Chevrolet Orlando
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Chevrolet Orlando
Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul
Chevrolet Orlando 1,8 LT+ White
Ford Fiesta 2015 1,0 EB Black panther
Ford Fiesta 2015 1,0 EB Black panther
- Reklama
Re: Chevrolet Orlando
Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.
Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.
Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.
Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).
Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.
Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.
Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).
Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
Re: Chevrolet Orlando
Pokud by jsi bral naftu tak určitě neřekneš že je to´líné auto zrychlení uplně dotačující a maximalka v německu mi nestačí tachometr Ty mouchy má každé auto na které se podrobněji zaměříš a Orlík také nějaké maličkosti řeší ale na jízdu atd je to super auto
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Chevrolet Orlando
Blahopřeji a vítej v klubu jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?cxl píše:Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.
Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.
Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.
Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).
Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Chevrolet Orlando
Tak tě vítam dneska jsi už druhý nový člen s Orlandem rodina se množí a to je super Odkud jsi Mužeš hlasovat v anketě jakou máš barvu ,výbavu a motor
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Chevrolet Orlando
Mužeš pak jen upřesnit odkud jsi 1.4 máme v Litoměřicích srazcxl píše:Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.
Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.
Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.
Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).
Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Chevrolet Orlando
Cxl vitaj v klube a želám veľa spokojnosti s novým fárom
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Chevrolet Orlando
Clx výhodu těch budíku poznáš až se tě bude ptát žena kolik jedeš protože na to neuvidí
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Chevrolet Orlando
Tak jak mám pro sebe ideálně nastavené sezení, tak se na tachometr dívám v takovém úhlu, že "vyvýšení" u budíku na stav paliva mě částečně stíní docela důležitou oblast tachometru od 40-60km/h.Tsoenami píše: Blahopřeji a vítej v klubu jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?
Tedy, není to žádné velké neštěstí, ale vzhledem k tomu že to jen designova parádička, tak mě to z principu štve...
Re: Chevrolet Orlando
To tady asi ještě nikdo neřešil chce to asi najít kompromis mezi nastavením sedačky volantu a řidiče :PP:Dojed na sraz na sraz tam vyřešíme všecxl píše:Tak jak mám pro sebe ideálně nastavené sezení, tak se na tachometr dívám v takovém úhlu, že "vyvýšení" u budíku na stav paliva mě částečně stíní docela důležitou oblast tachometru od 40-60km/h.Tsoenami píše: Blahopřeji a vítej v klubu jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?
Tedy, není to žádné velké neštěstí, ale vzhledem k tomu že to jen designova parádička, tak mě to z principu štve...
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Chevrolet Orlando
cxl dopíš si prosím do profilu odkud jseš, pokud se za to stydíš tak tam napíš jenom s kterýho kraje jseš.
Díky.
Díky.
Carthell Prg
Re: Chevrolet Orlando
jak ktera motorizace.. me se liny moc teda nezdačajda píše:Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul
jinak Cxl vitej v klubu
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Re: Chevrolet Orlando
Jo nafta je rychlíknaky píše:jak ktera motorizace.. me se liny moc teda nezdačajda píše:Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul
jinak Cxl vitej v klubu
renault 11.renault19
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
škoda octavia 1.9 tdi
škoda superb 1.9 pdi
seat alhambra 1.9pdi
chevrolet Orlando 2 vdci 163ps bílá
Re: Chevrolet Orlando
Ahoj všichni,
nejprve zdravím nového člena.
Co se týká zkušební jízdy: dojmy jednoznačně pozitivní, zkoušeli jsme LT+, 1,8 benzím s 514 km, na začátku nezahřáté auto. Po pár km mi předal prodejce řízení a já si udělal větší kolo po pražských silnicích.
Motor: už chápu, proč tomu někteří říkají, že je to auto líné (budu teď mluvit k benzínovým "kamarádům") - NEMÁ TO TURBO! To je vše. Já sám přesedám z Citroena Xsary Break, 2.0 HDi 80 kW a i běhen zkušební cesty bylo cítit, že motor se prostě chová jinak než s turbem. Nicméně, rozjezd z 0 na nějakých 80 km/h bez problémů, jen na to člověk musí šlapat a nebát se vysokých otáček. S dieslem jezdím na maximálně 2 000 ot/min, takže jsem se musel překontat a vyhnat otáčky do nějakých 3000 - 3500 ot/min. Samo už s zahřátým motorem . Pak jsem zkoušel takový ten nájezd na dálnici z připojovacího pruhu, t.j. akceleraci z 30 km/hod na dvojku a potom na trojku a čtyřku. Neviděl jsem v tom jediný problém, je to jiné, ale pro nás maximálně dostatečné. Jízdu nad 100 km/hod jsme si bohužel vyzkoušet nemohl, ale věřím, že s tím obsahem a sílou motoru nebude 130 km/hod na dálnici problém ani do kopců a při plném autě. Možná nějaký ten hluk, ale což ...
Pokud bych motor srovnal s Ford Mondeo kombi (2.0 Duratec 145 k, 5st. manuální bez turba), jel jsem s tím nedávno na otočku do Bratislavy a zpět. Musím říct, že co se týká chování motoru, měl jsem u Odlanda stejný pocit, tzn. že DOBRÝ. Není to na závodění, ale pro rodinu to BOHATĚ stačí!
Řízení, ovládání, atp.: po celou dobu jízdy jsem měl pravou ruku na opěrce a řadil jen malým pohybem zápěstí, levou rukou jsem zvládnul řízení volantem, a to i na kruhovém objezdu. Já jsem si toho vůbec nevšiml, vše bylo intuitivní. Brzdy dobrý, příjemně silná odezva, spojka bez problémů, bude si potřeba zvyknout na jiné zabírání. Ale to by bylo potřeba u každého auta.
Výhled z auta byl super, i do zpětných zrcátek po stranách. Trochu menší se mi zdálo zpětné zrcátko, ale nic zásadního. Jediné, co bych zde poznamenal, je fakt, že umístění uchycení zpětného zrcátka je přesně v ose výhledu na semafor v případě, kdy jsem stál na prvním místě před křižovatkou. Holt jsme se musel trochu nahnout, abych viděl odbočovací šipku.
Docela mě překvapil středový tunel, že i přes svou mohutnout a značnou šířku jsem neměl pocit, že by nějak tlačil do nohy. A to jak na straně řidiče, tak u spolujezdce. A koukal jsem, že tam je i výšková rezerva pro případ, že bych byl v sedačce hodně rozvalenej. Nemáte někdo s tímto problémy při dlouhodobém používání?
Parkovací asistent: nakonec jsem se zeptal, jak funguje tato věc, neboť jsem nikdy neměl možnost ji vyzkoušet. Po krátné instruktáži jsem prostě zařadil zpátečku a jal jsme se najíždět na své staré auto. Docela mě překvapil "malá" vzdálenost od předmětu, kdy asistent začne oznamovat překážku. Odhadem bych to viděl na půl metru, což si myslím, že je málo. Nebo jsem to jen blbě odhadl, nebo jsem čekal pípání už na 2 metry dopředu.
Vyšší posez je prostě super, manželka nasedne i se slunečními brýlemi na hlavě bez zavadění, což se jí podařilo jen u nové Zafiry a několika obdobně drahých aut. Po přesednutí a cestě zpět domu v Xsaře jsem se cítil jaksi při zemi, rozhodně jak někdo zkusí jet v autě s vyšším posedem, nebude se mu pak chtít vrátit do obyčejných aut.
Auto na mě působilo mohutně, opět pocit v porovnání s jízdou v Citroenu domu.
Jako poslední - jakou příplatkouvou výbavu jste si objednali hned/jakou případně později?
Při prvním zkoumání mě napadlo toto:
Hliníkové prahové lišty
Lakovací tužka
Sada náhradních žárovek
Gumová vložka do zavazadlového prostoru
Boční clony
Gumové koberce
Má cenu řešit objednání někde jinde nebo přímo s autem?
A poslední - máte nějaký Construct nebo něco podobného?
nejprve zdravím nového člena.
Co se týká zkušební jízdy: dojmy jednoznačně pozitivní, zkoušeli jsme LT+, 1,8 benzím s 514 km, na začátku nezahřáté auto. Po pár km mi předal prodejce řízení a já si udělal větší kolo po pražských silnicích.
