po nákupu Matízka,který slouží jako třetí auto v domácnosti pro nákupy ve městě, jsem vyměňoval všechny provozní náplně ,dnes i chladící kapalinu.Vypustil jsem systém spodní hadicí u chladiče.Po vytečení humusu jsem se rozhodl propláchnout systém.Použil jsem demineralizovanou vodu.Po přečtění odkazů na fóru jsem se rozhodl propláchnout i radiátor topení.Demontoval jsem sání i s filtrem,rozdělovač a termostat. Po odpojení hadice na termostatu ,která vede do radiátoru topení jsem ho propláchnul vodou,vyteklo něco humusu,ale radiátor je průchozí,voda jím protékala.
Po sestavení se mi zdá, že to houby topí,po ujetí cca 8 km,je vzduch jen vlažný.Ručička teploty vody je cca 2 mm od druhé rysky,při volnoběhu po 10 min stání spíná i ventilátor před chladičem,voda protéká nádobkou vařící ale topení je slabé.Hladina v nádržce je na MAX.
Dotaz zní jedna hadice z topení jde od termostatu,druhá je vyvedena kam? Do nádobky zespodu?
Jak je konstruován radiátor topení? Dle foto jsou tam v horní části dvě trubky,jsou odděleny nějákou přepážkou,aby voda šla přes žebra?
Měnit radiátor nebudu,jestli je zarostlý,pokusím se ho rozchodit,i když pokud jím protéká voda tak by měl být OK,pokud voda neproudí jen mezi vstupem a výstupem mimo žebra.Klapka pro regulaci teploty vzduchu mi funguje.
Jinak Matízek je asi dost citlivej na vlhko,když jsem ho měl odstrojenýho,umyl jsem převodovku a motor,ale potom ani neškytl,jen se točil startér.Tak jsem vzal horkovzdušku,osušil,rozdělovač,snímač otáček,a všechny čidla na motoru a matez zase startuje na drc
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dík za podněty.