1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Moderátor: Blue Lanos
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Panove asi by taky chtelo napsat kdo vyjizdite z garaze a kdo parkujete pred barakem
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Garáž nevedu.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
- Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
pred barakom pri travniku.
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
je to zaujimave, ja parkujem pred domom stale. Zohriatie na 90st mi dava cca po 10-15 km maximalne... ale samozrejme idem tak 1700-2100 otacky... Jediny rozdiel moze byt v tom ze to vytacate ... inak netusim vobec ako sa Vam to moze ohriat tak rychlejsie. ..
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
- Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
no praveze ja sa snazim nevytacat lebo tym sa este viac pokazy motor, normalne v klude 80km/h=5stupen 2000ot/min a idem si
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
ja stale nechapem ako tam moze byt taky rozdiel asi vam natocim videeo ... mozno nemyslime to iste
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Po dnešnej kontrole: Vonku +7 po 8 km bežná prevádzková teplota motora vid video na http://www.youtube.com/watch?v=3404Fpjq ... re=related
Otáčky motora asi od 1600 do 2400
Auto nebolo v garáži.
Otáčky motora asi od 1600 do 2400
Auto nebolo v garáži.
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
tak při 5° za 5km...jezevec píše:dnes jsem se díval, ráno bylo 7° a na 90° se to ohřálo za 4km klidnou jízdou mimo město. ale počkáme, co naměří odrifuk
odrifuk: video neexistuje...
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
jinak budu rád, když sem majitelé 2.0vcdi hodí info, jaké trasy jezdí, jak často vypalují, po kolika km musí měnit olej a spotřebu. dost by mně to pomohlo při rozhodování. díky všem za ochotu.
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
video
http://www.youtube.com/watch?v=3404Fpjq ... re=related
Jazdím denne asi 30 km 50% dialnica+leto Chorvátsko.
Výmena oleja cca 15000 km.
Spotreba od 5,9 leto do 6,7 zima a krátke trasy.
DPF 600 - 900 km.
Kontrolka DPF ani raz.
http://www.youtube.com/watch?v=3404Fpjq ... re=related
Jazdím denne asi 30 km 50% dialnica+leto Chorvátsko.
Výmena oleja cca 15000 km.
Spotreba od 5,9 leto do 6,7 zima a krátke trasy.
DPF 600 - 900 km.
Kontrolka DPF ani raz.
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Po záruke možno DPF preč+ chip
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Mne pakuje v vykurovanej garáži takže kúri hned ale keď idem z roboty tak sa zohreje na prevadzkovu tak za 5 kilakou pri otackach okolo 1800-2000 A pamätam si ze ked bolo tak -15 tak to trvalo 15 kilometrov tak som dal na polovicu chladica taku kozenku a hned sa to skratilo cca na 8
Denne jazdim 30 kilakou 26-okresky 4-mesto
Olej mením 15 000 kilákou nikdy mi nepribudlo mne sa zdá že ubúda,ale nikdy som nedolieval.
Dpf - 800-1000 kilakou a Kontrolka nesvietila ani raz za 40 000 kilometrov
A do nafty pridávam celý rok Vif a klesla mi spotreba na 5.8 litra na stovku podla palubného
Denne jazdim 30 kilakou 26-okresky 4-mesto
Olej mením 15 000 kilákou nikdy mi nepribudlo mne sa zdá že ubúda,ale nikdy som nedolieval.
Dpf - 800-1000 kilakou a Kontrolka nesvietila ani raz za 40 000 kilometrov
A do nafty pridávam celý rok Vif a klesla mi spotreba na 5.8 litra na stovku podla palubného
Biely cruze 2.0 VCDI LS+ 92kw-chip 110kw
VW Golf 1.9 Tdi pd higline 85kw
VW Golf 1.9 Tdi pd higline 85kw
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
no prosím 2400 ot odrifuk toto ten chudák motor zabije ked to budeš robiť pri -10 každopádne pokiaľ nejazdíš do práce aspoň 30 km tam a 30 späť olej v naftovom motore sa nezohreje na 90, podsttná je teplota oleja, nie teplota v okruhu, na takéto trasy by som nad naftou skutočne neuvažoval, skôr ten turbo benzín, malý objem, málo vody rýchlo sa zohreje. Otázka je však, ako je chladené turbo a nasávaný vzduch ? koncern TSI má obe vodou chladené a aj po zhasnutí motora 460 sekúnd beží elektrické čerpadlo a dochladzuje turbo.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Už mi je to teda jasné
Inak moj vypalovaci cyklus 400 - 600 km. Ked idem dlhsie trasy tak 600-800 km
Spotreba 5,6 - 6,2. Pod 1500ot/min nejdem.
Aditívum pridávam raz za mesiac. Olej po 15 000 zatial len raz, kedze mam 19800 km najazdenych.
Ale to zohriatie motora, 13-15km a je 90st, pri ot/min 1600 - 2100.
ale urcite na tvojom mieste by som zvolil 1.4T
Inak moj vypalovaci cyklus 400 - 600 km. Ked idem dlhsie trasy tak 600-800 km
Spotreba 5,6 - 6,2. Pod 1500ot/min nejdem.
Aditívum pridávam raz za mesiac. Olej po 15 000 zatial len raz, kedze mam 19800 km najazdenych.
Ale to zohriatie motora, 13-15km a je 90st, pri ot/min 1600 - 2100.
ale urcite na tvojom mieste by som zvolil 1.4T