchovy filter, klinaky....
..bla bla bla...
k tomu traseniu...
Skush si pozret na silenblok motora...
http://ba.zsvs.sk/dohc/silenblok/
u toho oleja tu bolo dost diskusii na temu aky a kedy a preco,
..a preco prave taky...
ja som tam xel dat 5W/40 preto..
lebo dost klepotali dvihatka ventilu..
a kupil som cistic oleja, taku 2 ci 3dcl. plechovku,
ktory som pred vymenou oleja nalial a cca 15-20min.
nechal bezat na horucom motore pri 2000ot./min...
potom vymena palca a hlavy rozdelovaca....
..no a tie nestastne sviecky....
..kable preventivne, lebo kontakty uz chytali koroziu...
( a uz ked som sa stym sral... )
no ..este som vicistil saciu klapku, vymenil vzduchovy filter, klinaky....
..bla bla bla...
k tomu traseniu...
Skush si pozret na silenblok motora...
http://ba.zsvs.sk/dohc/silenblok/
- Dáša Olomouc
- Příspěvky: 107
- Registrován: stř bře 17, 2004 10:26
- Bydliště: Tršice-Vacanovice (Olomouc)
- Dáša Olomouc
- Příspěvky: 107
- Registrován: stř bře 17, 2004 10:26
- Bydliště: Tršice-Vacanovice (Olomouc)
prevody
uz som to tu pisal
1 - 45
2 - 85
3 - 130-140
4 - 195 (dolu kopcom)
8V
1 - 45
2 - 85
3 - 130-140
4 - 195 (dolu kopcom)
8V
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Dášo:...Dáša Olomouc píše:A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
to stym snimacom....som popisoval uz hore...
je tam indukcna cievka, ktora ma za NOVOTY na sebe izolaciu..
je to kusok takej pasky z platna alebo z coho...
za nejaky ten rocik to zleze dole, potom je v cievke vlhkost,
a cievka nema tu spravnu inducnost... ( FAVORITY moje milovane... )
doporucijem ocistit v TECHNICKOM BENZINE,
..DOBRE vysusit, ci uz fenom, teplovzdusnou pistolou, alebo aj na slnku
a potom cievku zaliat; ci zatriet; nejakym tym lakom..
..obvykle ja to robievam priesvitnym NITROCELULOZNYM LAKOM - acetonka...
no a na tatkovej Nexii bola zase zla ta riadiaca jednotka v rozdelovaci...
taqze tazko na 100% povedat .."ze toto je zleee.."..