Zdravim Vas pani,
hladal som na fore, ale nenasiel som, tak sa pytam ci sa niekto stretol s takymto niecim,
ze vypnes motor, prepinacku svetiel das do polohy off a parkovacky aj tak svietia dalej???
kde je chyba prosim?
stale svietia parkovacky
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Re: stale svietia parkovacky
v aute...
z toho co si napisal to nedokaze nikto diagnostikovat
z toho co si napisal to nedokaze nikto diagnostikovat
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Re: stale svietia parkovacky
Ak do toho auta nikto nehrabal tak parkovacky su tusim podla schemy rozsvietene cez F2 poistku (ale nie som si tym upolne isty) a ta poistka je krmena cez rele, ktore je spinane packou pod volantom. Takze ak sa nieco nestalo v otocnom prepinaci na packe pod volantom (da sa premerat) tak sa mozno zlepili konakty v rele alebo sa ohol cely kontakt rele.
Cely kontakt sa mi zatial ohol len v 20rocnom rele v skodovke ale zlepili sa mi kontatky aj na rocnom finder rele na 8A, ktore asi 4x denne spinalo dva spinane zdroje k 230V sieti, pricom priemerny odber bol mizernych 50W akurat narazovy mohol byt riadny ak tie cinske zdroje nemali nejaky rozbehovy obvod na nabijanie kondenzatorov. V aute je to pri zopnuti svetiel tiez slusna pecka, lebo studene vlakna ziaroviek maju len maly odpor.
Ak ale nevies o com som pisal, teda nevies co je to napatie, prud a vykon, tak odporucam zverit auto niekomu co to vie a ma aj aspon ten najlacnejsi multimeter a vie s nim zaobchadzat.
Cely kontakt sa mi zatial ohol len v 20rocnom rele v skodovke ale zlepili sa mi kontatky aj na rocnom finder rele na 8A, ktore asi 4x denne spinalo dva spinane zdroje k 230V sieti, pricom priemerny odber bol mizernych 50W akurat narazovy mohol byt riadny ak tie cinske zdroje nemali nejaky rozbehovy obvod na nabijanie kondenzatorov. V aute je to pri zopnuti svetiel tiez slusna pecka, lebo studene vlakna ziaroviek maju len maly odpor.
Ak ale nevies o com som pisal, teda nevies co je to napatie, prud a vykon, tak odporucam zverit auto niekomu co to vie a ma aj aspon ten najlacnejsi multimeter a vie s nim zaobchadzat.