Vodikovy pohon
Moderátor: Blue Lanos
Vodikovy pohon
Co si myslite o tomto. Uz kopu ludi to pouziva...kamarat si to ide dat robis tiez...
http://www.vodikovypohon.sk/
http://www.vodikovypohon.sk/
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
- Reklama
Re: Vodikovy pohon
Je to tzv. perpetuum mobile druheho radu. Navyse nebezpecne. Skladovat a prepravovat zmes vodika a kyslika moze len neinformovany alebo ten komu este neexplodoval oloveny akumulator pri nabijani a dobre mienenym radam neveri. Toto by dokonca ani nemalo byt oficialne predavane, kedze ide o nebezpecnu vec, ale ked niet zalobcu tak nieto ani sudcu.
Re: Vodikovy pohon
Vykašli se na vodík, budoucnost je v jádru
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
Re: Vodikovy pohon
Tam nalievas iba destilovanu vodu, to je vsetko. Pozri si schemu zapojenia. Co sa moze stat, tam nema co vybuchnut. Ten vodik ktory sa tvori (len pocas jazdy) sa hned spaluje. Vybuchnut moze aj teoreticky benzin, aj plyn...
Ludia s tym jazdia a uplne v pohode, este to predlzuje zivotnost motora.
No neviem, mne sa to pozdava, sak piste nazory.
Ludia s tym jazdia a uplne v pohode, este to predlzuje zivotnost motora.
No neviem, mne sa to pozdava, sak piste nazory.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
To sú také 5korunové vynálezy ako z ameriky aj tam keď na hovno pripevníš izolačku a natrieš to striebrenkou debilkom zabedneným nahovoríš že keď si to 2x denne budú dávať na hlavu tak bude múdrejší tak amíci si to hneď kúpia a dáky šikovný chuj sa na tom dobre nabalí. Netreba hneď veriť každej srande. A keby je to také úžasné prečo to ešte automobilky nemontujú do áut alebo aspoň ako príplatkovú výbavu keď už všetky tak strašne podporujú downsizing a úsporu paliva, žeby tie tisíce dobre platených inžinierov a manažérov na to ešte neprišlo.
Biely Cruze 1.6 LS PLUS
Re: Vodikovy pohon
To je jednoduche, ide proste o ropu. Auta by boli ovela uspornejsie a velke korporacie, ktore podporuju automobilky by prichadzali o obrovske zisky celosvetovo. Taka ista otazka by mohla byt aj, ze preco mame tak malo elektromobilov, ze?
Jak hovoris, netreba hned naletiet nejakemu ziskuchtivemu spekulantovi, ale zase netreba ani hned nieco odsudzovat a radsej to konkretne preskumat, z nadhladom a objektivne to zhodnotit.
Som myslel ci tu s tym niekto nema skusenosti, ale jednoznacne si myslim ze je to len otazka casu pre pouzitie tohto pohonu aj s elektrickym povedzme...
Jak hovoris, netreba hned naletiet nejakemu ziskuchtivemu spekulantovi, ale zase netreba ani hned nieco odsudzovat a radsej to konkretne preskumat, z nadhladom a objektivne to zhodnotit.
Som myslel ci tu s tym niekto nema skusenosti, ale jednoznacne si myslim ze je to len otazka casu pre pouzitie tohto pohonu aj s elektrickym povedzme...
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
Takze kamaratovi klesla zatial realna spotreba o 20 percent. Brat s nim isiel, hovoril ze to vypli a v momente pocitil pokles vykonu motora, hlucnost a zhorsila sa plynulost chodu...proste ze brutalny rozdiel...
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
Hmm, takze zmes vodika a kyslika nie je vybusna? Ked tam vraj nema co vybuchnut.
Inak je to celkom ofajc, pretoze toto moze fungovat ale nie ako vodik ale ako vodna para. Je to proste stare takmer ako spalovacie motory. Prisavanie vody k palivu je celkom normalne, a pri nasich nekvalitnych benzinoch prisavanie vody hoci aj v podobe vodnej pary alebo aspon vodneho aerosolu mozu zlepsit beh motoru a dokonca zlepsit spotrebu. Akurat je to urcene pre dlhe trasy, pretoze to treba vypnut vcas pred vypnuyim motoru, kvoli pripadnej korozii zo zvyseneho mnozstva vody v motore. Voda pridavana k palivu totiz sposobuje ze sa palivo tvari ako oktanovejsie a navyse zvysuje kompresny pomer motoru, takze aj jeho ucinnost. Akurat je to ako pisem nebezpecne kvoli zvysenemu opotrebovaniu oleja a valcov. Voda najma o vysokych teplotach totiz velmi dobre cisti a to aj od oleja. Nemyslim nebezpecne kvoli zdraviu uzivatela vozidla ale kvoli zivotnosti motoru. Nech skusi tvoj brat natankovat kvalitnejsi benzin, nejaky 98 alebo 100oktanovy alebo aspon v rakusku a mozno zisti, ze mu auto zerie o tych 20percent menej aj bez takychto vymyslov. Brasko jazdil na firemnom formanovi 1.3 50kW na 98oktanovom benzine aj napriek vyssej cene za liter lacnejsie nez na 95tku a s vyssou maximalkou. Akurat mu to potom vo firme zatrhli vraj kvoli utcovnictvu, kedze to auto papierovo malo jazdit na 95. A to forman este nemal ani cidlo klepania. Aj byvali (alebo aj doterajsi) majitelia skodoviek 120 a starsich poznaju ze ked zaprsalo tak im auto ozilo. Moje nie, ale to preto, lebo ja som uz jazdil na vysokooktanove lpg , takze dalsie "oktany" uz nijako nepomohli.
Inak je to celkom ofajc, pretoze toto moze fungovat ale nie ako vodik ale ako vodna para. Je to proste stare takmer ako spalovacie motory. Prisavanie vody k palivu je celkom normalne, a pri nasich nekvalitnych benzinoch prisavanie vody hoci aj v podobe vodnej pary alebo aspon vodneho aerosolu mozu zlepsit beh motoru a dokonca zlepsit spotrebu. Akurat je to urcene pre dlhe trasy, pretoze to treba vypnut vcas pred vypnuyim motoru, kvoli pripadnej korozii zo zvyseneho mnozstva vody v motore. Voda pridavana k palivu totiz sposobuje ze sa palivo tvari ako oktanovejsie a navyse zvysuje kompresny pomer motoru, takze aj jeho ucinnost. Akurat je to ako pisem nebezpecne kvoli zvysenemu opotrebovaniu oleja a valcov. Voda najma o vysokych teplotach totiz velmi dobre cisti a to aj od oleja. Nemyslim nebezpecne kvoli zdraviu uzivatela vozidla ale kvoli zivotnosti motoru. Nech skusi tvoj brat natankovat kvalitnejsi benzin, nejaky 98 alebo 100oktanovy alebo aspon v rakusku a mozno zisti, ze mu auto zerie o tych 20percent menej aj bez takychto vymyslov. Brasko jazdil na firemnom formanovi 1.3 50kW na 98oktanovom benzine aj napriek vyssej cene za liter lacnejsie nez na 95tku a s vyssou maximalkou. Akurat mu to potom vo firme zatrhli vraj kvoli utcovnictvu, kedze to auto papierovo malo jazdit na 95. A to forman este nemal ani cidlo klepania. Aj byvali (alebo aj doterajsi) majitelia skodoviek 120 a starsich poznaju ze ked zaprsalo tak im auto ozilo. Moje nie, ale to preto, lebo ja som uz jazdil na vysokooktanove lpg , takze dalsie "oktany" uz nijako nepomohli.
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vodikovy pohon
tým už chceli Rusi ohúriť v r.1975,že Moskvič 1500,čo tankuje vodu,ktorá sa v genertore rozkladá na kyslík a vodík a z výfuku vychádzaju vodné pary a o č roky mladši môjmu srcdu bližší projekt,ktorému som fandil,
http://auta5p.eu/muzea/sachsen_museum_2 ... sen_09.php
ale všetko boli iba propagandistické ťahy na oblbnutie "triedneho nepriateľa" lebo myšlienka možno prevratná,ale realizacia nanajvýš nákladna
http://auta5p.eu/muzea/sachsen_museum_2 ... sen_09.php
ale všetko boli iba propagandistické ťahy na oblbnutie "triedneho nepriateľa" lebo myšlienka možno prevratná,ale realizacia nanajvýš nákladna
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Vodikovy pohon
Na rozlozenie vody na vodik a kyslik je potrebne vynalozit viac energie, ako sa ziska ich zlucenim = spalenim v motore.
Odkial sa teda ta energia v tom aute berie ?
A na vodik z bateriek uz buchla kdejaka ponorka. Aj na peroxid ich zopar fajnovo zhorelo.
Odkial sa teda ta energia v tom aute berie ?
A na vodik z bateriek uz buchla kdejaka ponorka. Aj na peroxid ich zopar fajnovo zhorelo.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Vodikovy pohon
Sak to je akoze normalna voda, ne vodik, to sa len tak vola ze vodikovy pohon. A pochybujem ze by natankovanim lepsej nafty (je to na diesly-Octavka II 1.9 TDI ten zakladny vykon) mohol prejst o 200 km viac na nadrz... Instalacia trvala cely den a stalo to nejakych 380.-eury. A uspora bude este vyssia, pretoze kazde auto reaguje na to inak a treba sa pohrat tym regulatorom, kym clovek pride na kedzy ma dobry pomer a max usporu... No uvidime jak sa to vyvynie...
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
Ak tam po tej elektrolyze nie je vodik v zmesi s kyslikom, tak co teda ? Vodna para ?
Nebolo by jednoduchsie, naliat do nadrze trocha vody a zamiesat ?
Pripadne pripojit rychlovarnu kanvicu ?
Ucinok by bol iste rovnaky.
Nebolo by jednoduchsie, naliat do nadrze trocha vody a zamiesat ?
Pripadne pripojit rychlovarnu kanvicu ?
Ucinok by bol iste rovnaky.
Naposledy upravil(a) mzprx dne ned led 15, 2012 23:22, celkem upraveno 1 x.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Vodikovy pohon
To bola asi recnicka otazka, lebo co som to ja montoval? Si pozri hore odkaz, vygoogli si o tom nieco a hotovo. Viac ti ja o tom nepoviem, iba to ze to funguje tak ako pisem. Z dlhodobeho hladiska neviem aky to bude mat vplyv, na to si pockame, ale budem informovat.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
V nadrzke sa tvori Brownov plyn a ten stupa do spalovania a okamzite spolu s benzinom vybuchuje to je cele. Ziadna voda. A presne v Rusku to bolo ako tvrdite, ale samozrejme ze kvoli biznisu s ropov sa to zatrhlo. Kvoli nicomu inemu.
No sak uvidime, podla mna je to v pohode, a je to obrovsky rozdiel. Ked je chod motora tichsi, vykon je vyssi a spotreba paliva nizsia asi nieco na tom bude a skor by som tvrdil ze motoru to iba predlzi zivotnost.
No sak uvidime, podla mna je to v pohode, a je to obrovsky rozdiel. Ked je chod motora tichsi, vykon je vyssi a spotreba paliva nizsia asi nieco na tom bude a skor by som tvrdil ze motoru to iba predlzi zivotnost.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Re: Vodikovy pohon
Taketo "zarucene" recepty sa na internete objavuju snad uz od jeho vzniku, samozrejme sa predtym sirili aj inak. Vzdy je za tym neskutocna ryza pre tych, co take "zazracne zariadenie" ponukaju a montuju. Ak sa dobre pametam, aj tu na fore uz taka tema bola.
Super elektrolyzerov je na internete kopec - zazrak riadeny mikroprocesorom (kde "mikroprocesor" NE555 vykonava ten zazrak) bude taky isty. Brownov plyn = zmes vodiku a kysliku vzniknuta rozkladom vody. Proste a jasne, pri elektrolyze sa vytvori menej chemickej energie, ako sa spotrebuje na vyrobu tej elektriny, co rozlozila vodu. Pri nabijani baterie alternatorom sa tiez nieco strati, cize spalenie elektrolyzou vytvoreneho plynu da menej energie, ako sa odberie z motora na pohon alternatoru a naslednu elektrolyzu.
Kacirska myslienka - nedal by sa z klasickych vyfukovych plynov vyrabat v aute pomocou elektriny benzin, respektive nafta, ved ked to podla teba ide z vody, preco nie z vyfukovych plynov ?
Ocakavam, ze sa po slove mikroprocesor v kratkom case zacnu spominat aj nanotechnologie, ako zazracne slovo, pod ktorym si kazdy predstavi, co chce.
Je to iste super, daj si to namontovat.
Mne mozes verit, ja som z buducnosti, tu uz vsetci jazdia na vodu, len ja konzervativec stale jazdim na alkohol...
Super elektrolyzerov je na internete kopec - zazrak riadeny mikroprocesorom (kde "mikroprocesor" NE555 vykonava ten zazrak) bude taky isty. Brownov plyn = zmes vodiku a kysliku vzniknuta rozkladom vody. Proste a jasne, pri elektrolyze sa vytvori menej chemickej energie, ako sa spotrebuje na vyrobu tej elektriny, co rozlozila vodu. Pri nabijani baterie alternatorom sa tiez nieco strati, cize spalenie elektrolyzou vytvoreneho plynu da menej energie, ako sa odberie z motora na pohon alternatoru a naslednu elektrolyzu.
Kacirska myslienka - nedal by sa z klasickych vyfukovych plynov vyrabat v aute pomocou elektriny benzin, respektive nafta, ved ked to podla teba ide z vody, preco nie z vyfukovych plynov ?
Ocakavam, ze sa po slove mikroprocesor v kratkom case zacnu spominat aj nanotechnologie, ako zazracne slovo, pod ktorym si kazdy predstavi, co chce.
Je to iste super, daj si to namontovat.
Mne mozes verit, ja som z buducnosti, tu uz vsetci jazdia na vodu, len ja konzervativec stale jazdim na alkohol...
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG