Krokac na Leganzu

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

senzor polohy klapky.a krokovy motorek podle cenniku 3246 bez dane.
tak to je dobre ze uz to jede asi byl opravdu ten motorek rozhozenej.
ted sem si uvedomil on ma svoje zakladni nastaveni pri montazi.spicka toho cepu by mela byt myslim 27mm od dosedaci plochy motorku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No ja jsem rad,ze jsem to zvladnul,nejdriv jsem prave vymontoval tu vec vedle... :D :D :D tak me trklo,ze krokac vypada jinak...tak jsem to rychle vrazil zpatky a vrhnul jsem se na krokac... :lol: :lol: :lol:
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Tak krokovy motorek vymenen...kdyz jsem poprve nastartoval tak jsem se zdesil...otacky vylitly na 2500 a staly...porad staly...asi 15 vterin...pak klesly na 2000 a drzely pul minuty...tak jsem motor vypnul...znovu nastartoval a uz byli na 1000...treti nastarovani byli uz pod 1000 takze jsem spokojen...hlavne aby ten krokac dlouho vydrzel... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

to ze ti vylitly otacky je v poradku se po chvilce krokac sam prenastavi ;)
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

PeLi píše:Mám podobný problém s vysokými otáčkami motora, ale len ak je auto v pohybe (preraďovanie aleb jazda na volnobeh). Ak auto stojí, je volnobeh OK. Samozrejme som pozeral aj ten krokový motor, ale ten špinavý nebol. Samotný krokový motor som už nerozoberal a aby som pravdu povedal, ani neviem ako ho rozobrať.
napis kolik otacek mas kdyz je auto v pohybu, pokud vyradis a mas tam 1000 az 1200 tak to neni zadna chyba a nejsou to vysoke otacky proste ti odecita cidlo rychlosti ze auto je v pohybu a tak neprepne na volnobeh, a jak mile zastavis tak by meli klesnout na 900
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Slávku, to jsem rád, žes to napsal, protože jsem si už dělal hlavu, že budu muset čistit na Kombiku krokáč, protože při vyřazení za jízdy jsou otáčky na 1100 a při zastavení na 900...tedy po chvilce jízdy...za studena (podzim - jaro) se drží nějakých 5 minut na 1200 ot.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
PeLi
Příspěvky: 70
Registrován: úte srp 09, 2005 09:23
Bydliště: Palárikovo, SK

Příspěvek od PeLi »

Slavek píše:napis kolik otacek mas kdyz je auto v pohybu, pokud vyradis a mas tam 1000 az 1200 tak to neni zadna chyba a nejsou to vysoke otacky proste ti odecita cidlo rychlosti ze auto je v pohybu a tak neprepne na volnobeh, a jak mile zastavis tak by meli klesnout na 900
Mne sa tie otacky pri preradovani pohybuju zhruba od 1500-2500 , ale už som si na to zvykol. Pri vyradeni rychlosti otacky zhruba za 5-6 sekund klesnu na asi 1000. Pri stojacom aute je volnobeh OK.
Daewoo Leganza 2.0 CDX, r.v.98 , LPG
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Mas stejny problem jako jsem mel ja...me uz to zaclo opravdu sra* a tak jsem koupil novy krokac...a cena byla nadherna...pouhych 1725,- Kc...takze jsem zatim spokojen...uvidime jak dlouho vydrzi...a myslim,ze ten spatny krokac ma i spatny vliv na spotrebu ale nejsem si jist...to bych kecal... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od Patrick »

Zdravím, když za jízdy vařadím a auto jede na volnoběh, tak mi pomaličku klesají otáčky někam ke 350-400 ot. to mi nikdy nedělala, vždy držela otáčky kolem 950 ale ted padají, chvíli jsem myslel že se mi vypne motor, ale to ne, jen byly velmi nízko otáčky. Ovšem když jsem zastavil a auto běželo na volnoběh, tak otáčky byly ok a držely jako vždy kolem těch 950...myslíte že taky krokový motor? to by ale otáčky musely padat i když auto stojí že? mě padají otáčky jen když vyřadím za jízdy...čím to může být? díky.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od conpet »

Určitě zkus ten krokáč vyčistit, pokud to nepomůže , tak může být už po něm :roll:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od Patrick »

Dnes jsem jel a otáčky dnes držely v pohodě jako vždy..asi to bylo zblblé trošku, tak to ted nebudu řešit :) ale budu si ten krokáč hlídat.
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od HusarJan »

Patrick ešte to može robit snímač rýchlomeru čo je na prevodovke skús vyčistit kontakty na nom sú tam tri ;) ja som to mal tiež zasrané trocha som očistil ale nakoniec som ho vymenil celý on sníma rychlost a ostatok sneho bere riadiačka myslím že má to vpliv nato a ešte aj na servotronic ;)
Uživatelský avatar
john
Příspěvky: 85
Registrován: sob kvě 20, 2006 20:41
Bydliště: SK

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od john »

Čím viac klesá teplota vonku , tým viac sa prejavujú problémy z Leganzou, raz je to baterka teraz krokáč, pri štartovaní je to ok ale potom sa počas jazdy z ničoho nič rozbehnú otáčky voľnobehu na 2500, mal som už aj na 3000, a viete si predstaviť ako na vás čumia ostatný keď vám motor túruje ako zbesnený, najprv som resetol riadiačku pomohlo to, otačky klesli na 900 ale problem nastal opät ráno keď bol motor studený a znovu sa zohrial voľnobeh sa držal okolo 2000,tak som vybral krokáč prečistil v bezíne a strekol tam trochu WD40 /neodvažil som sa ho rozobrat ak máte niekto postup tak ho sem šupnite, vdaka/ resetol som riadiačku a znovu su otačky ok no neviem dokedy ? alebo budem nútený krokáč vymeniť. Ešte jedna otázka nedá sa resetnut ináč riadiačka bez toho aby som musel odpájat baterku ? skúsil som vybrat poistky ale to nepomohlo asi tie kondiky ostávajú stále dobité , pýtam sa preto lebo keď sa Vám to stane ako mne v mraze -15, potme, a otáčky Vám vybehnú tak že mate problém preradiť a musíte na ceste odpájat baterku tak to nie je žiadna sranda.
DEAWOO LEGANZA 2.0 CDX - STRIEBORNÁ - LPG-XENÓNY - PREDNE A ZADNE PARK. SENZORY - MODUL AUT. ROZSV. SVETIEL, 7-inch Touch Screen 2 Din In-Dash Car DVD Player Built-in GPS Function Dual Zone JZY-817-G
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od kesko »

Krokáč nerozoberieš, ak nepomohlo vyčistenie, zvážil by som výmenu. Po vyčistení šiel asi 3 mesiace a blbol znovu. Tak som kúpil nový a je po problémoch. Kupoval som z polska a cena aj s dopravou bola cca 45 E. Možno sa už teraz bude dať zohnať aj lacnejšie.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Krokac na Leganzu

Příspěvek od HusarJan »

ked sa ti ustália otáčky na volnobehu od poj krokáč a máš to alebo daj nový :D ináč nemusí to byt krokáč može tam byt aj niečo iné ;) no ja som krokáč rozobral :D a potom som musel kúpit nový už sa nedá poskladat :D
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“