Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Prosím o radu a pomoc, jak mám postupovat dále, když chci reklamovat/napadnout zamítnutí výplaty škody pojišťovnou z povinného ručení viníka škodní události na mém vozidle? Jedná se o škodu ve výši 16 tisíc Kč a zde se pokusím stručně nastínit podivný průběh dosavadního jednání s pojišťovnou:
Žena v manželově SUV (auto je psané na pražskou a.s., které poskytuje leasing, půjčky a úvěry) do mě zezadu narazila, když jsem odbočoval z hlavní silnice na vedlejší. Pojišťovna se chovala zprvu velmi zdvořile a vstřícně, ať si to prý dám opravit a pošlu jim fakturu, že s tím nebude problém, opravu že hradí v plné výši a jestli nechci půjčit auto po dobu, co budu mít auto v servisu. A pak jsem se po nějaké době od zaslání oné faktury z opravy zcela náhodou dozvěděl, že se rozhodli můj nárok zamítnout bez jakéhokoliv předchozího varování nebo pochybností!
Dozvěděl jsem se to oklikou tak, že mi volala jejich "call-girl" a drze (jak jsem posléze zjistil) se mě ptala, jak prý jsem spokojen s vyřízením mé pojistné události, načež jsem s údivem konstatoval, že nijak, protože vůbec netuším, že byla má pojistná událost už vyřízena. Tak jsem hned volal likvidátora, ale marně (prý je na dovolené) a potom jsem se zprostředkovaně od jeho kolegy zpětně dozvěděl, že se můj likvidátor rozhodl, že mi nic nedají, ale nestál jsem jim ani za to, aby mi to laskavě oznámili!
Přišlo také trapné, že mi při jakémkoliv telefonickém nebo osobním kontaktu s touto pojišťovnou nejdříve začali vnucovat jejich pojistky, ať už to bylo při nahlášení škody nebo dokonce i před podáním odvolání. To jsem opravdu zíral. Paní z pojišťovny, u které jsem se dotazoval na možnost odvolání, se neštítila mi nejdříve vehementně vnucovat, ať si prý u nich pořídím havarijní pojištění. Já se kupodivu udržel a odvětil, jestli to opravdu myslí vážně, že bych si u nich sjednal havarijní (nebo jakékoliv jiné) pojištění, když při podle mě jasném případu plnění povinného ručení se mnou takto zametli? Paní se nenechala odbít, že prý doufá, že se vše vysvětlí a já si u nich ještě rád něco pořídím. Po podaném odvolání (doporučený dopis a e-mail), se ten samý likvidátor (?!) ujal přezkoumání mého případu, požadoval pár nesmyslných informací (chtěl po mě např. změřit délku a šířku odbočovacího pruhu a pozice vozidel na nejfrekventovanější 3-proudové výpadovce z krajského města!). Po měsíci od odeslání posledních informací, co po mně chtěli, jsem poslal e-mailem zdvořilý dotaz, jak dopadlo mé odvolání, ale pan likvidátor se neobtěžuje odpovědět a od této doby uběhl další více jak měsíc, aniž by se cokoliv změnilo... Má normální občan v této zemi nějaké dovolání a možnost spravedlivého a slušného jednání v takovémto případě?
Připadá mi totiž postavené na hlavu, aby ten, kdo má platit škodu, sám také rozhodoval, jestli milostivě zaplatí nebo spíš ne a dokonce, že v případě odvolání proti rozhodnutí o tom rozhoduje zase ten samý člověk, co mě už jednou poslal někam! Přece soudný člověk nemůže očekávat, že likvidátor sám od sebe uzná své pochybení. Když si vzpomenu, jak mě svorně jak ten likvidátor, tak pak i na místě ohledatel posílali do servisu, ať si to nechám klidně opravit, že mi to bez průtahů proplatí a ještě mi po dobu opravu nabízeli náhradní auto (které jsem tehdy naštěstí odmítl), a pak se neobtěžují mi ani laskavě oznámit, ať si trhnu nohou.
Abych nezapomněl, touto institucí je ČESKÁ POJIŠŤOVNA, u které bych si já osobně po těchto zkušenostech neodvážil pojistit ani psí boudu...
Historie událostí:
18.4.2011 - vznik škodní události
19.4.2011 - nahlášení škodní události (osobně na místní pobočce)
25.5.2011 - elektronicky zaslány veškeré požadované dokumenty (popis vzniku škodní události, faktura včetně kalkulace škody, pořizovací doklady, kopie technického průkazu, fotodokumentace škody a kopie záznamu o dopravní nehodě)
10.6.2011 - zamítnutí výplaty škody pojišťovnou (elektronicky po mém přímém dotazu)
21.6.2011 - podání odvolání proti tomuto zamítnutí (elektronicky a doporučeným dopisem)
27.6.2011 - doručeno písemné zamítnutí výplaty škody pojišťovnou
12.7.2011 - pojišťovnou elektronicky požadovány další doplňující informace ke škodní události
19.7.2011 - mnou elektronicky zaslány požadované informace
23.8.2011 - pojišťovnou elektronicky požadovány další doplňující informace ke škodní události
23.8.2011 - mnou elektronicky zaslány požadované informace
29.8.2011 - poslední elektronická zpráva z pojišťovny končící slovy „o výsledcích dalšího šetření Vás budeme informovat“
29.9.2011 - můj zdvořilý elektronický dotaz na průběh nebo závěr mého odvolání, na který dosud nepřišla žádná reakce
3.11.2011 - můj opakovaný elektronický dotaz na průběh nebo závěr mého odvolání
Můj popis škodné události:
Odbočoval jsem v odbočovacím (vnitřním) pruhu z hlavní silnice doleva ke sklenářství se zapnutými blikajícími ukazateli o změně směru jízdy na příslušné straně vozidla. Auta v protisměru stála zrovna na nedaleké křižovatce na červenou, proto jsem pomalu začal odbočovat. Před dokončením tohoto manévru do zadní levé části mého vozu narazil za mnou těsně jedoucí vůz, jehož řidička dle vlastních slov sice zpozorovala, že vozidlo před ní začalo zpomalovat, ale blikačů si prý nevšimla. K najetí do odbočovacího pruhu jsem se připravoval již od předešlé křižovatky u čerpací stanice Benzina, proto jsem jel opatrně se sníženou rychlostí a blikače jsem měl zapnuté už dostatečném v předstihu (zhruba od autosalonu Fiat/Lancia/Alfa Romeo), protože místo dobře znám, a tak vím, že je tam veliký provoz a délka odbočovacího pruhu je jenom cca 25 metrů, takže prostoru na odbočení je tam místa velice málo, pokud jsem nehodlal přejíždět přes plnou čáru dopravního značení na vozovce. Ke kolizi došlo, když jsem byl již částečně najetý do protisměrného pruhu a odbočoval. Bezprostředně po vystoupení z vozů si protistrana postěžovala, že sice zaznamenala, že jedu pomalu, ale že přehlédla blikače na mém voze (ihned jsem proto zkontroloval, jestli blikače na mém voze fungují správně – zde žádná závada nezaznamenána, všechny blikače fungovaly v okamžiku nehody správně). Odbočit jsem zamýšlel proto, protože v budově označené číslem xxx se nachází sklenářství, kam jsem vezl na zasklení 2 okenice. Mé odbočení tedy nebylo unáhlené, ale dlouho dopředu plánované a cílené. V době mého odbočení do odbočovacího pruhu vedle mě žádný vůz ani jiná zábrana nebyla, protože do odbočovacího pruhu jsem se zařadil ihned, jakmile to bylo možné, abych měl dostatek času a místa na dokončení odbočení.
Poškození na mém vozidle:
Poškození zahrnuje (viz přiložené foto) odřený zadní nárazník (od levého rohu až po levé zadní dveře), odřený levý zadní blatník (až po levé zadní dveře, které jsou rovněž škrábnuté). Na blatníku se nalézají také 2 větší promáčkliny (nad kolem a před kolem) a 1 menší promáčklina (nad kolem). Dále byla při nehodě zničena ještě plastová poklice levého zadního kola mého vozu.
Žena v manželově SUV (auto je psané na pražskou a.s., které poskytuje leasing, půjčky a úvěry) do mě zezadu narazila, když jsem odbočoval z hlavní silnice na vedlejší. Pojišťovna se chovala zprvu velmi zdvořile a vstřícně, ať si to prý dám opravit a pošlu jim fakturu, že s tím nebude problém, opravu že hradí v plné výši a jestli nechci půjčit auto po dobu, co budu mít auto v servisu. A pak jsem se po nějaké době od zaslání oné faktury z opravy zcela náhodou dozvěděl, že se rozhodli můj nárok zamítnout bez jakéhokoliv předchozího varování nebo pochybností!
Dozvěděl jsem se to oklikou tak, že mi volala jejich "call-girl" a drze (jak jsem posléze zjistil) se mě ptala, jak prý jsem spokojen s vyřízením mé pojistné události, načež jsem s údivem konstatoval, že nijak, protože vůbec netuším, že byla má pojistná událost už vyřízena. Tak jsem hned volal likvidátora, ale marně (prý je na dovolené) a potom jsem se zprostředkovaně od jeho kolegy zpětně dozvěděl, že se můj likvidátor rozhodl, že mi nic nedají, ale nestál jsem jim ani za to, aby mi to laskavě oznámili!
Přišlo také trapné, že mi při jakémkoliv telefonickém nebo osobním kontaktu s touto pojišťovnou nejdříve začali vnucovat jejich pojistky, ať už to bylo při nahlášení škody nebo dokonce i před podáním odvolání. To jsem opravdu zíral. Paní z pojišťovny, u které jsem se dotazoval na možnost odvolání, se neštítila mi nejdříve vehementně vnucovat, ať si prý u nich pořídím havarijní pojištění. Já se kupodivu udržel a odvětil, jestli to opravdu myslí vážně, že bych si u nich sjednal havarijní (nebo jakékoliv jiné) pojištění, když při podle mě jasném případu plnění povinného ručení se mnou takto zametli? Paní se nenechala odbít, že prý doufá, že se vše vysvětlí a já si u nich ještě rád něco pořídím. Po podaném odvolání (doporučený dopis a e-mail), se ten samý likvidátor (?!) ujal přezkoumání mého případu, požadoval pár nesmyslných informací (chtěl po mě např. změřit délku a šířku odbočovacího pruhu a pozice vozidel na nejfrekventovanější 3-proudové výpadovce z krajského města!). Po měsíci od odeslání posledních informací, co po mně chtěli, jsem poslal e-mailem zdvořilý dotaz, jak dopadlo mé odvolání, ale pan likvidátor se neobtěžuje odpovědět a od této doby uběhl další více jak měsíc, aniž by se cokoliv změnilo... Má normální občan v této zemi nějaké dovolání a možnost spravedlivého a slušného jednání v takovémto případě?
Připadá mi totiž postavené na hlavu, aby ten, kdo má platit škodu, sám také rozhodoval, jestli milostivě zaplatí nebo spíš ne a dokonce, že v případě odvolání proti rozhodnutí o tom rozhoduje zase ten samý člověk, co mě už jednou poslal někam! Přece soudný člověk nemůže očekávat, že likvidátor sám od sebe uzná své pochybení. Když si vzpomenu, jak mě svorně jak ten likvidátor, tak pak i na místě ohledatel posílali do servisu, ať si to nechám klidně opravit, že mi to bez průtahů proplatí a ještě mi po dobu opravu nabízeli náhradní auto (které jsem tehdy naštěstí odmítl), a pak se neobtěžují mi ani laskavě oznámit, ať si trhnu nohou.
Abych nezapomněl, touto institucí je ČESKÁ POJIŠŤOVNA, u které bych si já osobně po těchto zkušenostech neodvážil pojistit ani psí boudu...
