Teploměr
Moderátor: Blue Lanos
Teploměr
Dotázek: Přivezl jsem si dneska ojetého Matýzka. Teploměr na něm leze nahoru velmi pomalu a tak po 20 km se dostane na první čárku, tam se drží a po vypnutí motoru vyleze o půl políčka výš. Je to normální nebo mám podezřívat vadný termostat nebo čidlo teploty?
A druhý dotázek: Nefunguje ventilátor topení, chtěl jsem nejdřív kouknout na pojistky, ale ani v knížce od Koppa, ani v originál německém manuálu jsem nenašel, na které pojistce ventilátor topení je. Máte někdo tušení?
Dík.
A druhý dotázek: Nefunguje ventilátor topení, chtěl jsem nejdřív kouknout na pojistky, ale ani v knížce od Koppa, ani v originál německém manuálu jsem nenašel, na které pojistce ventilátor topení je. Máte někdo tušení?
Dík.
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
S chlazením ti neporadím, ale IMHO termostat je furt otevřený.
Ventilátor topení by měl být připojen na pojistku EF6 (20A) v motorovém prostoru.
Ventilátor topení by měl být připojen na pojistku EF6 (20A) v motorovém prostoru.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Dík, nakonec to nebyla pojistka, ale relé. BTW ani v knížce od Koppa, ani v originál německým manuálu není o zapojení ventilátoru topení ani slůvko .Ondras píše:S chlazením ti neporadím, ale IMHO termostat je furt otevřený.
Ventilátor topení by měl být připojen na pojistku EF6 (20A) v motorovém prostoru.
Mně to taky najednou začalo blbnout, když je teplo, vyleze až ke třetí čárce, přitom předtím nikdy přes druhou nešel. Tak jsem zkoušel měnit termostat, ale nakonec se ukázalo, že je vše OK i voda má v pohodě teplotu, takže no problem. Akorát se prostě trochu pomát ten ukazatel...
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Ja koncim s rucickou asi 1mm pod druhou carkou a vic ani ranu. Jedinne jednou asi v 30 stupnich v kolone to bylo asi 3mm nad druhou carkou, jinak oukej
BTW: Jedinny co, tak ze mi mizi voda, ale i v tech vedrech to stejne nevarilo, tak nevim, co s tim muze byt...naliju to az kousek pod MAX a za tyden je tam pod MIN ale nic to nedela, tak to nechavam
BTW: Jedinny co, tak ze mi mizi voda, ale i v tech vedrech to stejne nevarilo, tak nevim, co s tim muze byt...naliju to az kousek pod MAX a za tyden je tam pod MIN ale nic to nedela, tak to nechavam
Jo, tak voda mi mizí taky (litr za týden = 600 km) a dneska jsem při výměně termostatu zjistil kam : do válců .Robert píše: BTW: Jedinny co, tak ze mi mizi voda, ale i v tech vedrech to stejne nevarilo, tak nevim, co s tim muze byt...naliju to az kousek pod MAX a za tyden je tam pod MIN ale nic to nedela, tak to nechavam
Jestli chceš těsnění pod hlavu, mám jedno fungl nové doma..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Kluci s tím teploměrem se občas ¨kousne¨čidlo už se nam to taky stalo.po výměně byl klid.a unik vody když to zrovna není do motoru tak koukněte na sací potrubí u 1 valce.tam je velký problem hodně matizů. a je to pouze na výměnu sacího potrubí.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
já jsem ručičku teploměru nad druhou čárkou ještě neviděl,pořád se drží tak tři milemetry pod.
Pokud teče voda válců,urychleně opravit,aby se ti nestalo něco horšího,třeba ohnutí ojnice pokud by se válec naplnil nad určitou mez.Další možností úniku vody je vodní pumpa a to nemusíte ani registrovat,protože není na ni vidět.
Já dolévám tak 2 deci za sezónu a doufám že to vydrží co nejdéle.
Pokud teče voda válců,urychleně opravit,aby se ti nestalo něco horšího,třeba ohnutí ojnice pokud by se válec naplnil nad určitou mez.Další možností úniku vody je vodní pumpa a to nemusíte ani registrovat,protože není na ni vidět.
Já dolévám tak 2 deci za sezónu a doufám že to vydrží co nejdéle.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Pod tím sacím potrubím není žádné těsnění? To se fakt musí vyměnit celé potrubí? BTW v autodílech Krč ho nemají, aspoň v ceníku na Internetu ne.palikx píše:Kluci s tím teploměrem se občas ¨kousne¨čidlo už se nam to taky stalo.po výměně byl klid.a unik vody když to zrovna není do motoru tak koukněte na sací potrubí u 1 valce.tam je velký problem hodně matizů. a je to pouze na výměnu sacího potrubí.
je tam guma,takový pásek.Ale ono jak je to potrubí plastové tak se zbortí a praskne a ta guma vypadne resp praskne taky.nové těsnění nepomůže protože není kam ho dát.Prostě pro stopro opravu se musí dát potrubí nové.cena cca 3500 bez dph.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Tak potrubí se nezbortilo ani neprasklo,ale to těsnění bylo v hajzlu a ještě byly olámané rantlíky, kde to těsnění drží (naprosto nechápu, jak je to možné). BTW spojit sací potrubí se záslepkou díry v bloku, to muselo napadnout naprostého blba, slušná firma by už to dávno prohlásila za konstrukční chybu a na vlastní náklady odstranila .palikx píše:je tam guma,takový pásek.Ale ono jak je to potrubí plastové tak se zbortí a praskne a ta guma vypadne resp praskne taky.nové těsnění nepomůže protože není kam ho dát.Prostě pro stopro opravu se musí dát potrubí nové.cena cca 3500 bez dph.