Kulaté zadní lemy

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

S.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
lemy ze skody 120. ty jsou vdecny, nejedna tuning kara uz je ma :D
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taq to mozem len potvrdit... :lol:

este sa ti asi siknu aj tie vnutorne lemy...
teda vnutrajsky blatniiiku...

a dost pomoze potom zavalcovat falc...
ak mash kde a ciiim....
nehrdzavie to tak rychlo...

a potom by haadam ani neake povedzme 15" kolesa...
nemuseli robit probleem...
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

S.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
Na toto sa pouzivaju vnutorne lemy zo skody 105-120 M :lol: :lol: :lol:
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kruger !!! »

Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

S.v.o.b.i.k píše:
Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....
Pre dobreho klampiara to nebude az taka tazka robota.Hlavne ide o kvalitu.Ak to odj.....e :lol: tak budes mat problem po kazdej zime. :lol:
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Hnít to bude vždycky. Jedině že by ti někdo vyrobil komplet celej díl a dodal mu pořádnou protikorozní ochranu, ale to by se asi nevyplatilo.
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Je na prd,že mi ty blatníky stejně už pěkně reznou,takže nevim... :cry:
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

S.v.o.b.i.k píše:Je na prd,že mi ty blatníky stejně už pěkně reznou,takže nevim... :cry:
Ja mat 3-dv. nexiu tak do toho idem. :D
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kruger !!! »

Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....
Kruger !!!
Příspěvky: 284
Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kruger !!! »

S.v.o.b.i.k píše:
Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....
Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.
Jak říkám, kdyby s tím nebyl takovej problém, má to svý výhodu ale i nevýhody. Až si budem kupovat auta na sezónu na dvě, pak nebude o čem uvažovat !!! :(
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Kruger !!! píše:
S.v.o.b.i.k píše:
Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....
Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.
Jak říkám, kdyby s tím nebyl takovej problém, má to svý výhodu ale i nevýhody. Až si budem kupovat auta na sezónu na dvě, pak nebude o čem uvažovat !!! :(
Jo koukal sem a na svý sem to zkoušel taky a bylo by to fakt pěkný,ale za ty problémy to nestojí...
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Tak sem se rozhodnul,po dlouhym rozmýšlení a po konzultaci dá se říct s odborníky,tak ty kulatý lemy tuten rok dělat budu a vim jak,takže pohoda...Ani by to nemělo reznout...
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Na zrazoch to maju takto upravene kadetti.Je to super :lol:
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“