. Tak som presiel na samotne konektory , odstrihol som konektor TPS ,
- Snímka0016.jpg (102.59 KiB) Zobrazeno 3479 x
vybral samotne kontakty , roztiahol tie pliesky a na tom pruznom jazycku bola taka cierna vrstva neakeho nanosu, tak som precistil , napruzil ten jazycek a poskladal
- Snímka0013.jpg (126.7 KiB) Zobrazeno 3479 x
–nepomohlo , tak som odstranil stare kable , pripajkoval nove k tym kontaktom a poskladal .Ono sa to stale tvarilo urcitu dobu ze to funguje , ale potom sa problem vratil . Nepomohlo ani toto . To iste sa robilo aj s konektorom ku krokovemu motorceku .Tento konektor ma 4 kable a vsetky idu priamo do velkeho konektora,nie su nikde napajane. Zasa nic . Len problem sa menil . Raz vyleteli otacky az na 3000 , kedy naozaj trebalo brzdit pocas jazdy.Druhyraz sa ledva drzal v chode , mal snahu zdochnut ihned ako som stlacil spojku . Tak som bol aspon rad ze sa zas dostali otacky na 1500, aspon sa da normalne jazdit . Stokrat som pozrel podtlakove hadicky aj vsetko , kde by si mohol prisavat vzduch , hruba sacia hadica je derava , ale ked sa omotala poriadne paskou, problem stale trva. Pozrel som ukostrenie ciernych kablov – to bolo v poriadku . Zistil som pri hybani tych kablou na prvom vstrekovaci , ze od spoja kde je tesnenie strieka von benzin , bude treba vymenit tesnenie . Ale dalej uz neviem co mam este pozriet ohladom tych zvysenych otacok . A nech som akokolvek prelamoval kable , otacky sa nemenili. Takze kable akoby boli o.k. To som ale pozeral zvezok od motora k tym velkym konektorom , dalej – teda zvezok do kabiny a pod sedadlo uz nie .
Daewoo Lanos sedan , r.v.97 ,1.5 sohc.