palivové čerpadlo
Moderátor: Blue Lanos
palivové čerpadlo
Tak mám na Matýskovy první problém. Včera začalo něco klepat u kola. Vystoupím a bylo urvané uzemnění palivového čerpadla plus z něj občas kapne. Dejte radu jak to uzemnění pridat zpět. Může se v těchto místech s páječkou? Samozřejmě megaopatrně. Nevím jak silná je ta stěna toho čerpadla tak aby se nerozžhavila za těch pár vteřin. No a co s tím kapáním? Měnit jenom těsnění nebo celý čerpadlo? Nebo na to kašlat?
Díky
Díky
- Reklama
Re: palivové čerpadlo
To čo je za kolesom je palivový filter. A konektor na uzemnenie majú tuším len origo filtre. Ten obal filtra je tenučky hliníkový plech. Asi by som to neriešil, ale snad poradia skusenejší.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: palivové čerpadlo
Filtr vyměň za nový,stojí okolo stovky.Někteří výrobci mají na tom filtru přípravu pro konektor.
A pokud tam neni,tak z kousku drátu,očka a pružného plíšku si to vyrobíš sám .
A když tam žádné ukostření nebude tak se určitě taky nic nestane
A pokud tam neni,tak z kousku drátu,očka a pružného plíšku si to vyrobíš sám .
A když tam žádné ukostření nebude tak se určitě taky nic nestane
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Re: palivové čerpadlo
Paráda. Takže jsem drátek schoval aby neplandal. A hezky počkám na jaro. V +5C co na garáži mám se s tim dělat nebudu.Mikeš píše:Filtr vyměň za nový,stojí okolo stovky.Někteří výrobci mají na tom filtru přípravu pro konektor.
A pokud tam neni,tak z kousku drátu,očka a pružného plíšku si to vyrobíš sám .
A když tam žádné ukostření nebude tak se určitě taky nic nestane
A když už jsem udělal vlákno. Mám na plnou nádrž najeto asi 340km po městě. Tj 340/35= 9,8l/100km. Sice jsem s tím jezdil po městě a jsou to moje první kilometry s ním, ale není to i na zimu nějak moc?
Co se Matesům líbí? Vysoké nebo nízké otáčky? Při dnešní ceně benzinu je každý litr dobrý.
Re: palivové čerpadlo
Když máš dírku v palivovém filtru tak se té spotřebě nediv .
Za chodu motoru je ve filtru docela slušný tlak,takže to z něho nekape,ale spíš stříká.
Takže na sto kilometrech můžeš klidně těma dvěma litry benálu navíc kropit vozovku=vyměnit co nejdříve.
Za chodu motoru je ve filtru docela slušný tlak,takže to z něho nekape,ale spíš stříká.
Takže na sto kilometrech můžeš klidně těma dvěma litry benálu navíc kropit vozovku=vyměnit co nejdříve.
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Re: palivové čerpadlo
Aha, jsem myslel že tam je stabilní tlak. Tudíž vyjezdím nádrž, hodím na zvedák a zkusím vyměnit. Snad to bude jednoduché Díky za radyMikeš píše:Když máš dírku v palivovém filtru tak se té spotřebě nediv .
Za chodu motoru je ve filtru docela slušný tlak,takže to z něho nekape,ale spíš stříká.
Takže na sto kilometrech můžeš klidně těma dvěma litry benálu navíc kropit vozovku=vyměnit co nejdříve.
Re: palivové čerpadlo
Pri výmene nemusíš mať prázdnu nádrž.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: palivové čerpadlo
Magnet172 - tak nějak nechápu tvůj výpočet spotřeby když zkusím to u sebe tak já na plnou nádrž ujedu nějakých cca 700 km a jestli jsem pochopil že těch 35 je asik objem nádrže tak u mě je objem nádrže 50 litrů a tak by mě spotřeba vycházela na nějakých 14 l což je velká blbostMagnet172 píše:Paráda. Takže jsem drátek schoval aby neplandal. A hezky počkám na jaro. V +5C co na garáži mám se s tim dělat nebudu.Mikeš píše:Filtr vyměň za nový,stojí okolo stovky.Někteří výrobci mají na tom filtru přípravu pro konektor.
A pokud tam neni,tak z kousku drátu,očka a pružného plíšku si to vyrobíš sám .
A když tam žádné ukostření nebude tak se určitě taky nic nestane
A když už jsem udělal vlákno. Mám na plnou nádrž najeto asi 340km po městě. Tj 340/35= 9,8l/100km. Sice jsem s tím jezdil po městě a jsou to moje první kilometry s ním, ale není to i na zimu nějak moc?
Co se Matesům líbí? Vysoké nebo nízké otáčky? Při dnešní ceně benzinu je každý litr dobrý.
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: palivové čerpadlo
na kratke trasy pod 3-5km a hlavne ked je sneh je to akurat. Mna to tiez kedysi prekvapilo ale je to takA když už jsem udělal vlákno. Mám na plnou nádrž najeto asi 340km po městě. Tj 340/35= 9,8l/100km. Sice jsem s tím jezdil po městě a jsou to moje první kilometry s ním, ale není to i na zimu nějak moc?
Ked bude leto, alebo bude teplejsie tak budes mat cca 7-8 litrov
a v lete na dlhe trasy(nad 30km) je realne 5-5,5 l/100km
Re: palivové čerpadlo
No jsou to právě bud krátké trasy a nebo naopak hezky po první tříde 110-130km/h Jsem si říkal že jsem moh koupit rovnou Mercedes S 2011 3.0 Diesel a jezdit za 6,8l kombimisojogi píše:na kratke trasy pod 3-5km a hlavne ked je sneh je to akurat. Mna to tiez kedysi prekvapilo ale je to takA když už jsem udělal vlákno. Mám na plnou nádrž najeto asi 340km po městě. Tj 340/35= 9,8l/100km. Sice jsem s tím jezdil po městě a jsou to moje první kilometry s ním, ale není to i na zimu nějak moc?
Ked bude leto, alebo bude teplejsie tak budes mat cca 7-8 litrov
a v lete na dlhe trasy(nad 30km) je realne 5-5,5 l/100km
Dneska jsem ten filtr zkoumal to je tak orezle ze to bude peklo to sundat. Nejhorší je že se pod to tak blbě leze jak je to za tím zavěšením že hrůza.
Re: palivové čerpadlo
no nevim
1 sroubek v plastu a 2 rychlospojky - zadna veda.asi 5 minut.
pokud uz nepujde povolit ten sroubek tak pak je to horsi musi se odvrtat hlava a zbytek pak povolit sikovkama.ale i tak to neni strasny.
pristup nic moc ale kdyz se to zvedne aspon trosku tak to jde dobre.a uz jsem to delal i bez lezeni pod autem ale je to strasny.
1 sroubek v plastu a 2 rychlospojky - zadna veda.asi 5 minut.
pokud uz nepujde povolit ten sroubek tak pak je to horsi musi se odvrtat hlava a zbytek pak povolit sikovkama.ale i tak to neni strasny.
pristup nic moc ale kdyz se to zvedne aspon trosku tak to jde dobre.a uz jsem to delal i bez lezeni pod autem ale je to strasny.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil