zimna clona aka kryt mriezky chladica
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Xlopi, kľud
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
- Reklama
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Nevím, co se čílí. U žádného auta jsem to neřešil a jezdily. U pořádného auta to už neřeším vůbec.
Ale udělal jsem si dobře a pořídil vyhřívané potahy. Vložil jsem to pod ty nové a je to super! Ideální je ta zásuvka pod opěrkou. A ušetřil jsem 24000,- Kč, teď dokonce 27000,-. Doporučuji důchodcům. Nečekám na zahřátí motoru.
Ale udělal jsem si dobře a pořídil vyhřívané potahy. Vložil jsem to pod ty nové a je to super! Ideální je ta zásuvka pod opěrkou. A ušetřil jsem 24000,- Kč, teď dokonce 27000,-. Doporučuji důchodcům. Nečekám na zahřátí motoru.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
zase někdo promluvil můžeš mi prosím vysvětlit jako pro lajka co má společného zakrývání chladiče na zimu s TUNINGEM?????? já taky každoročně zakrývám chladič na Aveu a rozdíl v tom kdy se zahřeje bez krytu a skrytem je velký, a proč se vůbec zapojuješ? tady někdo prosil o radu a né blbý řečigolias píše:ty si vole zneužívanej nebo co? Vem staré duchnu a nacpi ju za masku, pro jistotu víš. Nechápu co jste tady někteří za TUNINGÁŘE.Joztar píše:ty si ma ale zotrel teraz ... asi sa pojdem vyplakat ... takychto k*k*t*v na forach mam najradsej ... pokial nemas k teme co povedat radsej sa nevyjadruj.golias píše:já mám nápad! vem si ten karton a běž na psychinu to se dávalo na 120tky
... zvysenie doby nahriatia motora pocitujem uz teraz a to su vonku 2 stupne ... pri -15 sa mi ani poriadne nenahreje pokial neprejdem 30 km na jedno nastartovanie mozno aj viacej ... zimna clona sa dava na vsetke dizly aj moderne v zime pokial chces mat skor nahriaty motor ...
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Ty neznáš kategorii "Skrytý (utajený) tuning"?
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Nic v zlom, ale musite stale citovat cele prispevky?
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Omlouvám se
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Klucíí klid ať si tam každý dá na své auto co chce Jeto přeci jeho auto ne
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Presne tak.
Mne sa osvedcil karton medzi chladice. Nebolo ho vidiet a ucel splnil.
Nebol to krabicovy karton ale taky lisovany 3mm hruby papier.
Mne sa osvedcil karton medzi chladice. Nebolo ho vidiet a ucel splnil.
Nebol to krabicovy karton ale taky lisovany 3mm hruby papier.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Já bych tam nic nedával. Regulaci chlazení zajišťuje termostat, který buď otvírá nebo zavírá přívod chladící kapaliny do chladiče, takže je jedno jestli je před ním dekl nebo není. Ale proti gustu...
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
vždy na zimu i když mám termostat OK strčím přes minimálně 3/4 chladiče u své Nubi karton před oba chladiče, když jezdím po Praze krátké štreky (do práce a z práce) tak ho zakreju celej..... Mám to půlený a lehce to přesunu, aspoň nemám ty pražský slaný sračky nacákaný v celým motorovým prostoru....... a nestydím se za karton ..... je to dobrá věc a jednoduchá..... rozdíl v době zahřátí je znatelný.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
To jsem delal naposled na liazce pred 20 lety
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Teplota vzduchu NEklesá se stoupající rychlostí proudění!!! Ne, že by to bylo podstatné pro téma tohoto vlákna, ale přesto je nemožné neuvést to na správnou míru. Teplota vzduchu není závislá na rychlosti proudění.Kaštan píše:Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
Jiná debata by byla o vztahu mezi rychlostí proudění vzduchu a ochlazováním, resp. předáváním (odebíráním) tepla jinému tělesu... (a tak asi byla /nebo měla být/ míněna i ta věta v příspěvku).
Za ty prachy víc chtít nemohu...
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
nejprve:Žiguli, Favorit, Felda...
pak:
Ford Tempo 88, 2.3l,MT
Felicie Pickup, 1.3l,MT
Chevrolet Cavalier Coupe 92, 2.2l,AT
Pontiac Transport 90, 6V, 3.1l,AT
Opel Combo 1.6l,MT
Mazda 5, 1.8l,MT
Chevrolet Orlando LT+, 1.8l,AT
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
Jo jo, to je přesnější.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: zimna clona aka kryt mriezky chladica
vcera som dal dole zimnu clonu ...( vyrezal som presny rozmer podla mirezky z linolea a striekol to ciernou farbou )
mozem povedat ze rychlost zohriatia motora sla hore o 100% ked nie este viac... motor bol ohriaty za cca 5-7 km aj v minusovych teplotach.
vcera som ju dal dole ale teploty su stale nizke ... ale kamienky mi otukali tu farbu dole a vyzeralo to zle tak som to dal dole nech si nespatim pekne auto. rozdiel v ohriati je znatelny aj ked je vonku +1 tam kde som mal predtym pri rannej jazde cca po tych5-7km 80stupnov niekedy aj 90. tak teraz som mal ledva 40 ... takze buducu zimu budem davat urcite znova len musim pokumat nad nejakou estetickejsou formou .. nieco ako maju oktavie pekny leskly plast ale pre orlando sa nic take vyrabat asi nebude .. .predsa len to nie je tak rozsirene auto ako oktavka... samozrejme ze cim dlhsie sa motor rano ohrieval tym sla umerne aj spotreba hore ... a zasa ked som tam mal tu clonu tak sla pekne dolu ... + nemal som tie nasolene sracky v motore...
mozem povedat ze rychlost zohriatia motora sla hore o 100% ked nie este viac... motor bol ohriaty za cca 5-7 km aj v minusovych teplotach.
vcera som ju dal dole ale teploty su stale nizke ... ale kamienky mi otukali tu farbu dole a vyzeralo to zle tak som to dal dole nech si nespatim pekne auto. rozdiel v ohriati je znatelny aj ked je vonku +1 tam kde som mal predtym pri rannej jazde cca po tych5-7km 80stupnov niekedy aj 90. tak teraz som mal ledva 40 ... takze buducu zimu budem davat urcite znova len musim pokumat nad nejakou estetickejsou formou .. nieco ako maju oktavie pekny leskly plast ale pre orlando sa nic take vyrabat asi nebude .. .predsa len to nie je tak rozsirene auto ako oktavka... samozrejme ze cim dlhsie sa motor rano ohrieval tym sla umerne aj spotreba hore ... a zasa ked som tam mal tu clonu tak sla pekne dolu ... + nemal som tie nasolene sracky v motore...