Filtr pevnych castic
Moderátor: Blue Lanos
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevnych castic
dostatočné vypálenie neni problém len nesmieš v meste naraziť na radar. Podkúriš mi riadne na každej rýchlosti, aj tak sa viac ako na 3-ku nedostaneš a pekne sa ti vypáli, nie je to dokonalé ale ako núdzový režim to stačí
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
- Reklama
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř lis 03, 2010 19:15
Re: Filtr pevnych castic
Dnesne naftaky su uz ani tak nie pre ludi, ktori vela najazdia, ako pre tych, ktori prejdu velku vzdialenost medzi vypnutim motora. Uz ani do taxika sa nehodia. Aj ked clovek najazdi 300km denne ale s priemernou vzdialenostou na jedno nastartovanie 3 km. Z mojho pohladu absolutne neprakticke, ale kazdemu sa paci nieco ine... Ako osobne si neviem predstavit, ze dojdem pred garaz a zasvieti mi kontrolka DPF...sa mozem rovno otocit a ist sa dakde na vecer povozit
Re: Filtr pevnych castic
Ako som pisal, 6 krat som vypol motor pri svietiacej kontrolke a nic, az nasledne zacala blikat, tak som to siel prevetrat. Nemyslim si ale ze je to az take zle s naftakmi, podla mna v takej blave sa to da aj s dieslom. Tu v PP, kde jedna trasa je max 3-4 km je to otazne.
Cruze 2.0 163k LT, Velvet červená
Re: Filtr pevnych castic
Zdravim,
Propírá se to tu furt dokola, ale i tak se zeptám. Co mám tedy dělat, když mám uplně stejný problém? Vypalování probíhá po ujetí třeba 100 km, už jsem s tim jednou byl na reklamaci, když jsem nevěděl o co jde, olej jsem měl naředěnej naftou tak, že mi zakázali už odjet jinak bych zničil motor, musel se vyměnit olej po najetí 2500 km, ale na reklamaci se to nevztahovalo až jsme si museli vyžádat ředitele a ten to vzal.. jinak bych už po 3 měsících cpal do auta další peníze. Auto zabavili, olej vyměnili a provedli statickou regeneraci, najel jsem dalších 2000 km a problém je tu opět a opět probíhá v intervalu méně jak 100 km. Okamžitá spotřeba na 3ku po rovině 17-20 l. Auto jsem tedy vzal na výlet a přestalo to.. Po týdnu opět stejný problém, jenže jsem neměl čas na vypálení tak jsem to prostě vypnul a ventilátor se mohl zbláznit. Už se mi ani nechce do servosu protože ty netáhla stejně nic neudělají popřípadě budou všechno chtít zaplatit (u Dojáčka 100% neochota, ale vubec je to netrápí, auta jsou kurevsky udělaný takže maj zaručený, že tam budou lidi jezdit na servisy. Auto mám půl roku a už jsem měl problém s filtem, něco mi chrastí u levýho tlumiče, vysí mi plast u spolujezdce u ventilace a začala se párat sedačka.
Je nějaké řešení tedy co s tím filtrem? Řešilo se to už před delší dobou, ale předpokládám, že problémy jsou u dieselů stále. Jediným řešením je tedy demontování filtru? A co technická a záruka? A fízlové? Když říkáte, že se z toho čudí.
Propírá se to tu furt dokola, ale i tak se zeptám. Co mám tedy dělat, když mám uplně stejný problém? Vypalování probíhá po ujetí třeba 100 km, už jsem s tim jednou byl na reklamaci, když jsem nevěděl o co jde, olej jsem měl naředěnej naftou tak, že mi zakázali už odjet jinak bych zničil motor, musel se vyměnit olej po najetí 2500 km, ale na reklamaci se to nevztahovalo až jsme si museli vyžádat ředitele a ten to vzal.. jinak bych už po 3 měsících cpal do auta další peníze. Auto zabavili, olej vyměnili a provedli statickou regeneraci, najel jsem dalších 2000 km a problém je tu opět a opět probíhá v intervalu méně jak 100 km. Okamžitá spotřeba na 3ku po rovině 17-20 l. Auto jsem tedy vzal na výlet a přestalo to.. Po týdnu opět stejný problém, jenže jsem neměl čas na vypálení tak jsem to prostě vypnul a ventilátor se mohl zbláznit. Už se mi ani nechce do servosu protože ty netáhla stejně nic neudělají popřípadě budou všechno chtít zaplatit (u Dojáčka 100% neochota, ale vubec je to netrápí, auta jsou kurevsky udělaný takže maj zaručený, že tam budou lidi jezdit na servisy. Auto mám půl roku a už jsem měl problém s filtem, něco mi chrastí u levýho tlumiče, vysí mi plast u spolujezdce u ventilace a začala se párat sedačka.
Je nějaké řešení tedy co s tím filtrem? Řešilo se to už před delší dobou, ale předpokládám, že problémy jsou u dieselů stále. Jediným řešením je tedy demontování filtru? A co technická a záruka? A fízlové? Když říkáte, že se z toho čudí.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: Filtr pevnych castic
Ja jazdim po BA a v pohode. No problem nastastie.
Ak mate tolko problemou s tym filtrom skuste napisat oficialnu staznost a reklamaciu do chevroletu. Pripadne ziadost o novy filter... A potom ak sa nepohnu lady, treba dat podnet na obchodnu inspekciu, ci jak sa to vola.... Posledny krok (alebo mozno prvy, nech moze clovek jazdit v klude) je dat filter vymontovat. Aspon klesne spotreba STK a ine veci sa daju vybavit...
Ak mate tolko problemou s tym filtrom skuste napisat oficialnu staznost a reklamaciu do chevroletu. Pripadne ziadost o novy filter... A potom ak sa nepohnu lady, treba dat podnet na obchodnu inspekciu, ci jak sa to vola.... Posledny krok (alebo mozno prvy, nech moze clovek jazdit v klude) je dat filter vymontovat. Aspon klesne spotreba STK a ine veci sa daju vybavit...
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Filtr pevnych castic
Dannik91 píše:Zdravim,
Propírá se to tu furt dokola, ale i tak se zeptám. Co mám tedy dělat, když mám uplně stejný problém? Vypalování probíhá po ujetí třeba 100 km, už jsem s tim jednou byl na reklamaci, když jsem nevěděl o co jde, olej jsem měl naředěnej naftou tak, že mi zakázali už odjet jinak bych zničil motor, musel se vyměnit olej po najetí 2500 km, ale na reklamaci se to nevztahovalo až jsme si museli vyžádat ředitele a ten to vzal.. jinak bych už po 3 měsících cpal do auta další peníze. Auto zabavili, olej vyměnili a provedli statickou regeneraci, najel jsem dalších 2000 km a problém je tu opět a opět probíhá v intervalu méně jak 100 km. Okamžitá spotřeba na 3ku po rovině 17-20 l. Auto jsem tedy vzal na výlet a přestalo to.. Po týdnu opět stejný problém, jenže jsem neměl čas na vypálení tak jsem to prostě vypnul a ventilátor se mohl zbláznit. Už se mi ani nechce do servosu protože ty netáhla stejně nic neudělají popřípadě budou všechno chtít zaplatit (u Dojáčka 100% neochota, ale vubec je to netrápí, auta jsou kurevsky udělaný takže maj zaručený, že tam budou lidi jezdit na servisy. Auto mám půl roku a už jsem měl problém s filtem, něco mi chrastí u levýho tlumiče, vysí mi plast u spolujezdce u ventilace a začala se párat sedačka.
Je nějaké řešení tedy co s tím filtrem? Řešilo se to už před delší dobou, ale předpokládám, že problémy jsou u dieselů stále. Jediným řešením je tedy demontování filtru? A co technická a záruka? A fízlové? Když říkáte, že se z toho čudí.
Pro pražáky doporučuju servisovat u Carforyou v Úvalech u Prahy www.carforyou.cz - mladý kluci, šikovný. 10000% ochota a Chevroletům opravdu rozumí. Když tam přijedete, tak vám vždycky poradí, vemou na hever kouknou... Já tam sice auto kupoval, ale určitě budou rádi i za auto do servisu...
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Carthell Prg
Carthell Prg
Re: Filtr pevnych castic
Když to tak pozoruji je asi nejlepší ho vymontovat. Auto na technickou pujde až za dlouho a hlavně technickou máme zařízenou.. Akorát se bojím, aby se na to nedalo přijít nějak za provozu a pak mě fízlové pošlou na STK.
Ledy se nepohnou určitě, už minule, když se mi to stalo tak jsme si stěžovali (zatím jen u ředitele), ale prostě ten servis je plnej Patů a Matů, každej mele něco jinýho a nikdo pořádně neví, co s tim je. Jediný co nám řekli, že to musíme zaplatit tu výměnu, protože s tim jezdím špatně .. a když se zeptáte, co znamená jezdit správně - NIKDO NEVÍ!
Pokud bude opět problém s uznáním reklamace možná se obrátím na právníka. Kličkujou totiž jak se dá, všechno je vina špatné jízdy, ale nikde neni specifikovaný, kde, co, kdo dělá špatně.
Carforyou si chválíš jo? Zrovna tu koukám na jejich vizitku, táta ty kluky zná z hokeje, ale když jim řikal muj problém, tak řikali, že se s tim ještě nesetkali, což mi přijde divný. Jak pozoruju má s tim filtrem problém skoro každý.
Ledy se nepohnou určitě, už minule, když se mi to stalo tak jsme si stěžovali (zatím jen u ředitele), ale prostě ten servis je plnej Patů a Matů, každej mele něco jinýho a nikdo pořádně neví, co s tim je. Jediný co nám řekli, že to musíme zaplatit tu výměnu, protože s tim jezdím špatně .. a když se zeptáte, co znamená jezdit správně - NIKDO NEVÍ!
Pokud bude opět problém s uznáním reklamace možná se obrátím na právníka. Kličkujou totiž jak se dá, všechno je vina špatné jízdy, ale nikde neni specifikovaný, kde, co, kdo dělá špatně.
Carforyou si chválíš jo? Zrovna tu koukám na jejich vizitku, táta ty kluky zná z hokeje, ale když jim řikal muj problém, tak řikali, že se s tim ještě nesetkali, což mi přijde divný. Jak pozoruju má s tim filtrem problém skoro každý.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: Filtr pevnych castic
Dannik91 píše:Když to tak pozoruji je asi nejlepší ho vymontovat. Auto na technickou pujde až za dlouho a hlavně technickou máme zařízenou.. Akorát se bojím, aby se na to nedalo přijít nějak za provozu a pak mě fízlové pošlou na STK.
Ledy se nepohnou určitě, už minule, když se mi to stalo tak jsme si stěžovali (zatím jen u ředitele), ale prostě ten servis je plnej Patů a Matů, každej mele něco jinýho a nikdo pořádně neví, co s tim je. Jediný co nám řekli, že to musíme zaplatit tu výměnu, protože s tim jezdím špatně .. a když se zeptáte, co znamená jezdit správně - NIKDO NEVÍ!
Pokud bude opět problém s uznáním reklamace možná se obrátím na právníka. Kličkujou totiž jak se dá, všechno je vina špatné jízdy, ale nikde neni specifikovaný, kde, co, kdo dělá špatně.
Carforyou si chválíš jo? Zrovna tu koukám na jejich vizitku, táta ty kluky zná z hokeje, ale když jim řikal muj problém, tak řikali, že se s tim ještě nesetkali, což mi přijde divný. Jak pozoruju má s tim filtrem problém skoro každý.
Jo jo chválím Víš ono je něco jiného něco někomu říkat a ptát se co si myslí a něco jiného je to auta tom dovézt a říct jim ať se na to kouknou Jinak jak říkám s lidma z Carforyou zatím spokojenost.
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Carthell Prg
Carthell Prg
Re: Filtr pevnych castic
Podívej se Honzo na toto, práce ve Carforyou
Byl jsem nasranej že bych vraždil
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 5&start=75
Byl jsem nasranej že bych vraždil
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 5&start=75
Carthell Prg
Re: Filtr pevnych castic
Tak ono je něco jiného tuning v autorizovaným servisu a něco jiného servis že... Dovedu si představit, že ti to tam dělali pašáci, kteří tuningu nerozumí, ale to přeci neznamená, že nerozumí servisu vozů Chevrolet
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Carthell Prg
Carthell Prg
Re: Filtr pevnych castic
No ja s tim zatim nejaky velky problemy nemam.Dannik91 píše:Když to tak pozoruji je asi nejlepší ho vymontovat. Auto na technickou pujde až za dlouho a hlavně technickou máme zařízenou.. Akorát se bojím, aby se na to nedalo přijít nějak za provozu a pak mě fízlové pošlou na STK.
Ledy se nepohnou určitě, už minule, když se mi to stalo tak jsme si stěžovali (zatím jen u ředitele), ale prostě ten servis je plnej Patů a Matů, každej mele něco jinýho a nikdo pořádně neví, co s tim je. Jediný co nám řekli, že to musíme zaplatit tu výměnu, protože s tim jezdím špatně .. a když se zeptáte, co znamená jezdit správně - NIKDO NEVÍ!
Pokud bude opět problém s uznáním reklamace možná se obrátím na právníka. Kličkujou totiž jak se dá, všechno je vina špatné jízdy, ale nikde neni specifikovaný, kde, co, kdo dělá špatně.
Carforyou si chválíš jo? Zrovna tu koukám na jejich vizitku, táta ty kluky zná z hokeje, ale když jim řikal muj problém, tak řikali, že se s tim ještě nesetkali, což mi přijde divný. Jak pozoruju má s tim filtrem problém skoro každý.
V prumeru to vypaluje po 600 - 1000 km.
Pokud se na to vyflaknu, nechci byt jeho otrok tak jak se rozsviti(me uz ted blika) kontrolka tak to proste musim vyjet.
Myslim si ze tak jak na zapade dostavaji po soudnich rozhodnutich slevy a proplaceni oprav co se tyce spotreby a nizke zivotnosti DPF pri jizde jen na kratke trasy a ve meste, mozna to prijde i k nam
Re: Filtr pevnych castic
No zatím jsem vypaloval jednou po cca 6000 km. Auto jezdí z 90% po městě. Dálnici mám hned vedle baráku a jakto začlo svítit, tak Orlando dostalo kapky na dálnici a byl po pár kilometrech klid...těžko říct, co bude dál a jak často seto bude opakovat. M
Honda CBR 954 RR Fireblade
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Re: Filtr pevnych castic
Jo kdybych jezdil ve městě, ale to auto má nalítání ze 60% minimálně mimo.. v Praze tolik nejezdim.. tak to mi neříkej, že i při tomhle to je špatně.. to to rovnou mužou přestat vyrábět nebo na ta auta psát "určeno na dálnici" ..Matsonic píše:No ja s tim zatim nejaky velky problemy nemam.Dannik91 píše:Když to tak pozoruji je asi nejlepší ho vymontovat. Auto na technickou pujde až za dlouho a hlavně technickou máme zařízenou.. Akorát se bojím, aby se na to nedalo přijít nějak za provozu a pak mě fízlové pošlou na STK.
Ledy se nepohnou určitě, už minule, když se mi to stalo tak jsme si stěžovali (zatím jen u ředitele), ale prostě ten servis je plnej Patů a Matů, každej mele něco jinýho a nikdo pořádně neví, co s tim je. Jediný co nám řekli, že to musíme zaplatit tu výměnu, protože s tim jezdím špatně .. a když se zeptáte, co znamená jezdit správně - NIKDO NEVÍ!
Pokud bude opět problém s uznáním reklamace možná se obrátím na právníka. Kličkujou totiž jak se dá, všechno je vina špatné jízdy, ale nikde neni specifikovaný, kde, co, kdo dělá špatně.
Carforyou si chválíš jo? Zrovna tu koukám na jejich vizitku, táta ty kluky zná z hokeje, ale když jim řikal muj problém, tak řikali, že se s tim ještě nesetkali, což mi přijde divný. Jak pozoruju má s tim filtrem problém skoro každý.
V prumeru to vypaluje po 600 - 1000 km.
Pokud se na to vyflaknu, nechci byt jeho otrok tak jak se rozsviti(me uz ted blika) kontrolka tak to proste musim vyjet.
Myslim si ze tak jak na zapade dostavaji po soudnich rozhodnutich slevy a proplaceni oprav co se tyce spotreby a nizke zivotnosti DPF pri jizde jen na kratke trasy a ve meste, mozna to prijde i k nam
Co se týče kontrolky tak u mě nic nebliká ani nesvítí a jediný jak poznám, že probíhá regenerace je, že se mi zvedne okamžitá spotřeba po rovině třeba na 20l a když vypneš motor tak hučí ventilátor jak o život.
Dneska jsem se schválně podíval jen tak ze zvědavost na olej a mám 2cm nad rysku.. takže perfektní. Před 2500km byl vyměněn olej.. takže to vidim tak, že každý dva měsíce to budu muset měnit.. Nebo spíš vyndám filtr. Jinak se s tim nedá přece jezdit, abych každý 2 měsíce řešil olej.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: Filtr pevnych castic
Honza H. píše:Dannik91 píše:Zdravim,
Propírá se to tu furt dokola, ale i tak se zeptám. Co mám tedy dělat, když mám uplně stejný problém? Vypalování probíhá po ujetí třeba 100 km, už jsem s tim jednou byl na reklamaci, když jsem nevěděl o co jde, olej jsem měl naředěnej naftou tak, že mi zakázali už odjet jinak bych zničil motor, musel se vyměnit olej po najetí 2500 km, ale na reklamaci se to nevztahovalo až jsme si museli vyžádat ředitele a ten to vzal.. jinak bych už po 3 měsících cpal do auta další peníze. Auto zabavili, olej vyměnili a provedli statickou regeneraci, najel jsem dalších 2000 km a problém je tu opět a opět probíhá v intervalu méně jak 100 km. Okamžitá spotřeba na 3ku po rovině 17-20 l. Auto jsem tedy vzal na výlet a přestalo to.. Po týdnu opět stejný problém, jenže jsem neměl čas na vypálení tak jsem to prostě vypnul a ventilátor se mohl zbláznit. Už se mi ani nechce do servosu protože ty netáhla stejně nic neudělají popřípadě budou všechno chtít zaplatit (u Dojáčka 100% neochota, ale vubec je to netrápí, auta jsou kurevsky udělaný takže maj zaručený, že tam budou lidi jezdit na servisy. Auto mám půl roku a už jsem měl problém s filtem, něco mi chrastí u levýho tlumiče, vysí mi plast u spolujezdce u ventilace a začala se párat sedačka.
Je nějaké řešení tedy co s tím filtrem? Řešilo se to už před delší dobou, ale předpokládám, že problémy jsou u dieselů stále. Jediným řešením je tedy demontování filtru? A co technická a záruka? A fízlové? Když říkáte, že se z toho čudí.
Pro pražáky doporučuju servisovat u Carforyou v Úvalech u Prahy http://www.carforyou.cz - mladý kluci, šikovný. 10000% ochota a Chevroletům opravdu rozumí. Když tam přijedete, tak vám vždycky poradí, vemou na hever kouknou... Já tam sice auto kupoval, ale určitě budou rádi i za auto do servisu...
Také dobrá zkušenost.
Re: Filtr pevnych castic
To asi myslis, ze se ti rozla po 6000km kontrolka, ze.Maska35 píše:No zatím jsem vypaloval jednou po cca 6000 km. Auto jezdí z 90% po městě. Dálnici mám hned vedle baráku a jakto začlo svítit, tak Orlando dostalo kapky na dálnici a byl po pár kilometrech klid...těžko říct, co bude dál a jak často seto bude opakovat. M