Bílé s****y
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
No to je fakt, u nas si obce sve silnice uklizeji taky svejma traktorama a kolikrat je to lepsi nez ve meste, u vas to neni asi tak hrozny, ale tady , kdyz je metr snehu i ve meste, neni ho ani kam odklizet, to je zase fakt, ale to je v kazdem meste na horach nebo podhuri:-)
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Reklama
Tuto zimu jsem byl hodne podobne na tom jak týpek z denníku.
Když projel ráno pluh tak abych vyjel tak lopata do rukou. Nejhorsí ale bylo jak projel až po tom co jsem odjel. Po přijezdu večer to bylo zmrzle a potom lopata nepomohla . Ještě teď mam ve vjezdu 15cm ledu.
A jelikož je to jednosměrka a jsem na ty blby straně kde od pluhu odletí 90% sněhu tak jsem aspoň měl nucenou posilovnu
Když projel ráno pluh tak abych vyjel tak lopata do rukou. Nejhorsí ale bylo jak projel až po tom co jsem odjel. Po přijezdu večer to bylo zmrzle a potom lopata nepomohla . Ještě teď mam ve vjezdu 15cm ledu.
A jelikož je to jednosměrka a jsem na ty blby straně kde od pluhu odletí 90% sněhu tak jsem aspoň měl nucenou posilovnu
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
A jsme u jednoho problému. Většina lidí si myslí, že všechny cesty jsou silničářů. OMYL!!! Ve městech patří většina silnic MĚSTU a tudíž buďto technickým službám, nebo jiné organizaci. U nás je to stejné. Napadlo přes půl metru sněhu, naši lidé jezdili jak blbí sobotu, neděli od rána do rána. Příjezdové komunikace byly sjízdné, jen ve městě byla obrovská vrstva. Technické služby o víkendu nevytáhly paty a v pondělí město vyhlásilo kalamitu. A v novinách napsali, že silničáři nestíhali. Málem mě jeblo.Krtek píše:Vojta: snažim se je chápat a tak. Zima a sníh mně nezaskočí. Jenže to co tu "dělaj" je už fakt vrchol. Okolní vesnice jsou OK, páč se tam vždycky najde nějakej traktorista. Silnice mezi taky ale to co předvádí město uvnitř.... Napadne třeba 20cm sněhu přez noc. Pochiopim, že v 5 ráno je na silnici 5-10 cm uježděnáho sněhu. Jenže vjedeš do města a tam je těch 20 cm na silnici ! Je zajímavý že u nás bylo už asi 6 dní klid a nenapadlo skoro nic navíc. Jedna cesta kterou jezdim každej den je do ted pod ledem. Je tam asi 5 cm ledu na silnici a přitom jsme měli 3 dny skoro 6 stupňů nad nulou ! Je takovej problém vyject na jednu blbou cestu když jsou tam denně 2 auta ve škarpě (už tam byli ve škarpě i ty silničáři) ? Uprostřed jsou vyjetý koleje až na asfalt ale jak jedeš víc jak 30, rozhodí tě to. Pochopim, že to je cesta asi 2. třídy a že nemá prioritu ale když je 6 dní klid a nic se neděje a silničáře nevidíš.... tak bych jim nakopal prdel !
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Vojta: máš recht, je na místě nadávat na Příbramskou Zradnici. Ale dovede mně vytočit, když jedu po 10cm vrstvě sněhu, potkam sypače kterej nesype (budiž, někdy todojde) ale radlici má vesele nahoře. Mi místní řikáme, že nám tu monitorujou terén
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
To Krtek:
A toto je další problém. Každé vozidlo má podle zimního plánu údržby svůj okruh a ten si musí udělat. Okruhy se prolínají a kupř. určitý úsek projíždějí dvě vozidla společně, ale jen jeden bude sypat, protože ten druhý úsekem jen projíždí, aby mu materiál vyšel na jeho okruh (na jedno vozidlo se počítá asi 30-40km na jednu fůru. A zdvižené radlice - to je podobný problém. Po našich silnicích jezdí spousta sypačů s radlicí, traktorů a jiných mechanismů, ale úplně jiných organizací (tech. služby, lesy, obce, firmy atd.). A ti přece nebudou hrnout státní silnice. Stejně tak silničáři nedělají místní komunikace. Ale bohužel v podvědomí lidí je každý zimní mechanismus silničářů. takže ti parchanti se zdviženou radlicí jsou silničáři! Můžu Tě ujistit, že žádný z řidičů zásahového vozidla si NEDOVOLÍ jet po svém okruhu se zdviženou radlicí (alespoň u nás ne - to by přišel o práci). Možná Tě bude zajímat, že se vedou velmi podrobné záznamy o pohybu jednotlivých vozidel a dá se lehce zjistit, které vozidlo kde a kdy bylo (mimo jiné jsou vozidla vybavena GPS s pamětí - takže zpětně se dá zjistit, zda na svém úseku plužil, nebo sypal). Ale to už jsou technické detaily. Vím, že ve vztahu veřejnosti k silničářům se nic nezmění - prý jsou to ti nejmenší tvorečkové na světě. Napadnou tři cm sněhu a není je vidět.
A toto je další problém. Každé vozidlo má podle zimního plánu údržby svůj okruh a ten si musí udělat. Okruhy se prolínají a kupř. určitý úsek projíždějí dvě vozidla společně, ale jen jeden bude sypat, protože ten druhý úsekem jen projíždí, aby mu materiál vyšel na jeho okruh (na jedno vozidlo se počítá asi 30-40km na jednu fůru. A zdvižené radlice - to je podobný problém. Po našich silnicích jezdí spousta sypačů s radlicí, traktorů a jiných mechanismů, ale úplně jiných organizací (tech. služby, lesy, obce, firmy atd.). A ti přece nebudou hrnout státní silnice. Stejně tak silničáři nedělají místní komunikace. Ale bohužel v podvědomí lidí je každý zimní mechanismus silničářů. takže ti parchanti se zdviženou radlicí jsou silničáři! Můžu Tě ujistit, že žádný z řidičů zásahového vozidla si NEDOVOLÍ jet po svém okruhu se zdviženou radlicí (alespoň u nás ne - to by přišel o práci). Možná Tě bude zajímat, že se vedou velmi podrobné záznamy o pohybu jednotlivých vozidel a dá se lehce zjistit, které vozidlo kde a kdy bylo (mimo jiné jsou vozidla vybavena GPS s pamětí - takže zpětně se dá zjistit, zda na svém úseku plužil, nebo sypal). Ale to už jsou technické detaily. Vím, že ve vztahu veřejnosti k silničářům se nic nezmění - prý jsou to ti nejmenší tvorečkové na světě. Napadnou tři cm sněhu a není je vidět.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No vida. Díky za odpovědi. Každopádně vim, že kdybych měl na cestu do práce auto s radlicí, tak jí vozim dole a je mi jedno jestli je ta silnice města nebo státu. S tim posypem je to jasný že musej mýít propočteno kde a kolik sypat. Promiň ale připadá mi jako kokotina vidět oranžový auto s radlicí nahoře project 10 minut přede mnou a pak ho vidět o kus dál (na neshrabanym úseku) ve škarpě. To si vždycky řikam, dobře mu tak !
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
V zpomínám na jeden vtip o silničářích v Praze (snad se Vojtra neurazí)
V Praze se udržují silnice dle tříbodového scénáře:
1. jeden pod nulou
2. dva cm sněhu
3. tři prdele problémů
V Praze se udržují silnice dle tříbodového scénáře:
1. jeden pod nulou
2. dva cm sněhu
3. tři prdele problémů
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Já už se dávnou neurážím - zvykl jsem si, že za všechno můžeme. V Praze je kalamita při 5cm sněhu. Dostal jsem pěknej e-mail s názvem 20cm sněhu v Praze. Pokusím se ho nějak dostat na fórum (je to fotka).
Ještě k těm zvednutým radlicím. Při každém plužení se zvedá spotřeba nafty a limity jsou stanovené. A každé překročení se musí zdůvodnit. A každé zdůvodnění se musí zdůvodnit, proč se to zdůvodnilo tak a tak. Je to prostě STÁT. Jsou šoféři, kteří to vypluží i když jsou mimo svůj okruh. Všechno je to v lidech. My máme sídlo u místní komunikace a dal jsem šoférům befél, že těch 400m místní komunikace, které nás spojují s naší cestou, budou udržovat a šmytec. Vždyť by to bylo jak u blbejch - před silničářema na silnici bordel!! Musel bych se stydět.
Ještě k těm zvednutým radlicím. Při každém plužení se zvedá spotřeba nafty a limity jsou stanovené. A každé překročení se musí zdůvodnit. A každé zdůvodnění se musí zdůvodnit, proč se to zdůvodnilo tak a tak. Je to prostě STÁT. Jsou šoféři, kteří to vypluží i když jsou mimo svůj okruh. Všechno je to v lidech. My máme sídlo u místní komunikace a dal jsem šoférům befél, že těch 400m místní komunikace, které nás spojují s naší cestou, budou udržovat a šmytec. Vždyť by to bylo jak u blbejch - před silničářema na silnici bordel!! Musel bych se stydět.
Dost, že to už slejzá. V pátek jsem elegantně vklouzl do asi půlmetrový závěje a musel jsem přivolat pomoc s lopatou, aby mě vykopali.
Když jsem se pak chtěl uklidnit u píva, tak mi tam jeden moooc chytrej pán asi třikrát zopakoval, že mám mít zimní gumy. Vůbec ho nezajímalo, že zimní pneu samozřejmě mám a za druhý, že v toliko sněhu by mi pomohly tak možná kola velikosti Zetorovských.
Když jsem se pak chtěl uklidnit u píva, tak mi tam jeden moooc chytrej pán asi třikrát zopakoval, že mám mít zimní gumy. Vůbec ho nezajímalo, že zimní pneu samozřejmě mám a za druhý, že v toliko sněhu by mi pomohly tak možná kola velikosti Zetorovských.
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hehehe, to ja patrim, aj pri svojej vyske 185 cm, medzi najnizsich ludi na svete. Preco?
Lebo byvam v BA. Tu staci, ked napadnu 2 cm snehu a vsetci ho maju po krk
Lebo byvam v BA. Tu staci, ked napadnu 2 cm snehu a vsetci ho maju po krk
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Tak se nic nezměilo je to furt stejný až na to že se jinak jmenujemvado píše:Hehehe, to ja patrim, aj pri svojej vyske 185 cm, medzi najnizsich ludi na svete. Preco?
Lebo byvam v BA. Tu staci, ked napadnu 2 cm snehu a vsetci ho maju po krk
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
takhle je to lepší, Vojto
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny