Kluci,GO motora!!!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Radmonte a tej moj co mam doma si uz videl...???Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
http://ba.zsvs.sk/dohc/
To RADOSLAV...:
clovece aky benzin tankujesh ..??
to vyzera tak ze ti len odpalilo piestne kruzky..
podla tovojho posledneho prispevku...
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Tankujem vacsinou N95 na OMV alebo SHELL. A pri dlhych cestach V-POWER 95 alebo OMV 100. Pravdepodobne sa prejavilo aj chipovanie,kde bola zrejme nastavena bohatsia zmes a vysoky predstih zazizhu. Teraz to pojde na povodne vyrobcom urcene hodnoty a povodna riadiaca jednotka. Uvidime,co to bude robit. 6 mesiacov to bude v zaruke.
S tim pomalým zábehem bych dlouho nepřeháněl... krátce, třeba 5tis... nejlepší je zlatý středRadoslav Hološka píše:Radmont,ako dohumplovany? Ved tam bude vsetko nove - piesty,ojnice,klukovka,kruzky,vybrus bloku, hlava je po generalke. Pekne pomalicky zabeh a pojde ako hodinky. Dohumplovany by bol,keby som ho zadrel ale nie takto. Ved GO motoroa je v sucasnosti normalny postup.Radmont píše:ja osobne by som uz taky dohumplovany motor nechcel, ale je to vec nazoru
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
tak to by som im dal preplatit celeRadoslav Hološka píše:Tak kluci,mam nove,zrejme definitivne info o pricine a dovode mojej GO motora.
Chipovanim to urcite nebolo,ale pre klud duse servisakov som im dnes odniesol povodnu riadiacu jednotku,aby pocas zaruky isla povodna.
Destrukcia piestov,kruzkov,ojnice a lozisk nastala a trvala este z obdobia spred 2 rokov,kedy ako som uz niekedy spominal povodnej majitelke praskol rozvodak - vymenu prekrocila o 7.000 km! - NIKOMU NEODPORUCAM hlavne pri 16V! Stretli sa piesty s ventilmi,servis generalkoval iba hlavu,blok a jeho sucasti zrejme ani nepozreli! Dnes som si pri skladani mojho motora zo servisu odniesol ako raritu domov (zatial auto este nemam) jeden piest,na ktorom su z kazdej strany odtlacene (vyryte) po dva "polmesiace" od sacich aj vyfukovych ventilov!!! Skoda,ze nemam este digifotak,to by ste pozerali! Ukazem na zraze. Takze tvrdenie servisu,ze je to vdaka chipovaniu je scestne,je to vdaka roztrhnutemu rozvodaku a neskontrolovanim ostatnych casti motora okrem hlavy!
To sice možná jo, ale jak to dokázat. Podle mě ten otisk na pístu na to nestačí , navíc je to asi už dost dlouho.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Bohužel Radoslave zklamu tě tím že se rozthne řemen se nic jiného než ventily a maximálně vodítka ve kterých ty ventily běhají nepoškodí a navíc zářezy proti ventilům šikmo jakoby jen půlka jsou na každém pístu od výroby je to kvůli kompresi není tam dost místa a proto se ten motor taky potká prostě ty ventily se tam nevejdou