Kluci,GO motora!!!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Prosim tě nesmí se brousit Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si to tu s vypětim všech sil pročet až dokonce. Rado je docela kaskadér. Podle mně jsi udělal základní chybu už na začátku. Lejt do takhle olýtanýho obyčejnýho motoru plnou syntetiku je podle mně házení perel sviním. Pokud vim, když má motor najeto něco nad 100 tis km a začne žrát olej, je lepší tam dát kapku "horší" takže místo 5W dát 10W a míísto 10W dát 15W. Olej je hustší a nemělo by ho to pak tolik žrát.
Jinak obdivuju tvojí lásku a zapálení pro tu jedinou konkrétní Nessi.
Jinak obdivuju tvojí lásku a zapálení pro tu jedinou konkrétní Nessi.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle téma mě zajímá! Proč je takový problém snížit hlavu? Vždyť tím jen zvýšíš kompresní poměr a jinak by se nic až tak vážného stát nemělo, ne? Nebo máš jiné zkušenosti?palikx píše:Prosim tě nesmí se brousit Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ..Taq aj ja by som si rad vypocul, ze preco sa nesmie zbrusovat hlava...palikx píše:Prosim tě nesmí se brousit Respektive max 0,1 mm u orig.nebroušené hlavy.nová se nebrousí je rovná.A starší doporučuji přezkoušet a zkontrolovat rovinnost. A ještě jednou pokud možno nebrousit víc než 0,1 mm.OK?S tím byly největší pr.sery.
ja co som GOckoval ten moj motor, co sa mi fcul povaluje na stokerliku..
tak na nom bolo hlavu treba zfrezovat...
lebo uz tam boli vyzrate "jamy" od vody, a uvarenim motorabol ciastocne
"krutna", a blok je tiez o desatinku zfrezovany...
takze ked to pociatm...
0.1mm Hlava...
a 0.1mm blok...
taqze..??
PROC...???
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Ale ten dochodca musel byt festovo cestovny typ ked nalietal 120tis kmRadoslav Hološka píše:Ma nabehanych 120.000 km,ten chlapik ma aj tachometer,je to seriozny pan. Kupil to od dochodcu,lebo svoje auto rozbil a potreboval casti prednej kapoty,svetla,chladic atd. Mam od neho RJ za 1.500,- Sk a funguje OK!
Inak drzim
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Dalsie nove dnesne info zo servisu. Hlavu dali natlakovat a preverit vsetky netesnosti,nakolko zistili ze do 4-teho valca este kvapka aj voda. Sviecka bola skoro uplne zelena na elektrodach od chladiacej kvapaliny. Takze okrem oleja papa aj vodu. Je to obojzivelnik!
Pravdepodobne ked generalkovali blok,piesty,kruzky atd.,hlavu ani nepozreli. A teraz ked ju rozoberali,gufera na ventiloch boli polorozpadnute,ventily skoro same prepadli. Takze olej zralo asi tam. Teraz vsetko robia znova,ja uz sa len prizeram. Nech si za to zodpovedaju sami.
Pravdepodobne ked generalkovali blok,piesty,kruzky atd.,hlavu ani nepozreli. A teraz ked ju rozoberali,gufera na ventiloch boli polorozpadnute,ventily skoro same prepadli. Takze olej zralo asi tam. Teraz vsetko robia znova,ja uz sa len prizeram. Nech si za to zodpovedaju sami.
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Nema zmysel,lebo Nexia je este zatial v ich rukach,tak aby mi tam nieco naschval neposrali. Potom ked bude vsetko poskladane si na nich zgustnem. Som zvedavy,kolko budem platit - novy olej,filter,gufera na ventiloch a vacke atd. Vsetko mi urcite neporiesia v ramci reklamacie a nieco si urcite zapytaju.
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele: