Brzdy - svojpomocna oprava
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
Brzdy - svojpomocna oprava
Kedze je problem zajst do servisu 50km, lebo uz po 6km je koleso vriace. Takze... poradte, gde zacat? Zaseknuty je i valec i tie dva male vodiace valceky. Takze tie kupit a vymenit. Na co dat ale pozor?
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
- Reklama
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy - svojpomocna oprava
Hlavně na nové těsnící kroužky !!! Ať opravdu těsní !!! A ať brzdovkou nepokapeš lak a povrchové části !!! nebylo by to hezké]Rebro[ píše:Kedze je problem zajst do servisu 50km, lebo uz po 6km je koleso vriace. Takze... poradte, gde zacat? Zaseknuty je i valec i tie dva male vodiace valceky. Takze tie kupit a vymenit. Na co dat ale pozor?
Už se to tady řešilo, tak je v krátkosti.
Odšroubovat imbus šrouby ukryté pod krytkama na druhé straně brzdiče, mohou být upadnuté. Odšroubovat brzdovou hadici. Pomocí kulatiny vyrazit pouzdra ven, dávat pozor na prachovky, aby se nezničily, co je zničené vyměnit, posuvy namazat vazelínou Ferrodo nebo ATE speciálně určenou na brzdové posuvy.
Pokud je zadřený pístek, tak vytlačit, vyčistit, nebo raději vyměnit a velmi opatrně seskládat zpět, pokud se to složí blblě, hrozí, že se něco zasekne a brzdy budou brzdit pořád, nebo nebudou brzdit vůbec.
Je to docela nadlouho, oprava posuvů tak asi na hodinu a půl jeden, rozhýbání pístku asi tak dvě hodiny. Musí se to udělat pořádně a musí být opravdu v pořádku všechna těsnění a manžety a nikde nesmí zbýt žádná rez ani prach, jinak se to za pár dní vrátí k původnímu stavu.
Nejlepší je vyměnit celé brzdy za jiné, jak už se tu psalo, protože ty nexiácké nikdy brzdit nebudou.
Pak narazíte na problém, že vaše přítelkyně, která v práci jezdí třeba meganem, si pak bude stěžovat, že to auto vůbec nebrzdí.
Odšroubovat imbus šrouby ukryté pod krytkama na druhé straně brzdiče, mohou být upadnuté. Odšroubovat brzdovou hadici. Pomocí kulatiny vyrazit pouzdra ven, dávat pozor na prachovky, aby se nezničily, co je zničené vyměnit, posuvy namazat vazelínou Ferrodo nebo ATE speciálně určenou na brzdové posuvy.
Pokud je zadřený pístek, tak vytlačit, vyčistit, nebo raději vyměnit a velmi opatrně seskládat zpět, pokud se to složí blblě, hrozí, že se něco zasekne a brzdy budou brzdit pořád, nebo nebudou brzdit vůbec.
Je to docela nadlouho, oprava posuvů tak asi na hodinu a půl jeden, rozhýbání pístku asi tak dvě hodiny. Musí se to udělat pořádně a musí být opravdu v pořádku všechna těsnění a manžety a nikde nesmí zbýt žádná rez ani prach, jinak se to za pár dní vrátí k původnímu stavu.
Nejlepší je vyměnit celé brzdy za jiné, jak už se tu psalo, protože ty nexiácké nikdy brzdit nebudou.
Pak narazíte na problém, že vaše přítelkyně, která v práci jezdí třeba meganem, si pak bude stěžovat, že to auto vůbec nebrzdí.
Habron podla tohto popisu opravujes brzdy kazdy vykend.Habron píše:Už se to tady řešilo, tak je v krátkosti.
Odšroubovat imbus šrouby ukryté pod krytkama na druhé straně brzdiče, mohou být upadnuté. Odšroubovat brzdovou hadici. Pomocí kulatiny vyrazit pouzdra ven, dávat pozor na prachovky, aby se nezničily, co je zničené vyměnit, posuvy namazat vazelínou Ferrodo nebo ATE speciálně určenou na brzdové posuvy.
Pokud je zadřený pístek, tak vytlačit, vyčistit, nebo raději vyměnit a velmi opatrně seskládat zpět, pokud se to složí blblě, hrozí, že se něco zasekne a brzdy budou brzdit pořád, nebo nebudou brzdit vůbec.
