Včera jsem si udělal chvilku čas a přezul Matesa na letní gumy. Při té příležitosti jsem kouknul na přední brzdy. Kotouče byly po obvodu orezlé a tak za 3 mm i po stranách. Vypadalo to že je kotouč probržděný a i na destičkách byly po krajích vymetené drážky. Ale já už vím že rez je potvora. Tak přišlo na řadu kladivo a tak dlouho makalo až z kotouče včechno hezky spadlo. Pak nastartovat, zařadit, díky diferáku se zvedlé kolo hezky točilo a starým brusem se tak pěkně odstranily i poslední zbytky rezu. Ještě drátěným kartáčem očistit destičky a jejich vodící plíšky. Plíšky namáznout a hezky všechno zpátky. Jo jinak síla rezu se pohybovala kolem jednoho až dvou milimetrů. Stačí se jen nebát do toho pořádně praštit.
A teď ještě co bylo při jízdě na letních. Komentář mé přítelkyně po té co se s Matesem vrátila z nákupu: "Co jsi dělal s tím autem? Jen jsem ťukla na plyn a hned to jelo jako děs. A tak nějak to poskakuje." Poskakování má na svědomí srnka, tedy panické brždění ze 110km/h na 0 a z toho vzniklé plošky na pneu. Jinak se mi taky zdálo že to jede tak nějak lehčeji. Ono při teplotéch kolem +15°C asi mají zimáky solidní odpor.
přezutí na letní a očista kotoučů
Moderátor: Blue Lanos
přezutí na letní a očista kotoučů
Už bez Matesa
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Jak tlusté?Rado píše: + som nahodil podlozky a hned je to uplne ina jazda.
Na které nápravě?
Foto?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
To Ondras:
to su take decentne 6mm na vsetkych kolach.....
vyzorovo to moc nepridalo, ale citit to je hlavne pri prejazde zakrut a ta stabilita je tiez o nieco lepsia......
mozno na zadnu napravu by boli lepsie trochu sirsie kedze kola su tam dost zarazene vnutri.
Foto asi tazko kedze nemam digi fotak(ani na mobile)sorry.
to su take decentne 6mm na vsetkych kolach.....
vyzorovo to moc nepridalo, ale citit to je hlavne pri prejazde zakrut a ta stabilita je tiez o nieco lepsia......
mozno na zadnu napravu by boli lepsie trochu sirsie kedze kola su tam dost zarazene vnutri.
Foto asi tazko kedze nemam digi fotak(ani na mobile)sorry.
já jsem také přezul a hned jsem přitom udělal výměnu předních destiček.Mám najeto 58000 km a síla byla ještě asi 4 mm.Ale na pravé straně byla jedna odlepená a druhá prasklá v polovině.Na levé straně také odlepená a druhá prasklá v polovině,ale o tom jsem věděl.
Koupil jsem destičky za 550 Kč v Krči a brzdí dobře.
Koupil jsem destičky za 550 Kč v Krči a brzdí dobře.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km