Komprese
Moderátor: Blue Lanos
Komprese
Uvazuji o premereni komprese ve valcich. Muzete mi nekdo sdelit, kolik ma byt hodnota, abych mohl porovnat? Posledni dobou se mi zda, ze vykon uz neni to, co byval, takze pro jistotu Diky moc
- Reklama
Haha, snad neuvažuješ o snížení hlavy? Tohle info by mělo být v servisním manuálu co má Ondráš na stránkách..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Standardní tlak je 1227.75 kPa, limitní hodnoty jsou 1176.72-1274.78. Rozdíl tlaků mezi válci je maximálně 98.06kPa.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodímRobert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Jojo, tohle je mi jasny...ja to myslel jako kdyz se spocita prumerOndras píše:V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodímRobert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co?
Nic, nema smysl tady spekulovat, zajedu tam, kde to delaji a poreferuji
Je jedno jestli je tlak ve válcích 9,5 Atm. či 10,5 Atm.Ale poud je rozdíl mezi jednotlivými válci markatní,svědčí to o závadě těsnosti,jak ventilů nebo pístních kroužků.Pokud motor nežere olej,tak se jedná většinou o netěsnost ventilů,která může být způsobena buď malou vůlí a nebo netěsností mezi sedlem ventilu a ventilem jako takovým.
Pokud motor žere olej jedná se o netěsnost pístních kroužků,která je většinou způsobena tepelným šokem motoru(třeba ztráta chladící kapaliny) a tím ztráta pružnosti pístního kroužku,kde se potom následně drážky pístního kroužku zapékají a ty se stále zhoršuje.Je to možné poznat i na svíčkách,které jsou silně zaolejované a černé.Zde pomůže jenom GO motoru.
Pokud motor žere olej jedná se o netěsnost pístních kroužků,která je většinou způsobena tepelným šokem motoru(třeba ztráta chladící kapaliny) a tím ztráta pružnosti pístního kroužku,kde se potom následně drážky pístního kroužku zapékají a ty se stále zhoršuje.Je to možné poznat i na svíčkách,které jsou silně zaolejované a černé.Zde pomůže jenom GO motoru.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km