Historie událostí:
18.4.2011 - vznik škodní události
19.4.2011 - nahlášení škodní události (osobně na místní pobočce)
25.5.2011 - elektronicky zaslány veškeré požadované dokumenty (popis vzniku škodní události, faktura včetně kalkulace škody, pořizovací doklady, kopie technického průkazu, fotodokumentace škody a kopie záznamu o dopravní nehodě)
10.6.2011 - zamítnutí výplaty škody pojišťovnou (elektronicky po mém přímém dotazu)
21.6.2011 - podání odvolání proti tomuto zamítnutí (elektronicky a doporučeným dopisem)
27.6.2011 - doručeno písemné zamítnutí výplaty škody pojišťovnou
12.7.2011 - pojišťovnou elektronicky požadovány další doplňující informace ke škodní události
19.7.2011 - mnou elektronicky zaslány požadované informace
23.8.2011 - pojišťovnou elektronicky požadovány další doplňující informace ke škodní události
23.8.2011 - mnou elektronicky zaslány požadované informace
29.8.2011 - poslední elektronická zpráva z pojišťovny končící slovy „o výsledcích dalšího šetření Vás budeme informovat“
29.9.2011 - můj zdvořilý elektronický dotaz na průběh nebo závěr mého odvolání, na který dosud nepřišla žádná reakce
3.11.2011 - můj opakovaný elektronický dotaz na průběh nebo závěr mého odvolání
Můj popis škodné události:
Odbočoval jsem v odbočovacím (vnitřním) pruhu z hlavní silnice doleva ke sklenářství se zapnutými blikajícími ukazateli o změně směru jízdy na příslušné straně vozidla. Auta v protisměru stála zrovna na nedaleké křižovatce na červenou, proto jsem pomalu začal odbočovat. Před dokončením tohoto manévru do zadní levé části mého vozu narazil za mnou těsně jedoucí vůz, jehož řidička dle vlastních slov sice zpozorovala, že vozidlo před ní začalo zpomalovat, ale blikačů si prý nevšimla. K najetí do odbočovacího pruhu jsem se připravoval již od předešlé křižovatky u čerpací stanice Benzina, proto jsem jel opatrně se sníženou rychlostí a blikače jsem měl zapnuté už dostatečném v předstihu (zhruba od autosalonu Fiat/Lancia/Alfa Romeo), protože místo dobře znám, a tak vím, že je tam veliký provoz a délka odbočovacího pruhu je jenom cca 25 metrů, takže prostoru na odbočení je tam místa velice málo, pokud jsem nehodlal přejíždět přes plnou čáru dopravního značení na vozovce. Ke kolizi došlo, když jsem byl již částečně najetý do protisměrného pruhu a odbočoval. Bezprostředně po vystoupení z vozů si protistrana postěžovala, že sice zaznamenala, že jedu pomalu, ale že přehlédla blikače na mém voze (ihned jsem proto zkontroloval, jestli blikače na mém voze fungují správně – zde žádná závada nezaznamenána, všechny blikače fungovaly v okamžiku nehody správně). Odbočit jsem zamýšlel proto, protože v budově označené číslem xxx se nachází sklenářství, kam jsem vezl na zasklení 2 okenice. Mé odbočení tedy nebylo unáhlené, ale dlouho dopředu plánované a cílené. V době mého odbočení do odbočovacího pruhu vedle mě žádný vůz ani jiná zábrana nebyla, protože do odbočovacího pruhu jsem se zařadil ihned, jakmile to bylo možné, abych měl dostatek času a místa na dokončení odbočení.
Poškození na mém vozidle:
Poškození zahrnuje (viz přiložené foto) odřený zadní nárazník (od levého rohu až po levé zadní dveře), odřený levý zadní blatník (až po levé zadní dveře, které jsou rovněž škrábnuté). Na blatníku se nalézají také 2 větší promáčkliny (nad kolem a před kolem) a 1 menší promáčklina (nad kolem). Dále byla při nehodě zničena ještě plastová poklice levého zadního kola mého vozu.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Napsal jsi toho hodne, ale vic zbytecnosti nez dulezitych veci.
Dnes jiz prakticky kazda pojistovna posila s pojistkou formular: zaznam o nehode.
Mas s tou skudkyni neco sepsano, kde ona potvrdila, ze je vinikem?
Pokud ne tak volal jsi policii?
Vzdy je dulezite mit jednu z dvou vise jmenovanych veci
Dnes jiz prakticky kazda pojistovna posila s pojistkou formular: zaznam o nehode.
Mas s tou skudkyni neco sepsano, kde ona potvrdila, ze je vinikem?
Pokud ne tak volal jsi policii?
Vzdy je dulezite mit jednu z dvou vise jmenovanych veci
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Ja jsem se s timto setkal, pojistovna tez neplnila, a to duvodu toho, ze auto jedouci pred vami a odbocujic vlevo, nese zodpovednost, protoze vam krizi cestu. Ja to dodnes nechapu, ale toto bylo presne tak jak pisu
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Povinne ručenie za spôsobene škody na majetku, na zdraví hradi poistovna vinníka. Lepšie povedane kto je zodpovedný za škodu. 31.7 som bol účastník nehody kde som sa zranil. Na miesto nehody bola zavolana polícia, ktorá po vyšetrení nehody zistila vinníka. Po skončeni liečby som naležíte doklady odovzdal do poisťovne a do 18 dňoch som mal škodu na zdraví úhradenu. Pre moju spokojnosť. Podotýkam že mám aj DAS pravnu poistku. Tak celé som pred žiadanim škody som konzultoval s právnikom. Potreboval som asi 15 dokladov vybaviť, ale všetko mi úhradili. Od bolestného, liečebne náklady, cestovné náklady až po ušľu mzdu z dôvodu PN. Tak že moje doporučenie je na takéto prípady DAS. Prípade problémov to vyriešia za Vás.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
@Matsonic: Zápis o nehodě mám řádně vyplněný a podepsaný dotyčnou paní - dokonce ho sama vyplňovala a zaškrtla u svého auta "najelo zezadu při jízdě stejným směrem ve stejném pruhu". Policie se prý volá, když škoda přesáhne 100 tisíc, paní se na místě necukala, cuká se pojišťovna, souhlasila na místě, že já to půjdu nahlásit na její pojišťovnu a že policii volat nechce. Že mám sepisovat další lejstro, jsem opravdu netušil, myslel jsem, že k tomu slouží právě ten zápis o nehodě.
@Akri: Já znám akorát § 19: Řidič vozidla jedoucí za jiným vozidlem musí ponechat za ním dostatečnou bezpečnostní vzdálenost, aby se mohl vyhnout srážce v případě náhlého snížení rychlosti nebo náhlého zastavení vozidla, které jede před ním. Přijde mi nesmysl, abych já byl zodpovědný za to, co vyvádí někdo za mnou, když se mám primárně věnovat řízení, tedy co se děje přede mnou.
@Akri: Já znám akorát § 19: Řidič vozidla jedoucí za jiným vozidlem musí ponechat za ním dostatečnou bezpečnostní vzdálenost, aby se mohl vyhnout srážce v případě náhlého snížení rychlosti nebo náhlého zastavení vozidla, které jede před ním. Přijde mi nesmysl, abych já byl zodpovědný za to, co vyvádí někdo za mnou, když se mám primárně věnovat řízení, tedy co se děje přede mnou.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Ja jsem se s timto setkal, pojistovna tez neplnila, a to duvodu toho, ze auto jedouci pred vami a odbocujic vlevo, nese zodpovednost, protoze vam krizi cestu. Ja to dodnes nechapu, ale toto bylo presne tak jak pisu
...to akri, tak to mi pobavilo aneb pojišťovny, není to náhodou jízda v odbočovacím pruhu doleva tedy zase nic jiného nežli jízda v jízdním pruhu a ani " bezdůvodné " snížení rychlosti, zabrždění, kdysi podle § 4 nemůžu připustit...
...taky se doporučuje na druhou stranu napsat a podepsat viníkem, způsob nehody a tedy jeho přiznání viny, jinak prý eurozápis nehody nic neurčuje a to ani vinu - otázkou je na copak je?
Mějte se fajn
...to akri, tak to mi pobavilo aneb pojišťovny, není to náhodou jízda v odbočovacím pruhu doleva tedy zase nic jiného nežli jízda v jízdním pruhu a ani " bezdůvodné " snížení rychlosti, zabrždění, kdysi podle § 4 nemůžu připustit...
...taky se doporučuje na druhou stranu napsat a podepsat viníkem, způsob nehody a tedy jeho přiznání viny, jinak prý eurozápis nehody nic neurčuje a to ani vinu - otázkou je na copak je?
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Zalezi jestli nahodou neco nezmenila na svem nazoru.
Ja musel volat PCR i k 20.000 skode, protoze po tom co prijel manzel pani co do me vrazila,
tvrdili ze jsem za to mohl ja.
No po prijezdu PCR a zaplaceni 2000 pokuty zmenili nazor
Ja musel volat PCR i k 20.000 skode, protoze po tom co prijel manzel pani co do me vrazila,
tvrdili ze jsem za to mohl ja.
No po prijezdu PCR a zaplaceni 2000 pokuty zmenili nazor
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
...jo jasně, právě proto ta druhá strana a jednoznačné přiznání viny
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Nějak to nechápu o prázdninách známej v práci odbočoval vlevo auto za ním ho předjíždělo když on odbočoval a měl směrovku.Rozpáranej bok od předu až dozadu,jak od otvíráku.Pojišťovna zaplatila škodu přímo,40 000kč,nechal to spravit u známýho a 15 000kč mu ještě zbylo,záleží co má ona za pojiš´tovnu,jestli má Triglav,podnikatelskou,Direct,tak se nedivím že cukají.Tyhle pojišťovny bych já zrušil,neplní podmínky a prodlužují platby.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Rada znalych je ze aj pri skrabanci volat policiu, pretoze: "vas boli koleno (krk, zapestie, ... fantazii sa medze nekladu)", takze bude musiet nadupat a spisat a urcit vinnika, pretoze pri zraneni uz ide o nehodu a nielen skodovu udalost.
Lajstro, ktore napriklad na slovensku dali do zakonov, ze treba bezodkladne vyplnit po nehode len lajstro, ktore sa nehodi ani na vytretie pr...., pretoze je prilis tvrde. Neurcuje vinnika, nema ziadnu pravnu hodnotu a poistovne nan z vysoka ...., pre poistovnu je dolezite ci vinnik ohlasi nehodu a prizna sa k nej u svojej poistovne. Ak nie, tak treba vymahat skodu od vinnika a nie od poistovne. Vy s jeho poistovnou nemate nic, zaplatit ma vinnik a je jedno ako, ci cez svoju poistovnu alebo zo svojich. A ak by mal platit zo svojeho tak si to rozmysli a ochotne sa nahlasi v svojej poistovni.
Co sa tyka poistovni, tak su uplne arogantni a seru na zakony, kym ich niekto nepritlaci k muru.
Mne napriklad neuhradili celu vymenu skla z havarijky, pretoze som vraj mal sklo poskodene uz pri vstupe do poistenia. To je vzhladom k zmluve a VPP uplne irelevantne ale to im nevadi. ALe nez sa s nimi sudit, tak skusim najprv hrat ich hru, a teda dokazat im ze v okamihu ked som pripoistoval sklo bolo asi tak 1 hodinu stare.
Dalsi pripad, tentoraz PZP ked mi na parkovisku nabehla do auta polovodicka, ktora si myli brzdu a plyn. Poistovna sa vobec neunuvala poslat papiere mne ani zamestnavatelovi vinnika (islo o sluzobne auto) ale hlaven ze si v databazke poznacili ze ich poslali. Az ked som urgoval ja a to aj u vinnika, ten bol nastastie v tomto zodpovedny, takze nasledne urgovali aj z jeho strany, tak sa uracili poslat "druhy raz" papiere obom stranam. Ta poistovna kde som mal havarijku sa zacina na ko a druha zase na ge.
A co sa tyka dasu, tak som cital tiez nepekne veci o ich pristupe. Nejaky ich dlhorocny klient mal problemy so susedom nieco ohladne domu. A kedze dom kupoval pred vstupom do dasu tak vraj na neho seru lebo pricina sporu vznikla pred zaciatkom poistenia. Takze aj ked som volakedy nad dasom vazne rozmyslal ,dnes je mi jasne ze je to jedna banda.
Lajstro, ktore napriklad na slovensku dali do zakonov, ze treba bezodkladne vyplnit po nehode len lajstro, ktore sa nehodi ani na vytretie pr...., pretoze je prilis tvrde. Neurcuje vinnika, nema ziadnu pravnu hodnotu a poistovne nan z vysoka ...., pre poistovnu je dolezite ci vinnik ohlasi nehodu a prizna sa k nej u svojej poistovne. Ak nie, tak treba vymahat skodu od vinnika a nie od poistovne. Vy s jeho poistovnou nemate nic, zaplatit ma vinnik a je jedno ako, ci cez svoju poistovnu alebo zo svojich. A ak by mal platit zo svojeho tak si to rozmysli a ochotne sa nahlasi v svojej poistovni.
Co sa tyka poistovni, tak su uplne arogantni a seru na zakony, kym ich niekto nepritlaci k muru.
Mne napriklad neuhradili celu vymenu skla z havarijky, pretoze som vraj mal sklo poskodene uz pri vstupe do poistenia. To je vzhladom k zmluve a VPP uplne irelevantne ale to im nevadi. ALe nez sa s nimi sudit, tak skusim najprv hrat ich hru, a teda dokazat im ze v okamihu ked som pripoistoval sklo bolo asi tak 1 hodinu stare.
Dalsi pripad, tentoraz PZP ked mi na parkovisku nabehla do auta polovodicka, ktora si myli brzdu a plyn. Poistovna sa vobec neunuvala poslat papiere mne ani zamestnavatelovi vinnika (islo o sluzobne auto) ale hlaven ze si v databazke poznacili ze ich poslali. Az ked som urgoval ja a to aj u vinnika, ten bol nastastie v tomto zodpovedny, takze nasledne urgovali aj z jeho strany, tak sa uracili poslat "druhy raz" papiere obom stranam. Ta poistovna kde som mal havarijku sa zacina na ko a druha zase na ge.
A co sa tyka dasu, tak som cital tiez nepekne veci o ich pristupe. Nejaky ich dlhorocny klient mal problemy so susedom nieco ohladne domu. A kedze dom kupoval pred vstupom do dasu tak vraj na neho seru lebo pricina sporu vznikla pred zaciatkom poistenia. Takze aj ked som volakedy nad dasom vazne rozmyslal ,dnes je mi jasne ze je to jedna banda.
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Platim DAS a ta tohle resi za me kdyz potrebuju
Tady je to v pohode ale mel jsem problem v Chorvatsku a tam mi pomohli hodne,bez nich bych musel jen platit a drzet hubu
Tady je to v pohode ale mel jsem problem v Chorvatsku a tam mi pomohli hodne,bez nich bych musel jen platit a drzet hubu
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Prosím, mě nezajímá, co jsem měl udělat, ale co mám udělat teď?
@ladinek: Nemáš k tomu prosím Tě nějaké bližší informace nebo doklady, abych to mohl použít jako precedens? Díky mockrát předem!
@ladinek: Nemáš k tomu prosím Tě nějaké bližší informace nebo doklady, abych to mohl použít jako precedens? Díky mockrát předem!
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Dnes mi e-mailem přišlo zamítnutí mého odvolání:
“Dobrý den,
kontaktoval jsem kolegu, který zadané informace a data zpracovával v systému Virtual Crash a po konzultaci a spuštění programu pro simulaci dopravních nehod bylo posouzeno následovně. Provedeným rozborem nehodového děje na základě fotodokumentace poškozených vozidel, popisem obou účastníků a situačním plánkem místa nehody. Nelze jednoznačně stanovit, že nehodu zavinila pojištěná. Na základě tohoto zjištění nepodařilo poškozenému prokázat, že za nehodu odpovídá pojištěná, a proto nemůžeme provést výplatu plnění poškozeného vozidla. Na základě výstupních informací ze systému Virtual Crash a zhodnocení specialisty na průběhy nehodových dějů trváme na našem stanovisku.
Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem...“
Vzhledem k tomu (jak mi už někteří naznačili), že nemám v ruce žádné nezvratné důkazy a v podstatě se jedná o tvrzení proti tvrzení, vzdávám to, protože i tak jsem tomu už věnoval spoustu času a nervů a těch 16 tisíc za to asi fakt nestojí...
PS: Jinak včera mi přišla poštou obálka a v ní návrh smlouvy (a složenka) od ČP na úrazové pojištění, o které jsem nikdy nikde nežádal (samozřejmě na adresu, kterou jsem zadával ke škodní události)! Průvodní dopis začíná slovy: „Vážený pane, jako poděkování za důvěru, kterou nám projevujete, jsme pro Vás připravili mimořádnou, časově omezenou nabídku úrazového programu.“
Takže jediné, čeho jsem dosáhl je, že mě teď budou drze spamovat nevýhodnými nabídkami do konce života...
Na druhou stranu teď aspoň vím, co mám udělat příště, za to všem diskutujícím tímto děkuji!
“Dobrý den,
kontaktoval jsem kolegu, který zadané informace a data zpracovával v systému Virtual Crash a po konzultaci a spuštění programu pro simulaci dopravních nehod bylo posouzeno následovně. Provedeným rozborem nehodového děje na základě fotodokumentace poškozených vozidel, popisem obou účastníků a situačním plánkem místa nehody. Nelze jednoznačně stanovit, že nehodu zavinila pojištěná. Na základě tohoto zjištění nepodařilo poškozenému prokázat, že za nehodu odpovídá pojištěná, a proto nemůžeme provést výplatu plnění poškozeného vozidla. Na základě výstupních informací ze systému Virtual Crash a zhodnocení specialisty na průběhy nehodových dějů trváme na našem stanovisku.
Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem...“
Vzhledem k tomu (jak mi už někteří naznačili), že nemám v ruce žádné nezvratné důkazy a v podstatě se jedná o tvrzení proti tvrzení, vzdávám to, protože i tak jsem tomu už věnoval spoustu času a nervů a těch 16 tisíc za to asi fakt nestojí...
PS: Jinak včera mi přišla poštou obálka a v ní návrh smlouvy (a složenka) od ČP na úrazové pojištění, o které jsem nikdy nikde nežádal (samozřejmě na adresu, kterou jsem zadával ke škodní události)! Průvodní dopis začíná slovy: „Vážený pane, jako poděkování za důvěru, kterou nám projevujete, jsme pro Vás připravili mimořádnou, časově omezenou nabídku úrazového programu.“
Takže jediné, čeho jsem dosáhl je, že mě teď budou drze spamovat nevýhodnými nabídkami do konce života...
Na druhou stranu teď aspoň vím, co mám udělat příště, za to všem diskutujícím tímto děkuji!
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Mně teda přijde divný že máš auto odřený vzadu a trochu z boku. To podle mně odpovídá tomu že tě ta baba v tu chvíli asi předjížděla ? To bys byl viník ty protože při odbočování musíš koukat jestli tě někdo nepředjíždí. Ale jak píšeš, jel jsi v odbočovacim pruhu a podle mně se přes něj předjíždět nesmí, tam už bývá plná čára.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Pojišťovna odmítá plnit z povinného ručení viníka
Neviem nakolko sa uz lisia dopravne zakony na slovensku a v cechach, ale u nas by bola vinnikom ona ak by on pri odbocovani vlavo daval znamenie o zmene smeru jazdy. Vtedy je totiz zakazane predbiehanie zlava. Ak by znamenie o zmene smeru nedaval tak by bol vinikom on, pretoze jej branil v predbiehani.
Problem je v tom, ze nahradu skody treba ziadat od vinnicky, Lenze ak ta bude tvrdit ze to bolo inak, tak je to tvrdenie proti tvrdeniu a potom bez svedkov bohuzial. V takom pripade je to vopred prehrate. Takze jedine mat v aute so sebou kameru, takze si asi nejaku kupim. Uplne staci kamera dopredu, pretoze ta nahra zvuk prerusovaca smerovych svetiel.
Problem je v tom, ze nahradu skody treba ziadat od vinnicky, Lenze ak ta bude tvrdit ze to bolo inak, tak je to tvrdenie proti tvrdeniu a potom bez svedkov bohuzial. V takom pripade je to vopred prehrate. Takze jedine mat v aute so sebou kameru, takze si asi nejaku kupim. Uplne staci kamera dopredu, pretoze ta nahra zvuk prerusovaca smerovych svetiel.