Za tu cenu sezenes Xenonovy set do H4ekPavelZ píše:Ahoj, nevim, jestli to jeste nekoho zajima, ale pokud jo, tak informace ze Chevrolet servisu:
- vymena je bez problemu
- jeden projektorovej svetlomet stoji cca 8000 vcetne DPH
- je nutno dokoupit i spinaci packu za cca 1100 vcetne DPH (presne jak psal palikx, aby po rozsviceni dalkovych svetel zustala svitit i potkavaci)
- prace stoji cca 250-300 vcetne DPH, netrva to pry ani hodinu
- patri do nich zarovky H1
takze cena celkem mi vychazi asi na 17400 vcetne DPH
Svetlomety Nubira II 2.0
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
- Reklama
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
kolik lidi tu jezdi s homologovanejma vecma, napr ty pudingovy predni narazniky nebo zadni kridla a co treba 15 nebo 16" kola na Nexiich a otevreny vejfuky?PavelZ píše:To je sice pravda, ale ten neni homologovanej a takovej, co ma homologaci vyjde prez 30 000 a jeste par tisicovek za montaz.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
No k tomuto mam asi tolik jen přidat xenony je sice levnější a asi i učinnější ale těžko se to da seřídit tak aby to neoslnovalo.nesvítí totiž uplne přesne i když je tam naimplantuješ na milimetr přesně.ja je tam mam a hral jsem si s tím 2 hodiny s každým.výsledek hodně světla nad lomem a oslnování.Proti tomu je křídlo nebo nárazník neškodná věc.Ale svítí to teda dokonale.To vše myslím přidat do lampy místo třeba h7 a pod.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
K tomu zas nemam co rict ja a souhlasim s tebou, ja bych si je tam nedal a ani bych to nikomu nedoporucoval, jen jsem to bral jako srovnani. Prijde mi divny ze normalne jezdicimu cloveku nestaci normalni svetla popripade zapnout mlhovky ( coz delam ja kdyz proti mne nic nejede). Bral jsem to jako navod na to ze pokud chci upravovat tak je lacinejsi a efektnejsi tam dat Xenony za polovinu toho co dam za svetla ktery jinak vypadaj ale stejne svitej.palikx píše:No k tomuto mam asi tolik jen přidat xenony je sice levnější a asi i učinnější ale těžko se to da seřídit tak aby to neoslnovalo.nesvítí totiž uplne přesne i když je tam naimplantuješ na milimetr přesně.ja je tam mam a hral jsem si s tím 2 hodiny s každým.výsledek hodně světla nad lomem a oslnování.Proti tomu je křídlo nebo nárazník neškodná věc.Ale svítí to teda dokonale.To vše myslím přidat do lampy místo třeba h7 a pod.
Naposledy upravil(a) Brainman dne pon dub 04, 2005 22:27, celkem upraveno 1 x.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Jasan vše pochopeno a ja to zas psal jen pro zajimavost že tosupr svítí ale jinak to není žádná výhra.ale policajti nic neřikali.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Jde prave o to, ze ta svetla z 2.0 oproti svetlum 1.6 sviti o dost lip. Protoze 1.6 Nubira ma jednu H4 zarovku, Ty by si v tom 2.0 mel mit 2x H1, takze kdyz rozsvitis dalkovy, sviti Ti k tomu i potkavaci a da to dost svetla na silnici.Brainman píše:K tomu zas nemam co rict ja a souhlasim s tebou, ja bych si je tam nedal a ani bych to nikomu nedoporucoval, jen jsem to bral jako srovnani. Prijde mi divny ze normalne jezdicimu cloveku nestaci normalni svetla popripade zapnout mlhovky ( coz delam ja kdyz proti mne nic nejede). Bral jsem to jako navod na to ze pokud chci upravovat tak je lacinejsi a efektnejsi tam dat Xenony za polovinu toho co dam za svetla ktery jinak vypadaj ale stejne svitej.palikx píše:No k tomuto mam asi tolik jen přidat xenony je sice levnější a asi i učinnější ale těžko se to da seřídit tak aby to neoslnovalo.nesvítí totiž uplne přesne i když je tam naimplantuješ na milimetr přesně.ja je tam mam a hral jsem si s tím 2 hodiny s každým.výsledek hodně světla nad lomem a oslnování.Proti tomu je křídlo nebo nárazník neškodná věc.Ale svítí to teda dokonale.To vše myslím přidat do lampy místo třeba h7 a pod.
Na potkavaci to ma vyhodu v tom, ze projektorovej reflektor ma oproti parabole presnejsi kuzel, takze tam muzes dat zarovku s vyssi svitivosti a porad neoslnujes protijedouci ridice.
Je pravda, ze Xenonova prestavba je podstatne vykonnejsi a efektnejsi, ale prece jen, kdyz nema automatickou korekci podle naklonu auta, tak at stelujes jak stelujes, porad oslnujes...
Proto prave uvazuju o tomhle reseni...
Uvazoval jsem i o pridavnych reflektorech Hella, ktere v zatacce osvetluji vnitrni stranu silnice (v kazdem reflektoru jsou 2, jeden pred auto, jeden na krajnici, je k tomu senzor pricneho zrychleni a podle toho se rozsveceji ty reflektory pro osvetleni krajnice), ale zatim me odradila (hlavne) jejich velikost a priznam se, i cena, ktera byla "o neco vyssi" nez sem cekal.
Ja asi tak 1/4 co najedu najedu v noci mimo mesto a dost casto po klikatejch silnickach pochybny tridy, kde se Ti vraci opilci z hospod z vedlejsich vesnic , proto sem uvazoval i o tech Hellach "do zatacek" (ono prece jen, kdyz Ti nekdo spi na kraji silnice, tak je lepsi videt co nejvic do stran, i kdyz v tom, kdyz nikdo nejede proti, opravdu pekne pomuzou mlhovky ). Ale je pravada, ze kdyz sem v Praze, tak nekdy v noci zapomenu na svetla a toho nez si clovek vsimne...Brainman píše:ty jezdis v noci tolik ze se ti to vyplati resit. Ja treba jezdim v noci jen na chate a v Praze neni vecer potreba svitit ale souhlasim. Pred Nubou jsem mel Espero to ma ve predu 4x H1 a to jak svitilo byla zoufalost.
A pokud si dobre pamatuju, tak Espero i kdyz ma 4xH1, tak sviti jen potkavacima, nebo jen dalkovejma (nesviti na dalkovy obojim).
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
PavelZ píše:Ja asi tak 1/4 co najedu najedu v noci mimo mesto a dost casto po klikatejch silnickach pochybny tridy, kde se Ti vraci opilci z hospod z vedlejsich vesnic , proto sem uvazoval i o tech Hellach "do zatacek" (ono prece jen, kdyz Ti nekdo spi na kraji silnice, tak je lepsi videt co nejvic do stran, i kdyz v tom, kdyz nikdo nejede proti, opravdu pekne pomuzou mlhovky ). Ale je pravada, ze kdyz sem v Praze, tak nekdy v noci zapomenu na svetla a toho nez si clovek vsimne...Brainman píše:ty jezdis v noci tolik ze se ti to vyplati resit. Ja treba jezdim v noci jen na chate a v Praze neni vecer potreba svitit ale souhlasim. Pred Nubou jsem mel Espero to ma ve predu 4x H1 a to jak svitilo byla zoufalost.
A pokud si dobre pamatuju, tak Espero i kdyz ma 4xH1, tak sviti jen potkavacima, nebo jen dalkovejma (nesviti na dalkovy obojim).
Jojo ja sem to tam nedopsal, jenom ze "TO!" svitilo desne. Ale na ty zatacky jsou fakt dobry ty mlhovky ja s nima venku v polich a lese jezdim porat
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG