Kluci,GO motora!!!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
....a dúfam len, že nie posledný
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
Ahoj Rado ! Keď si dobre spomínam ten moj mechanik raz spomínal že keď začne žrať veľa oleja a benzínu tak treba vymeniť nejaký hydroštel ventilov. Bohužial už ho nestretnem len tak po smrti lebo na vianoce umrel. A to zdochínanie nemôže byť s riadiacou jednotkou v súvislosti ?
Skús niekoho poprosiť nech na chvílku požičia. Potom uvidíš rozdiel možno aj v spotrebe oleja a benzínu.
Skús niekoho poprosiť nech na chvílku požičia. Potom uvidíš rozdiel možno aj v spotrebe oleja a benzínu.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No ..mna napadli tieto moznosti .... pri tom zdochynaniii...
za studena...teda ak je elktrika OK...
olej zahadze sviecku...
za studena je pridrety vyf. ventil..nedolieha.. straca sa tlak vo vlaci..
prip. zostava pootvoreny saci ventil...potom sa to prechlastaaava...
alebo.. je zle dvihatko, a nestaci ventil dostatocne otvorit...
???...kontrolovali ti a menili aj voditka ventilu...???
???...naskoci aj "4-ty valec" ked za studena vytocish motor nad 4500ot/min. ..???
..zranie oleja....
..ked vylucime zle piestne kruzky...
bud ma blok alebo hlava niekde neaku praskilnu...
ktoru za studena nevidno...
..za tepla sa vsak uz spravi skulinka...
Toto sa da zistit iba za tepleho stavu pod RONTGENOM...
..ale ja o nijakej firme ani servise co by sa tymto zaoberala NEVIEM...
henta "porucha" na motore po GO ...je teda fakt unikaat...
..mne sa po GO motora este take nestalo...
..a ani mi nikto nic take reklamovat neprisiel..
..aj ked teda nieje GO ako GO..
za studena...teda ak je elktrika OK...
olej zahadze sviecku...
za studena je pridrety vyf. ventil..nedolieha.. straca sa tlak vo vlaci..
prip. zostava pootvoreny saci ventil...potom sa to prechlastaaava...
alebo.. je zle dvihatko, a nestaci ventil dostatocne otvorit...
???...kontrolovali ti a menili aj voditka ventilu...???
???...naskoci aj "4-ty valec" ked za studena vytocish motor nad 4500ot/min. ..???
..zranie oleja....
..ked vylucime zle piestne kruzky...
bud ma blok alebo hlava niekde neaku praskilnu...
ktoru za studena nevidno...
..za tepla sa vsak uz spravi skulinka...
Toto sa da zistit iba za tepleho stavu pod RONTGENOM...
..ale ja o nijakej firme ani servise co by sa tymto zaoberala NEVIEM...
henta "porucha" na motore po GO ...je teda fakt unikaat...
..mne sa po GO motora este take nestalo...
..a ani mi nikto nic take reklamovat neprisiel..
..aj ked teda nieje GO ako GO..
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Ivko z DS,skoda toho chlapika. Neviem co moje byt hydrostel ventilov. Asi hydraulicke vymedzovanie vole cez nieco? Riadiace jednotky mam 3 a zdochyna to s kazdou. Musime pokontrolovat elektriku,kable,sviecky. Ale vsetko mam nove alebo nedavno menene a pre GO motora mi to nikdy nezdochlo ani raz! A zatial zerie viac oleja ako pre GO,no v servise vraveli,ze to robia zo zaciatku vsetky motory po GO?!
JRD - olej asi zahadze sviecky,ale ked startujem a jemne po naskoceni motora pridam plyn tak sa udrzi a ide OK,takze nezdochne a tym padom ho ani nezachlasta.
Ventily aj hlava su po GO,ktoru robili skor,ked povodnej majitelke praskol rozvodak - cca pred 40.000 km,takze toto asi nerobili. A moja hlava valcov bola tlakovana dodatocne aj zvarana asi pred 20.000 km,to sme tu uz rozoberali. Este to mozu robit gufera na ventiloch,v servise mi kazali jazdit este tento tyzden a potom uvidime.
JRD - olej asi zahadze sviecky,ale ked startujem a jemne po naskoceni motora pridam plyn tak sa udrzi a ide OK,takze nezdochne a tym padom ho ani nezachlasta.
Ventily aj hlava su po GO,ktoru robili skor,ked povodnej majitelke praskol rozvodak - cca pred 40.000 km,takze toto asi nerobili. A moja hlava valcov bola tlakovana dodatocne aj zvarana asi pred 20.000 km,to sme tu uz rozoberali. Este to mozu robit gufera na ventiloch,v servise mi kazali jazdit este tento tyzden a potom uvidime.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Tak kluci,zajtra zacina znova liecebny proces s Nexiou. Dnes som sa definitivne dohodol s mechanikom aj sefom servisu,ze mi to komplet DOKONALE prezru periskopmi,pod RTG,natlakuju a posvietia si na nepristupne miesta. Pravdepodobne bude olej unikat niekde cez hlavu.
A dozvedel som sa zaujimavu vec,skoda ze az dnes! Ked mi robili pred pol rokom GO hlavy a tlakovali ju,vraj sa da zistit iba prasklina na unik vody! Na unik oleja prasklinu zistit vraj nie je az take jednoduche. Tak ako postupovat? Podla coho este mozno zistit kadial sa straca olej? Pod autom je sucho,na motore tiez nie je ani kvapka. Z vyfuku smrdi rovnako normale,ide klasicky dym,nie modry ani pri vysokych otackach. Sviecky vyzeraju by OK,trebalo by ich pozriet vzdy rano ked mi motor po nastartovani zdochne zrejme zahadzanim sviecok olejom. To uz ale necham na servis,ja nie som diagnosticke centrum a sam si to neopravim.
A dozvedel som sa zaujimavu vec,skoda ze az dnes! Ked mi robili pred pol rokom GO hlavy a tlakovali ju,vraj sa da zistit iba prasklina na unik vody! Na unik oleja prasklinu zistit vraj nie je az take jednoduche. Tak ako postupovat? Podla coho este mozno zistit kadial sa straca olej? Pod autom je sucho,na motore tiez nie je ani kvapka. Z vyfuku smrdi rovnako normale,ide klasicky dym,nie modry ani pri vysokych otackach. Sviecky vyzeraju by OK,trebalo by ich pozriet vzdy rano ked mi motor po nastartovani zdochne zrejme zahadzanim sviecok olejom. To uz ale necham na servis,ja nie som diagnosticke centrum a sam si to neopravim.
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele: