porucha spalovania
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: porucha spalovania
Tak už je jasné, že to bude na go hlavy (přídírají se ventily) Trochu jsem doufal, že se mi to vyhne ale to jsem si asi měl vybrat jiné auto Dost mě překvapila cena opravy - v aut. servisu prý 20-25tis., samozřejmě jsem odmítl a budu opravovat jinde. Jen jsem se chtěl zeptat zda go hlavy je trvalé řešení, nebo jestli někdo nemáte zkušenosti na kolik tis.km to vydrží(aniž bych měnil ventily, pořád doufám že bude stačit zabrousit). dík
- Reklama
Re: porucha spalovania
...to Marous já vím, že asi 120 km je trochu dál ale nikdo Ti nenabídne lepší cenu a kvalitu opravy než náš palikx, inu můžeš mi věřit a taky nemusíš... není to ovšem jenom můj názor ale mnohem více našich členů, kteří to taky potvrdí...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: porucha spalovania
Zdravim ucastnikov fora. ( pisem bez diakritiky)
************ CHECK ********
Mam 5 rocne Lacettu 1.4 HB, najazdene cca. 15000 km. Auto je malo pouzivane, nakolko som viac na sluzobnych cestach, ako doma. Zatial som s nim nemal vazne problemy. Absulvujem pravidelne servisne prehliadky podla servisnej knizky.
Prvy problem sa vyskytol pri prasknuti hadicky ostrekovaca zadneho okna. Hadicka praskla medzi dverami a karoseriou. Voda pri pouziti ostrekovaca zatiekla do zadneho C-stlpika, kde sa nachadza ziarovka osvetlenia kufra. Vytvoril sa tam nejaky zvod na kostru a auto prestalo normalne fungovat ( central, svetla ..). Najhorsie bolo, ze starter tocil a motor nenaskocil ( nieco podobne som cital na tomto fore ). Vybral som ziarovku, osusil kontakty, nechal vymenit hadicku a problem bol vyrieseny.
Druhy problem som si vsimol asi pred pol rokom. Je to spominany Check - porucha zapalovania. Zatial som s tym v servise nebol. Auto si totiz resetue chybu samo ( mozno len moje, neviem ). K resetu doslo vzdy po tretom nastartovani. Samozrejme ze to boli startovania v jeden den, a nie hned za sebou. Trebars som rano odisiel na nakupy ( cca 20 km ) - naskocil Check, cestou som zastavil na pumpe, a pri ceste z obchodu mi Check zhasol. Stalo sa to uz viackrat, prvykrat som bol dost prekvapeny. Mozno to je nahoda alebo vyrobna vada, ale toto je moja skusenost. Mozno by stalo za to, nejako to overit.
************ CHECK ********
Mam 5 rocne Lacettu 1.4 HB, najazdene cca. 15000 km. Auto je malo pouzivane, nakolko som viac na sluzobnych cestach, ako doma. Zatial som s nim nemal vazne problemy. Absulvujem pravidelne servisne prehliadky podla servisnej knizky.
Prvy problem sa vyskytol pri prasknuti hadicky ostrekovaca zadneho okna. Hadicka praskla medzi dverami a karoseriou. Voda pri pouziti ostrekovaca zatiekla do zadneho C-stlpika, kde sa nachadza ziarovka osvetlenia kufra. Vytvoril sa tam nejaky zvod na kostru a auto prestalo normalne fungovat ( central, svetla ..). Najhorsie bolo, ze starter tocil a motor nenaskocil ( nieco podobne som cital na tomto fore ). Vybral som ziarovku, osusil kontakty, nechal vymenit hadicku a problem bol vyrieseny.
Druhy problem som si vsimol asi pred pol rokom. Je to spominany Check - porucha zapalovania. Zatial som s tym v servise nebol. Auto si totiz resetue chybu samo ( mozno len moje, neviem ). K resetu doslo vzdy po tretom nastartovani. Samozrejme ze to boli startovania v jeden den, a nie hned za sebou. Trebars som rano odisiel na nakupy ( cca 20 km ) - naskocil Check, cestou som zastavil na pumpe, a pri ceste z obchodu mi Check zhasol. Stalo sa to uz viackrat, prvykrat som bol dost prekvapeny. Mozno to je nahoda alebo vyrobna vada, ale toto je moja skusenost. Mozno by stalo za to, nejako to overit.
Re: porucha spalovania
u 1,4 je to nejpravdepodobnejsi problem a udajne hlavne tyto motory mely spatne zabrousene ventily .taky se to na nich projevuje udajne nejvic ale co kus to original.
ted jsem opravoval 1,6 s timto problemem na ventilech bylo videt ze jsou lehce podpalene ale stacilo je pouze zabrousit aby se zvetsila plocha dosednuti ventilu do hlavy.mozna byli i sedla trochu zvlnene ale zkouska tesnosti probehla na 1.ventily a voditka byly naprosto ciste a NIC SE NEPRIDIRALO.takze jsou to mylne informace.tak doufam ze bude motor dale fungovat bezpotizi a uz se nebude rozsvicet ta chyba.
majitel povidal ze uz kdyz jel ode me ze se mu zda ze auto trochu lepe tahne a je tissi.uvidime co bude dal.
cena opravy vysla do 5000.takze opravdu ne 20 tis.
tak kdyby jste nekdo chtel opravit hlavu tak mi napiste.
ted jsem opravoval 1,6 s timto problemem na ventilech bylo videt ze jsou lehce podpalene ale stacilo je pouze zabrousit aby se zvetsila plocha dosednuti ventilu do hlavy.mozna byli i sedla trochu zvlnene ale zkouska tesnosti probehla na 1.ventily a voditka byly naprosto ciste a NIC SE NEPRIDIRALO.takze jsou to mylne informace.tak doufam ze bude motor dale fungovat bezpotizi a uz se nebude rozsvicet ta chyba.
majitel povidal ze uz kdyz jel ode me ze se mu zda ze auto trochu lepe tahne a je tissi.uvidime co bude dal.
cena opravy vysla do 5000.takze opravdu ne 20 tis.
tak kdyby jste nekdo chtel opravit hlavu tak mi napiste.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: porucha spalovania
...nojo Pavle, ty nám nabízíš " přátelské " ceny oproti značkovým servisům s velmi podstatným rozdílem 100 - xxx % prostě opravuješ a to dobře..., zabrousíš a nevyměňuješ hned celou hlavu viz. Melliccaro servision a jejich HTP 1,2 s opravou za 55tisíc u Brejly a to jsi opravil zabrousil, já nevím co vyměnil sedla a bylo to v řádu tisící Kč a proto Tě tam taky mají rádi tak jako tady...
Inu, mějme se fajn s palikxem
Inu, mějme se fajn s palikxem
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: porucha spalovania
Problem je udajne v materiali ventilov, na ktory sa lepi karbon, treba ich vymenit za nove. Ja som to absolvoval 2x, nastastie v zaruke. Vzdy po cca. 15tis. km.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: porucha spalovania
Pld rovnou se domluv s Palikxem. Měl jsem u něho teď svoji 1,6 s naj.50tis. se stejným problémem a zatím po ujetí cca 1tis km vypadá vše dobře. Zdálo se mi, že je motor opravdu tišší, ale byl to asi jen subjektivní pocit . Doufejme, že bude již bez problémů. Ten tah se rozhodně zlepšil, hlavně v rozmezí otáček 2-3tis. Značkové servisy nemají smysl - cena opravy min20 tis a obyč.servisy typu Autokelly s tímto typem vozidla nemají mnoho zkušeností (alespoň v mém případě). I když je Praha trochu dál, přístup palikxe mě natolik přesvědčil, že budu servisovat pouze u něho. Tímto mu děkuji za ochotu a jeho služby jednoznačně DOPORUČUJI!