Motor: už chápu, proč tomu někteří říkají, že je to auto líné (budu teď mluvit k benzínovým "kamarádům") - NEMÁ TO TURBO! To je vše. Já sám přesedám z Citroena Xsary Break, 2.0 HDi 80 kW a i běhen zkušební cesty bylo cítit, že motor se prostě chová jinak než s turbem. Nicméně, rozjezd z 0 na nějakých 80 km/h bez problémů, jen na to člověk musí šlapat a nebát se vysokých otáček. S dieslem jezdím na maximálně 2 000 ot/min, takže jsem se musel překontat a vyhnat otáčky do nějakých 3000 - 3500 ot/min. Samo už s zahřátým motorem . Pak jsem zkoušel takový ten nájezd na dálnici z připojovacího pruhu, t.j. akceleraci z 30 km/hod na dvojku a potom na trojku a čtyřku. Neviděl jsem v tom jediný problém, je to jiné, ale pro nás maximálně dostatečné. Jízdu nad 100 km/hod jsme si bohužel vyzkoušet nemohl, ale věřím, že s tím obsahem a sílou motoru nebude 130 km/hod na dálnici problém ani do kopců a při plném autě. Možná nějaký ten hluk, ale což ...
Pokud bych motor srovnal s Ford Mondeo kombi (2.0 Duratec 145 k, 5st. manuální bez turba), jel jsem s tím nedávno na otočku do Bratislavy a zpět. Musím říct, že co se týká chování motoru, měl jsem u Odlanda stejný pocit, tzn. že DOBRÝ. Není to na závodění, ale pro rodinu to BOHATĚ stačí!
Řízení, ovládání, atp.: po celou dobu jízdy jsem měl pravou ruku na opěrce a řadil jen malým pohybem zápěstí, levou rukou jsem zvládnul řízení volantem, a to i na kruhovém objezdu. Já jsem si toho vůbec nevšiml, vše bylo intuitivní. Brzdy dobrý, příjemně silná odezva, spojka bez problémů, bude si potřeba zvyknout na jiné zabírání. Ale to by bylo potřeba u každého auta.
Výhled z auta byl super, i do zpětných zrcátek po stranách. Trochu menší se mi zdálo zpětné zrcátko, ale nic zásadního. Jediné, co bych zde poznamenal, je fakt, že umístění uchycení zpětného zrcátka je přesně v ose výhledu na semafor v případě, kdy jsem stál na prvním místě před křižovatkou. Holt jsme se musel trochu nahnout, abych viděl odbočovací šipku.
Docela mě překvapil středový tunel, že i přes svou mohutnout a značnou šířku jsem neměl pocit, že by nějak tlačil do nohy. A to jak na straně řidiče, tak u spolujezdce. A koukal jsem, že tam je i výšková rezerva pro případ, že bych byl v sedačce hodně rozvalenej. Nemáte někdo s tímto problémy při dlouhodobém používání?
Parkovací asistent: nakonec jsem se zeptal, jak funguje tato věc, neboť jsem nikdy neměl možnost ji vyzkoušet. Po krátné instruktáži jsem prostě zařadil zpátečku a jal jsme se najíždět na své staré auto. Docela mě překvapil "malá" vzdálenost od předmětu, kdy asistent začne oznamovat překážku. Odhadem bych to viděl na půl metru, což si myslím, že je málo. Nebo jsem to jen blbě odhadl, nebo jsem čekal pípání už na 2 metry dopředu.
Vyšší posez je prostě super, manželka nasedne i se slunečními brýlemi na hlavě bez zavadění, což se jí podařilo jen u nové Zafiry a několika obdobně drahých aut. Po přesednutí a cestě zpět domu v Xsaře jsem se cítil jaksi při zemi, rozhodně jak někdo zkusí jet v autě s vyšším posedem, nebude se mu pak chtít vrátit do obyčejných aut.
Auto na mě působilo mohutně, opět pocit v porovnání s jízdou v Citroenu domu.
Jako poslední - jakou příplatkouvou výbavu jste si objednali hned/jakou případně později?
Při prvním zkoumání mě napadlo toto:
Hliníkové prahové lišty
Lakovací tužka
Sada náhradních žárovek
Gumová vložka do zavazadlového prostoru
Boční clony
Gumové koberce
Má cenu řešit objednání někde jinde nebo přímo s autem?
A poslední - máte nějaký Construct nebo něco podobného?
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Chevrolet Orlando
Ahoj tak jsem rád že se ti Orlando líbí a že jsi spokojený ty doplnky jako sada žárovek atd bych řešil s nákupem asi jinde já osobně třeba gumové koberce jsem kupoval v autokelly a sedí dobře mužu doporučit porovnej si ceny co ti nabízí prodejce a co internet a uvidíš Já jsem řídil Orlando poprvé když jsem si ho odvážel až od prodejce už jsem to tu psal mám přes dva metry a posez je super a sedačku jsem si dal dokonce i trošku hore .Místa na nohy je dost a ruku s opěrky taky nesundám
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz