je to zaujímavé,
ale po výmene spojky + ložiska zotrvačníka sa mi zlepšilo radenie 2. rýchlostného stupňa o cca 30%.

Pozn. k výmene spojky:
za zotrvačníkom je na bloku motora obdĺžniková záslepka za ktorou je chladiaca kvapalina.
Pod ňou je len papierové tesnenie a už mi mierne tieklo.
N šrúbach záslepky isto strhnete zárezy - nezľaknite sa, odfrézujete boky a potom ich uvoľníte.
V šrúbkárni kúpite nové, môžu byť aj so šesťhranou hlavou - nebudú sa dotýkať zotrvačníka.
Neváhajte to tesnenie vymeniť pri výmene spojky,
ako tesnenie môžete použiť tesnenie na olejové vane (Soudal - GASKETSEAL SILIKONOVÝ HERMETIK ČERVENÝ)
Predpokladám že je to trošku tečie všetkým čo majú cca 100 000 km.
Stále som mal pocit, že mi trochu niekde uniká chladiaca kvapalina.