Re: porucha spalovania
no pokud by to bylo jak rikas tak proc to delali 2 krat?to se mi nezda kdyz by jednou vymenili ventily tak uz to melo byt ok.mzprx píše:Problem je udajne v materiali ventilov, na ktory sa lepi karbon, treba ich vymenit za nove. Ja som to absolvoval 2x, nastastie v zaruke. Vzdy po cca. 15tis. km.
ja jsem na ventilech tolik bordelu nenasel tedy hlavne na sacich bylo trosku karbonu ale nic neobvykleho.byly i mnohem horsi.
tak uvidime co to bude delat dal.
a pokud je to jen o zaneseni karbonem tak to chce obcas nalit neco na cisteni a trosku to protahnout.
a samozrejme je to taky o oleji jelikoz se da videt ze nekdo leje do techto motoru 10w40 a jelikoz se trochu oleje vzdy nekam dostane tak je problem ho spalit a usazuje se.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: porucha spalovania
bol som minuly tyzden na zarucnej prehliadke. mam 1.6ku kupenu v 2010 a pytal som sa v servise ako je to s tymi udajne novymi ventilmi.
Mechanik tvrdil, ze v tychto novsich 1.6 motore su ventily nejako konstrukcne zmenene tak ze to zanasanie je zriedkave.
odporucal vsak raz za cas to nechat na 10-15 minut prebehnut na 5000 otacok cim sa udajne ten bordel vypali.
Mechanik tvrdil, ze v tychto novsich 1.6 motore su ventily nejako konstrukcne zmenene tak ze to zanasanie je zriedkave.
odporucal vsak raz za cas to nechat na 10-15 minut prebehnut na 5000 otacok cim sa udajne ten bordel vypali.
Re: porucha spalovania
čeče, já měl podobnou poruchu, ale pak se to úspěšně vyřešilo a auto mi už zas jezdí jak drak
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte srp 21, 2012 09:36
Re: porucha spalovania
Zdravim,
zrovna shanim info o Lacetti a precetl jsem si celou diskuzi o poruchach spalovani. Vzdy se ale mluvilo o 1.4 a 1.6. Vi nekdo jak je na tom 1.8 benzin?
predem dik za info
zrovna shanim info o Lacetti a precetl jsem si celou diskuzi o poruchach spalovani. Vzdy se ale mluvilo o 1.4 a 1.6. Vi nekdo jak je na tom 1.8 benzin?
predem dik za info
Re: porucha spalovania
1.8 je iný motor než 1.4 a 1.6, výrobcom je Holden (Austrália). Takže je šanca, že táto porucha sa mu vyhýba. Ja osobne som počul len o jednom prípade, kedy sa na 1.8 rozsvietil Check, ale to auto malo aj plyn, takže to mohlo súvisieť s tým.
Ale veľa skúseností s tým nie je, pretože 1.8 bola okrajová motorizácia (kvôli cene)...
Ale veľa skúseností s tým nie je, pretože 1.8 bola okrajová motorizácia (kvôli cene)...
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Re: porucha spalovania
Chtěl jsem se zeptat.Nevíte někdo co může dělat sen tam cukání když se ujede asi 15km v nízkých otáčkách.Mám 1.6 16V.
Díky za odpověd.
Díky za odpověd.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha spalovania
vime..
je to tych 15km na nizkych otackach..
sem tam to prevetraj, teda vytacaj motor do cerveneho, v plnej zatazi..
nech sa vypali karbon, ktoreho tam bude neurekom....
16V motory su svojou konstrukciou "stavane" na pouzivate v strednom / vyssom pasme otacok...
okolo 2500-3000 je ideal
pokial to neprestane, bude nkiekde chyba (cez internet jen tazko detekovatelna)
je to tych 15km na nizkych otackach..
sem tam to prevetraj, teda vytacaj motor do cerveneho, v plnej zatazi..
nech sa vypali karbon, ktoreho tam bude neurekom....
16V motory su svojou konstrukciou "stavane" na pouzivate v strednom / vyssom pasme otacok...
okolo 2500-3000 je ideal
pokial to neprestane, bude nkiekde chyba (cez internet jen tazko detekovatelna)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: porucha spalovania
Mockrát děkuji za radu a já to zkusím.Sned to pomůže.
Díky moc.
Díky moc.