Je to docela nadlouho, oprava posuvů tak asi na hodinu a půl jeden, rozhýbání pístku asi tak dvě hodiny. Musí se to udělat pořádně a musí být opravdu v pořádku všechna těsnění a manžety a nikde nesmí zbýt žádná rez ani prach, jinak se to za pár dní vrátí k původnímu stavu.
Nejlepší je vyměnit celé brzdy za jiné, jak už se tu psalo, protože ty nexiácké nikdy brzdit nebudou.
Pak narazíte na problém, že vaše přítelkyně, která v práci jezdí třeba meganem, si pak bude stěžovat, že to auto vůbec nebrzdí.
podla mna nexia brzdi a to mam tie najhorsie brzdy co tam davali.Habron píše:
Nejlepší je vyměnit celé brzdy za jiné, jak už se tu psalo, protože ty nexiácké nikdy brzdit nebudou.
Pak narazíte na problém, že vaše přítelkyně, která v práci jezdí třeba meganem, si pak bude stěžovat, že to auto vůbec nebrzdí.
neviem ako vy jazdite , ale ja som vzdy ubrzdil (teda raz to bolo na lade a to sa mi nepodarilo )
mal som moznost soferovat audi , kde brzdy brzdili len co som ich zoslapol - vobec sa mi to nepacilo - nexia ma pekne plynule zoslapnutie pedalu.
ak budes jazdit podla predpisov, podla stavu vozovky a poveternostnych pomienok a vlastnych schopnosti - brzdy su dostacujuce
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
pozri si www.kadett.cz - technika - vymena desticek a kotoucu Tam je to pekne nafotene aj popisane.
Já bych byl docela rád, kdyby to bylo pěkně zostra jako je to u Audi. Taky se mi ještě nestalo, že bych nedobrazdil, ale abycvh na suchým asfaltu zaflekoval, tak jsem skoro nasoukaný pod volantem, jakou silou musím sešlápnout pedál a až k podlaze.voyo píše:podla mna nexia brzdi a to mam tie najhorsie brzdy co tam davali.Habron píše:
Nejlepší je vyměnit celé brzdy za jiné, jak už se tu psalo, protože ty nexiácké nikdy brzdit nebudou.
Pak narazíte na problém, že vaše přítelkyně, která v práci jezdí třeba meganem, si pak bude stěžovat, že to auto vůbec nebrzdí.
neviem ako vy jazdite , ale ja som vzdy ubrzdil (teda raz to bolo na lade a to sa mi nepodarilo )
mal som moznost soferovat audi , kde brzdy brzdili len co som ich zoslapol - vobec sa mi to nepacilo - nexia ma pekne plynule zoslapnutie pedalu.
ak budes jazdit podla predpisov, podla stavu vozovky a poveternostnych pomienok a vlastnych schopnosti - brzdy su dostacujuce
Já jezdím právě trošku svižněji a kdybych měl ve 150 najednou zastavit na rozumné vzdálenosti .... raději si to nepředstavuju.
ale ano - ja by som tiez prijal lepsie brzdyHabron píše: Já bych byl docela rád, kdyby to bylo pěkně zostra jako je to u Audi. Taky se mi ještě nestalo, že bych nedobrazdil, ale abycvh na suchým asfaltu zaflekoval, tak jsem skoro nasoukaný pod volantem, jakou silou musím sešlápnout pedál a až k podlaze.
Já jezdím právě trošku svižněji a kdybych měl ve 150 najednou zastavit na rozumné vzdálenosti .... raději si to nepředstavuju.
lenze lepsie brzdy uz nieco stoja
a inac skus kupit dobre pneumatiky - tiez pomaha
spominam na moju cestu z prahy kde som dolu kopcom isiel podla tachometra 195km/h - keby som vtedy mal urobit plne brzdenie tak prasknu vsetky hadicky , alebo sa privaria brzdy o kotuce
ale musis to brat tak - jazdim tak aby som ubrzdil.
a mat stale na mysli, ze nemas sportove auto
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
no a nebo si poridit lepsi brzdy a nemusis se bat ze nedobrzdis....ja jsem dneska brzdil cca ze 160ti km/h na cca 40 km/h a zadny problem....jeste mi zbylo asi 15metru navic....
nejaky kokot s trktorem jel po silnici a prekazel....
nejaky kokot s trktorem jel po silnici a prekazel....
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele: