Spotřeba Orlanda
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: spotřeba Orlanda
Bohužel jsem nucen se přidat k posledním názorům, ačkoliv by se mi líbilo, kdyby to s tou spotřebou byla pravda. Uvedený fotky jsou rozhodně výsledky za pár kilometrů, ne dlouhodobá spotřeba za 6000 km. Nebo alespoň 500 km. Dlouhodobá spotřeba se nedá na 50ti km snížit o půl litru...
Můj soukromej odhad - najeto cca 100 km od nulování spotřeby - výsledek 6,6 po cca 60 km, potom s exrémně lehkou nohou po dalších cca 40 km výsledek 6,1...
Můj soukromej odhad - najeto cca 100 km od nulování spotřeby - výsledek 6,6 po cca 60 km, potom s exrémně lehkou nohou po dalších cca 40 km výsledek 6,1...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
- Reklama
Re: spotřeba Orlanda
Poky Ul píše:Ježdění v MHD je zábava chudejchgolias píše:jinak jezděte autobusem nebo choďte pěšky to je nejlevnější
Tak to já tu zábavu v MHD dělám tak 700 až 800h ročně minimálně to je panečku úspora
- milosmlcoch
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát kvě 25, 2012 12:37
- Bydliště: Pernarec 119 33036
Re: spotřeba Orlanda
Teď mám 1900, takže na Makarskou z plné do plné 6,7l/100km. Občas i klimatizace. Po dálnici do 120km, mimo obec do 90. Skoro pořád na tempomat, je to špica. Jsem velmi spokojen, někteří si myslí, že to půjde ještě dolů !? Dosud jen město, tabulku spotřeby vyplním až po návratu.
Re: spotřeba Orlanda
po 14tis km se spotřeba pohybuje od 6-7,5l , je to jako u každého auta prostě zálleží jak jedete ,ani tak nezáleží na rychlosti ale na rozjezdech a dojíždění při zpomalování . Také se dá jet z Mostu do Liberce za 5,8l ale to se soustředíte hodně na to jak se chovat při jízdě a maximálně využívat setrvačnosti auta a brzdit motorem, cestou do Liberce z Mostu je za Děčínem celkem dost kopců tak jsem byl hodně překvapen jak málo nafty autu stačí.
Jinak jezdím hodně svižně , přes obce většinou kolem padesáti, nemám potřebu po městě závodit na to je orel moc těžký , v tom byl Roomster 1,6l benzín lepší ale po okreskách to devadesát neuhlídám často to jde přes maximální povolenou rychlost v CZ a to je 130 , po dálnicích kolem 160-180 . Jsem překvapený jak dobře se sautem řežou zatáčky , je to jako kdyby bylo vyvážené 50:50 přesto že má v předu těžký motor . Mám pár zatáček kde se snažím auto utrhnout a jsem fakt překvapený že se drží a nejde do protisměru,ty zatáčky jsou ostrý ,dobře přehledný a manévr v poěrně malé rychlosti nejsem blázen abych dělal pokusy ve vysoký rychlosti a někoho sundal ze silnice.
Jinak jezdím hodně svižně , přes obce většinou kolem padesáti, nemám potřebu po městě závodit na to je orel moc těžký , v tom byl Roomster 1,6l benzín lepší ale po okreskách to devadesát neuhlídám často to jde přes maximální povolenou rychlost v CZ a to je 130 , po dálnicích kolem 160-180 . Jsem překvapený jak dobře se sautem řežou zatáčky , je to jako kdyby bylo vyvážené 50:50 přesto že má v předu těžký motor . Mám pár zatáček kde se snažím auto utrhnout a jsem fakt překvapený že se drží a nejde do protisměru,ty zatáčky jsou ostrý ,dobře přehledný a manévr v poěrně malé rychlosti nejsem blázen abych dělal pokusy ve vysoký rychlosti a někoho sundal ze silnice.
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Re: spotřeba Orlanda
včera jsem jel pianko a po okresce + nejaký vesnice , bez klimy za 6,5.
Dlouhodobě jezdím za 8, ale na spotřebu moc nehledím, většinou mi jde o čas, pokud bych jezdil na klobouka, tak by to bylo míň.
Dlouhodobě jezdím za 8, ale na spotřebu moc nehledím, většinou mi jde o čas, pokud bych jezdil na klobouka, tak by to bylo míň.
orel LTZ 1,8 v bílé
Re: spotřeba Orlanda
ta spotreba v porovnani s benzinovym orlom vyzera nie mala, no netreba zabudat, ze motor ma vacsi objem a tiez k nemu patri filter pevnych castic, ktory sa viackrat mesacne vypaluje a vtedy momentalna spotreba narastie na dvojnasobok. toto vypalovanie pri uvadzani spotreby vozidla nie je zapocitane, a preto tie dieselove cisla vyzeraju privetivo, hoci v reale nie su. aktualne jazdim najma v meste a spotrebu mam cca 8,5.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: spotřeba Orlanda
spotřeba se zobrazuje správně , já již poznám kdy regeneruji protože na okamžité spotřebě to je hodně dobře vidět, jedu z mírného kopečka (kdo zná úsek kolem Rané z Mostu do Loun) tak jedu normálně podle pc kolem 2-3l a když regeneruje nedokáži se dostat pod 4l na stejném úseku ani když nechám zařazeno a jedu bez plynu.Taky to poznáte když vyřadíte na neutral při jízdě, tak je normálně spotřeba kolem 0,7l a při regeneraci to je 2,8l . Odpozoroval jsem že regenerace trvá tak 10km a to na spotřebu moc velký vliv nemá , a taky bych řekl že když jedu rychle po dálníci nebo okresce tak regenerace proběhne bez výrazně zvýšené spotřeby . K pc v autě - mně ukazuje auto 6,5 a skutek podle tankování je 63litrů natankováno a najeto 995 km to je kolem 6,4l a prověřoval jsem to již víckrát , najeto mám 18tis a tuto nádrž jsem se snažil jezdit usporně ale ne přehnaně úsporně po dálnici 140 občas 160 (když byla dálnice trochu z kopce tak jsem přidal třeba praha poděbrady) a po okreskách 100 občas víc při předjíždění, tak bych řekl že by se dalo jet i za 6l . S benzímen bych jezdil určitě za více při stejném stylu jízdy. Taky si myslím že jezdím častěji rychle nepředpisově hodně po dálnici 160-180 a u nafty to prostě nejde tak moc se spotřebou nahoru ale u benzínu je rychlá jízda hlavně na dálnici hodně znát na spotřebě. Jinak proti benzínu nic nemám ,po městě se s benzinem jezdi pohodlněji , nafta je super na dálnice a rychlejší jízdu. Jinak kdybych chtěl sportovní auto a neřešil spotřebu koupil bych jedině benzín.
A k filtru- kdyby šel vyndat tak ho vyndám protože snižuje výkon a likviduje olej, nejraději bych si nechal navařit místo filtru pořádnou ocelovou trubku a filtr schoval pro ekology , mělo by to jít a pc v aute si taky poradí.
A k filtru- kdyby šel vyndat tak ho vyndám protože snižuje výkon a likviduje olej, nejraději bych si nechal navařit místo filtru pořádnou ocelovou trubku a filtr schoval pro ekology , mělo by to jít a pc v aute si taky poradí.
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Re: spotřeba Orlanda
mam dve poznamky: pri regeneracii vzdy vidim dost zvysenu spotrebu. a aj na dialnici spotreba stupne minimalne o 3 litre.Orel píše:spotřeba se zobrazuje správně , já již poznám kdy regeneruji protože na okamžité spotřebě to je hodně dobře vidět, jedu z mírného kopečka (kdo zná úsek kolem Rané z Mostu do Loun) tak jedu normálně podle pc kolem 2-3l a když regeneruje nedokáži se dostat pod 4l na stejném úseku ani když nechám zařazeno a jedu bez plynu.Taky to poznáte když vyřadíte na neutral při jízdě, tak je normálně spotřeba kolem 0,7l a při regeneraci to je 2,8l . Odpozoroval jsem že regenerace trvá tak 10km a to na spotřebu moc velký vliv nemá , a taky bych řekl že když jedu rychle po dálníci nebo okresce tak regenerace proběhne bez výrazně zvýšené spotřeby . K pc v autě - mně ukazuje auto 6,5 a skutek podle tankování je 63litrů natankováno a najeto 995 km to je kolem 6,4l a prověřoval jsem to již víckrát , najeto mám 18tis a tuto nádrž jsem se snažil jezdit usporně ale ne přehnaně úsporně po dálnici 140 občas 160 (když byla dálnice trochu z kopce tak jsem přidal třeba praha poděbrady) a po okreskách 100 občas víc při předjíždění, tak bych řekl že by se dalo jet i za 6l . S benzímen bych jezdil určitě za více při stejném stylu jízdy. Taky si myslím že jezdím častěji rychle nepředpisově hodně po dálnici 160-180 a u nafty to prostě nejde tak moc se spotřebou nahoru ale u benzínu je rychlá jízda hlavně na dálnici hodně znát na spotřebě. Jinak proti benzínu nic nemám ,po městě se s benzinem jezdi pohodlněji , nafta je super na dálnice a rychlejší jízdu. Jinak kdybych chtěl sportovní auto a neřešil spotřebu koupil bych jedině benzín.
A k filtru- kdyby šel vyndat tak ho vyndám protože snižuje výkon a likviduje olej, nejraději bych si nechal navařit místo filtru pořádnou ocelovou trubku a filtr schoval pro ekology , mělo by to jít a pc v aute si taky poradí.
a druha poznamka: nie som odbornik na motory, ale vyznam filtra chapem tak, ze ak by tam nebol, tak vsetok bordel z nafty by isiel do ovzdusia a dychali by sme ho. mam na mysli bordel "pevnych castic" nie tzv. neviditelny bordel. takze za vybratie filtra by som odtinal ruky a cudujem sa, ze sa to v servisoch legalne robi.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: spotřeba Orlanda
Tak treba tady www.odstranenifiltru.cz
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: spotřeba Orlanda
dobre, ja som to precital, ale stale mi nie je vsetko jasne.milosh píše:Tak treba tady www.odstranenifiltru.cz
1. ked je vyroba a likvidacia filtra taka draha a ked v podstate su na nic, tak preco sa vobec do aut montuju?
2. emisne limity CO2 a karcinogenne pevne castice podla mna nie su jedno a to iste, takze argument, ze auto bude aj nadalej splnat emisne limity ani neberiem do uvahy.
3. ak sa pri regeneracii filtra spominane castice dostanu do ovzdusia, zaujima ma nejake porovnanie castic vo filtri a realne vypusteneho sajrajtu po spalovani pri 500 stupnoch.
ja nie som ani zastanca filtra ani jeho odporca, no podla mne doteraz dostupnych informacii som ho povazoval za potrebnu sucast vozidla. a ak by som ho mal napriklad odstranit, potrebujem nestranne argumenty, nie argumenty firmy, ktora sa zivi odstranovanim filtrov.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: spotřeba Orlanda
Aby dieslový motor splnil emisní normu Euro 5, musí mít buď filtr pevných částic nebo přisávat močovinu. Když vykucháš filtr pevných částic neplní motor zmíněnou normu, což může být problém.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: spotřeba Orlanda
s ekologii to je složité , v současné době považujeme za největší znečišťovatele auta na naftu nebo benzin a jako super ekologické auta která jezdí z části na baterie které doplňuje benzín a to o objemu aspoň 3l aby to jelo.Já osobně hybridy uznávám ale zatím ne jako ekologická ale jako průkopníky kteří ukazují určitý směr.Další problém je že jde vždy o údaje o optimálních podmínkách jízdy z které se uvádí spotřeba takových aut , ale vemte je do města kde topíte nebo klimatizujete a na to vám baterie nestačí , prostě můj kamarád s velkým terením Lexusem jede po městě za 12l a může do centra města v Německu bez poplatku a další kamarád co má starší 1,4 benzín s katalizátorem jede taky po městě ale za 6l a přitom tam nesmí .(tím chci říct že plno eko norem prostě vzniká podle tabulek v kancelářích a počítá se pouze cíl a ne co zničíme cestou do cíle)
Auta na alternativní paliva -OK ale zatím se při výrobě těchto paliv vypustí daleko více emisí než propálíme v našich neekologických autech na benzin nebo naftu, ale je tu zase ale, je to začátek a výroba i distribuce nafty nebo benzinu je optimalizovaná a taky levná (když si odečtete státní přirážku) a výroba alternativních paliv je vlastně v plenkách a zatím se do ni nepustila ve velkém nějaká ohromná organizace .
Auta na elektřinu to snad ani nemá cenu komentovat dokud nebudeme mít elektřinu z čistých zdrojů .
Saze jsou odbouratelné a CO2 taky není to nejhorší co vypouští člověk do přírody , CO2 hodně zjednodušeně řečeno- dokáží ho dobře pohlcovat rostliny a hlavně plankton v oceánech který ho uloží do schránek které něco sežere nebo se uloží jako neškodná usazenina. Na jihu Čech je projekt kde jsou dva skleníky v jednom je naše prostředí a v druhém zvýšená koncentrace CO2 , rostliny v něm rychleji rostou a hladinu neustále vyrovnávají , CO2 jim dodávají výrobci lihu/lihovin kde vzniká CO2 jako vedlejší produkt (to co2 vzniká i při kvašení při výrobě alternativních paliv) tak až si dáte panáka tak možná vypustíte více co2 než cestou do práce autem .
Já osobně se snažím chovat ekologicky ale mělo by to být s rozumem ,
U filtru nebo katalizátorů vždy mluví o hodnotách když vše funguje správně .Jo a je několik možností jak spálit saze u nás to je více nafty u Mercedesu přistříknou močovinu to je asi lepší způsob.
fuj to je dlouhé
Auta na alternativní paliva -OK ale zatím se při výrobě těchto paliv vypustí daleko více emisí než propálíme v našich neekologických autech na benzin nebo naftu, ale je tu zase ale, je to začátek a výroba i distribuce nafty nebo benzinu je optimalizovaná a taky levná (když si odečtete státní přirážku) a výroba alternativních paliv je vlastně v plenkách a zatím se do ni nepustila ve velkém nějaká ohromná organizace .
Auta na elektřinu to snad ani nemá cenu komentovat dokud nebudeme mít elektřinu z čistých zdrojů .
Saze jsou odbouratelné a CO2 taky není to nejhorší co vypouští člověk do přírody , CO2 hodně zjednodušeně řečeno- dokáží ho dobře pohlcovat rostliny a hlavně plankton v oceánech který ho uloží do schránek které něco sežere nebo se uloží jako neškodná usazenina. Na jihu Čech je projekt kde jsou dva skleníky v jednom je naše prostředí a v druhém zvýšená koncentrace CO2 , rostliny v něm rychleji rostou a hladinu neustále vyrovnávají , CO2 jim dodávají výrobci lihu/lihovin kde vzniká CO2 jako vedlejší produkt (to co2 vzniká i při kvašení při výrobě alternativních paliv) tak až si dáte panáka tak možná vypustíte více co2 než cestou do práce autem .
Já osobně se snažím chovat ekologicky ale mělo by to být s rozumem ,
U filtru nebo katalizátorů vždy mluví o hodnotách když vše funguje správně .Jo a je několik možností jak spálit saze u nás to je více nafty u Mercedesu přistříknou močovinu to je asi lepší způsob.
fuj to je dlouhé
ORLANDO LT+ bílá diesel 163 k (120 kW) manuál ,
Re: spotřeba Orlanda
Souhlasím s Orlem ale muj názor je že auta mají jen malý vliv na ekologii ve srovnání s jinými znečištovateli a jde jen o kšeft a výroba ruzných filtru které sice na jedné straně něco zachrání ale na na druhé při výrobě a následném zlikvidování a i provozu jsou ve finále k ..............
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá