sportovy vzduchovy filter v aute sLPG
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tady jako starý plyňák (vlastně jsem nikdy neměl auto s jiným pohonem) si dovolím podotknout jednu věc. Směšovač ke své správné funkci potřebuje určitý odpor právě vzduchového filtru. Pokud ho sundám, nebude to to pravé ořechové. Pak by se asi musel nechat znovu seřídit směšovač na správný poměr a byli bychom zase na svém.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Reklama
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jo ještě mám pocit že v tom směšovači je podtlaková membrána a nevím jak by se ta chovala. a co její nastavení, jestli je vůbec možné, aby to pouštělo nějaký plyn. Škodovka jela hůř bez vzducháče než s ním a to o dost.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
Re: sportovy vzduchovy filter v aute sLPG
Tak teď jsem kvůli tomu letěl dolů rozdělat filtr-přepážka tam nebyla, sání je celé origo.RoSta píše:No nie som si tým moc istý!? Každopádne, namontovať sa určite dá... )Anonymous píše:cauko ludkovia:da sa namontovat sportovy vzduchovy filter na DAEWOO NEXIA,1,5 gl, ked auto ma LPG
Tiež som to chcel spraviť (Espero 1,5 DOHC), vyrovnať tak stratu výkonu, ale zrovna teraz som vyberal alternátor (poondil sa) a musel som zložiť dole sacie potrubie/hadicu a všimol som si, že mi tam "plynári" vložili do krabice od filtra taký krúžok, nazval by som to obmedzovač prietoku vzduchu a neviem prečo, ale asi majú na to nejaký dôvod. No a športový filter sa chová presne naopak, ako ten obmedzovač...
Ja som od toho v tom momente ustúpil, ak sa ozve nejaký "plynár", čo vie prečo to tam je, bude to celkom k veci, ale to bude musieť byť fachman od plynu, nie len "montér".
Jaký máš typ plynu?Kdo to dělal??
Na 1.5 16V nesi mám holandský typ BRC(automat. benzostarty) a nic na způsob přepážky sem nenašel-napadlo mě že použili třeba nějaký systém
který tam třeba borcovi nešel moc seřídit tak si pomohl přepážkou , je to ovšem doměnka, bude to třeba úplně jinak , jinak v pátek budu mít foťák tak ti můžu vyblejsknout jak to mám řešené
Jo a trochu teorie o plynu (pokud tě to zajímá) najdeš tu: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398
Je zaměřené na škodovky, ale teorie je stejná.
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovy vzduchovy filter v aute sLPG
No samozřejmě že přepážka tam nemusí bezpodminečně být, ale plyn potřebuje mít určitý odpor na sání. Mám to samé BRC s automatikou. Pokud ulehčíš sání, výkon jde dolů, Spíš bych šel jinou cestou. Odlehčit motoru, Ať třeba odlehčit setrvák, ostřejší vačku, nebo laděné svody a výfuk. A máš žihadlo jak kráva za 1,30 Kč/kmOlda píše:[
Tak teď jsem kvůli tomu letěl dolů rozdělat filtr-přepážka tam nebyla, sání je celé origo.
Jaký máš typ plynu?Kdo to dělal??
Na 1.5 16V nesi mám holandský typ BRC(automat. benzostarty) a nic na způsob přepážky sem nenašel-napadlo mě že použili třeba nějaký systém
který tam třeba borcovi nešel moc seřídit tak si pomohl přepážkou , je to ovšem doměnka, bude to třeba úplně jinak , jinak v pátek budu mít foťák tak ti můžu vyblejsknout jak to mám řešené
Jo a trochu teorie o plynu (pokud tě to zajímá) najdeš tu: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398
Je zaměřené na škodovky, ale teorie je stejná.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
Re: sportovy vzduchovy filter v aute sLPG
AAAAj, to už nie-měl jsem erko podobně upravené (vačka, svody, výfuk(nebo snad trubka , přímé sání, atd...)) - 60 000 km jsem si dávalcubafire píše:No samozřejmě že přepážka tam nemusí bezpodminečně být, ale plyn potřebuje mít určitý odpor na sání. Mám to samé BRC s automatikou. Pokud ulehčíš sání, výkon jde dolů, Spíš bych šel jinou cestou. Odlehčit motoru, Ať třeba odlehčit setrvák, ostřejší vačku, nebo laděné svody a výfuk. A máš žihadlo jak kráva za 1,30 Kč/kmOlda píše:[
Tak teď jsem kvůli tomu letěl dolů rozdělat filtr-přepážka tam nebyla, sání je celé origo.
Jaký máš typ plynu?Kdo to dělal??
Na 1.5 16V nesi mám holandský typ BRC(automat. benzostarty) a nic na způsob přepážky sem nenašel-napadlo mě že použili třeba nějaký systém
který tam třeba borcovi nešel moc seřídit tak si pomohl přepážkou , je to ovšem doměnka, bude to třeba úplně jinak , jinak v pátek budu mít foťák tak ti můžu vyblejsknout jak to mám řešené
Jo a trochu teorie o plynu (pokud tě to zajímá) najdeš tu: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398
Je zaměřené na škodovky, ale teorie je stejná.
filcky k snídani (taky 10 papkalo) ale pak to šlo do pr.... tak za 15. šlo...
výkon mi stačí a dávám přednost spolehlivosti, nalítal sem se dost
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak ale s tím jsi musel počítat ne?
Je jasné, že pokud máš až moc lehký výfuk, tak to motoru moc chuti do života nedá. Jde o větší namáhání všech hybných částí, ale žihadlo to bylo, ne? Taky jsem tak honil svou Š105 a favorit pro mě nebyl vůbec žádný soupeř a felicia, jak která.
Dnes, jsem rád, že mám jistotu, že každé ráno nastartuju, mám pohodlný sedák, klidně můžu jet 500km aniž bych cítil únavu a nemusím jet na dálnici za nějakým prázdným kamionem, abych nebrzdil provoz (se čtyřkvaltem se jezdí 130 opravdu blbě)
Je jasné, že pokud máš až moc lehký výfuk, tak to motoru moc chuti do života nedá. Jde o větší namáhání všech hybných částí, ale žihadlo to bylo, ne? Taky jsem tak honil svou Š105 a favorit pro mě nebyl vůbec žádný soupeř a felicia, jak která.
Dnes, jsem rád, že mám jistotu, že každé ráno nastartuju, mám pohodlný sedák, klidně můžu jet 500km aniž bych cítil únavu a nemusím jet na dálnici za nějakým prázdným kamionem, abych nebrzdil provoz (se čtyřkvaltem se jezdí 130 opravdu blbě)
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
já jsem měl podle origo plánu absorbční výfuk na 120LS (prostě trubka), kravál šílenej ale ty všemožné vybrace se jako zázrakem nad 4000 ot. vytlumili, byl tam větší klid něž při 2500ot. , při tech 140 už to mělo zvuk spíše letecký , výfuk pasovaný přímo na nexi s decentním zvukem by mi nevadil, ale vše časem, ten zvuk vycházející z právé strany z motoru mi vrtá hlavou víc, ohledně toho plynu vs. filtr zjistím více, pojedu na revizi tak to osonduju...
Re: sportovy vzduchovy filter v aute sLPG
no, moja skusenosti je taka, ze so starym filtrom to na LPG ledva islo, musel som prepinat na benzin, ked som chcel rychlejsie predbiehat. odkedy mam hrusku, tak do 3000 RPM sa to dusi, ked na to prilis skocim (vtedy sa neda speedovat), ale nad 3000 RPM paradne zaberie a podla mojho vodojmu to ide lepsie ako na benzin (ten ma sice subjektivne trocha slabsi tah, ale ide plynule od nizsich otacok). takze hrusku sa tak skoro nechystam vymenit... uplne paradne to chodilo v zime, az som bol prekvapeny...(a to som koli spotrebe dal naspat aj kat).cubafire píše: No samozřejmě že přepážka tam nemusí bezpodminečně být, ale plyn potřebuje mít určitý odpor na sání. Mám to samé BRC s automatikou. Pokud ulehčíš sání, výkon jde dolů, Spíš bych šel jinou cestou. Odlehčit motoru, Ať třeba odlehčit setrvák, ostřejší vačku, nebo laděné svody a výfuk. A máš žihadlo jak kráva za 1,30 Kč/km