lemy ze skody 120. ty jsou vdecny, nejedna tuning kara uz je maS.v.o.b.i.k píše:To jo,ale bude s tim děsná práce...Teď přemýšlím čím ty blatníky nastavit...
Kulaté zadní lemy
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
Pre dobreho klampiara to nebude az taka tazka robota.Hlavne ide o kvalitu.Ak to odj.....e tak budes mat problem po kazdej zime.S.v.o.b.i.k píše:Takže radíš,nedělat to???Třeba se to povede,známej skvěle renovuje auta,tak by to možná zvládnul,ale je fakt že s tim bude hrozně sraní....Kruger !!! píše:Nejlepší a nejpřesnější metoda je zakoupit dva nové přední blatníky, ořezat a stranově otočit. TZN. Z LP na PZ a naopak, ale nebude to ono, začne to reznout jak prase, vydrží to 1 sezónu při kvalitní práci lakýrníka tak 2 až tři !!! Po důkladných studiích nedoporučuji !!!
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.S.v.o.b.i.k píše:Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Jak říkám, kdyby s tím nebyl takovej problém, má to svý výhodu ale i nevýhody. Až si budem kupovat auta na sezónu na dvě, pak nebude o čem uvažovat !!!
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo koukal sem a na svý sem to zkoušel taky a bylo by to fakt pěkný,ale za ty problémy to nestojí...Kruger !!! píše:Doufám, že si tu fotu viděl, jak by to mohlo vvypadat, kdyby... No a kdyby si to neviděl tak odkaz máš na úvodní stránce tohoto tématu.S.v.o.b.i.k píše:Tak to fakt nechci,pár let mi musí vydržet,dam na tvý rady a vykašlu se na to,ale bylo by to hezký....Kruger !!! píše:Radím opravdu to nedělat !!! Nebo fakt v profiservisu, navíc originálem plechů od daewoo, Škodovka má jiné složení plechu. Navíc je s tím OPRAVDU strašná dupačka a ošetřit to antikorodovkou nutnost. Ale ošetřit to před svářením taky nic moc nápad. Začne se to pálit, smrdět a nakonec reznout + do hatchbacku je v místech začátku lemu nemožné se dostat !!! Radši ošetřit staré, nebo navařit původní nové !!! Efekt by zato sice stál, dlouho jsem o tom snil, ale za tu korozi a hnití to nestojí (pokud nechcete prodat auto před zimou (pak ano)).
Jak říkám, kdyby s tím nebyl takovej problém, má to svý výhodu ale i nevýhody. Až si budem kupovat auta na sezónu na dvě, pak nebude o čem uvažovat !!!
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele: