Antikorozní ochrana podvozku
Moderátor: Blue Lanos
Antikorozní ochrana podvozku
Jak je na tom Orlando z výroby s ochranou spodku proti korozi? Někde jsem četl, že to není ošetřené v podstatě žádným nástřikem (ve srovnání např. s koncernem VW) a že tedy dost akutně hrozí koroze, protože jenom samotný pozink toho moc nevydrží. Může někdo z majitelů potvrdit/vyvrátit tuto informaci? Máte někdo tip na to jak to ošetřit? Nerad bych po první zimě koukal na rezavý spodek...
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Béžová Daydream
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
- Reklama
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
- johnlord
- Příspěvky: 322
- Registrován: úte čer 28, 2011 17:34
- Bydliště: Brníčko u Zábřeha na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Sice hezký odkaz, ale nedočetl jsem se, jestli je nástřik nutný u nového auta ?
Re: Antikorozní ochrana podvozku
jestli máš za 7 let na nový auto tak není
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Ahojte,
strčil som foťák pod auto ... Niečo tam nanesené je.
Peter
strčil som foťák pod auto ... Niečo tam nanesené je.
Peter
- Přílohy
-
- IMG_1814.JPG (226.59 KiB) Zobrazeno 6300 x
-
- IMG_1811.JPG (226.56 KiB) Zobrazeno 6300 x
-
- IMG_1810.JPG (239.11 KiB) Zobrazeno 6300 x
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Čéče,to parkujieš pod Macochou néé???
Yamaha XJ6 Diversion,Yamaha WR 250R,Chevrolet Orlando 1,8LTZ černá metalíza
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Pod strechou v garáži
Re: Antikorozní ochrana podvozku
A kruci, to se s tím fakt moc nemažou, takové krápníky jsem viděl naposledy v Moravském krasu ... Takže to vidím na nástřik spodku (přip.i dutin), protože takovouhle prasárnu bych v roce 2011 nečekal. Existuji i jiné materiály na nástřik než asfaltové přípravky typu Resistin nebo Concor? Slyšel jsem něco o nějakém ochranném vosku, ale nevím přesně o co jde. Moc netoužím po tom aby mi nové auto 1/2 roku smrdělo asfaltem a abych po několika letech zjistil, že to z nějakého důvodu stále nezaschlo (tak jako na mém současném autě).peterv píše:Ahojte,
strčil som foťák pod auto ... Niečo tam nanesené je.
Peter
Naposledy upravil(a) Obelix dne sob črc 16, 2011 13:30, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Béžová Daydream
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
předtím: Citroen Xantia Break 1.8i r.v.1995
Škoda Favorit 136L r.v.1993
Škoda 120 r.v. neznámý
Spotřeba CHEVROLET Orlando 1.8 104 kW / 141 HP
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Ale jsou to super fotky jak to je nasvícený...
Vůbec bych ten spodek neřešil,nástřik tam je,navíc má Chevy oboustranný pozink plechu,maximálně nechat prostříknout dutiny Rezistinem ML.Levný a účinný.
Vůbec bych ten spodek neřešil,nástřik tam je,navíc má Chevy oboustranný pozink plechu,maximálně nechat prostříknout dutiny Rezistinem ML.Levný a účinný.
Yamaha XJ6 Diversion,Yamaha WR 250R,Chevrolet Orlando 1,8LTZ černá metalíza
Re: Antikorozní ochrana podvozku
peterv píše:Ahojte,
strčil som foťák pod auto ... Niečo tam nanesené je.
Peter
Tak jako vypadá to docela hnusně,podle těch fotek.jsem taky zatím jen čekatel a tohle je zatím největší průšvih který jsem na tom autě viděl.Ale pokud jde o ten nástřik spodku,tak já dělal vždy na všech autech spodek Tlumexem a nemůžu si stěžovat
Škoda 105 3x
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Ford Mondeo 1,8 r.v.1994
Renault Scenic
a teď funglovka Orlík
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Pozeram ze to vo vyrobe pekne flakaju, takto odflaknuty nastrek plastizolu alebo co to tam dali, to fakt dlho vydrzi .
A nechem vam kazit iluzie ale pozink uz dnes nik nerobi, mozno na vyssie triedy a to orlando nie je. Samozrejme predavac v autosalone vam nabulikuje cokolvek len aby ste kupili. Dnes sa len fosfatuje (ako uz boli skodovky od 1100) a elektroforeticky nanasa zakladna farba (ako uz mali skodovky od 1100), to je to okrove co pri flakarine v koreji zo spodu poriadne nezastriekali a co kamienky prebiju ako nic. Ale vacsi problem su dutiny, ak sa v nich zacne zhromazdovat prach, sol a voda z ciest tak odhniju skor nez stratite zaruku, len o tom nebudete vediet. A neverim zeby vo fabrikach striekali dutiny poctivu, proste tam fuknu predpisane mnozstvo, kam sa dostane to je jedno, hlavne ze plnime plan.
Co sa tyka ochranneho vosku, tak medzi ml pripravkami do dutin a voskovymi nie su ziadne zavratne rozdiely, ale voskove sa nenanasaju tak lahko, na to je trochu zlozitejsi postup nez len pistolka a nafukat to dovnutra. Mimochodm feldy mali dutiny ochranene dobre, mali tam vosku tolko, ze sa do neho lepili kamene z cesty. Horsie to bolo s technologickym vyhoovenim karoserie, kopu technologickych nezmyslov ako falce a preklady plechu, ktore mali za ulohu zadrziavat vodu a co najrychlejsie odhnit. Napriklad slavne 5. dvere. Cital som nejaky tehcnicky list k ochrannym naterom kovov a vyrobca pisal ze presne taketo nezmysly sa nesmu na chranenom objekte nachadzat, lebo inak ich nater nebude plnit svoju funkciu. Ale to panom inzinierom ocividne nevadilo.
Ja si pripravkom na dutiny akurat vylievam prahy. Nemam pistol na dutiny a takto sa dostane vsade tam, kam aj voda. Zatial mam pokoj, ale bohuzial falc a spoj dvoch casti karoserie na zadnych blatnikoch na espere sa ochranit neda. Ked to spackaju uz v navrhu, tak sa s tym uz neda nic robit.
Pripadne skuste si lahnut pod auto a strcit prst do otvorov v kasni. Ak nahmatate hrubu vrstvu vosku, mozno uz zalepenu kamienkami a prachom, tak tam, nieco je, ale ci vsade to sa aj tak nedozviete.
Ked si kupujete auto na 5 az 7 rokov tak na dutiny a podvozok kaslite. Ak na dlhsie tak by som ho hned po kupe dal niekde poriadne v dutinach prestriekat, ale fakt poriadne, nech to z neho az tecie.
A nechem vam kazit iluzie ale pozink uz dnes nik nerobi, mozno na vyssie triedy a to orlando nie je. Samozrejme predavac v autosalone vam nabulikuje cokolvek len aby ste kupili. Dnes sa len fosfatuje (ako uz boli skodovky od 1100) a elektroforeticky nanasa zakladna farba (ako uz mali skodovky od 1100), to je to okrove co pri flakarine v koreji zo spodu poriadne nezastriekali a co kamienky prebiju ako nic. Ale vacsi problem su dutiny, ak sa v nich zacne zhromazdovat prach, sol a voda z ciest tak odhniju skor nez stratite zaruku, len o tom nebudete vediet. A neverim zeby vo fabrikach striekali dutiny poctivu, proste tam fuknu predpisane mnozstvo, kam sa dostane to je jedno, hlavne ze plnime plan.
Co sa tyka ochranneho vosku, tak medzi ml pripravkami do dutin a voskovymi nie su ziadne zavratne rozdiely, ale voskove sa nenanasaju tak lahko, na to je trochu zlozitejsi postup nez len pistolka a nafukat to dovnutra. Mimochodm feldy mali dutiny ochranene dobre, mali tam vosku tolko, ze sa do neho lepili kamene z cesty. Horsie to bolo s technologickym vyhoovenim karoserie, kopu technologickych nezmyslov ako falce a preklady plechu, ktore mali za ulohu zadrziavat vodu a co najrychlejsie odhnit. Napriklad slavne 5. dvere. Cital som nejaky tehcnicky list k ochrannym naterom kovov a vyrobca pisal ze presne taketo nezmysly sa nesmu na chranenom objekte nachadzat, lebo inak ich nater nebude plnit svoju funkciu. Ale to panom inzinierom ocividne nevadilo.
Ja si pripravkom na dutiny akurat vylievam prahy. Nemam pistol na dutiny a takto sa dostane vsade tam, kam aj voda. Zatial mam pokoj, ale bohuzial falc a spoj dvoch casti karoserie na zadnych blatnikoch na espere sa ochranit neda. Ked to spackaju uz v navrhu, tak sa s tym uz neda nic robit.
Pripadne skuste si lahnut pod auto a strcit prst do otvorov v kasni. Ak nahmatate hrubu vrstvu vosku, mozno uz zalepenu kamienkami a prachom, tak tam, nieco je, ale ci vsade to sa aj tak nedozviete.
Ked si kupujete auto na 5 az 7 rokov tak na dutiny a podvozok kaslite. Ak na dlhsie tak by som ho hned po kupe dal niekde poriadne v dutinach prestriekat, ale fakt poriadne, nech to z neho az tecie.
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Do pěti let bude druhý facelift Orlanda,starýho prodáte na Ukrajinu a koupíte si stejně nový,tak co to řešit.Auto je u mě spotřební zboží,nehodlám do toho vrážet víc než je třeba a navíc nejsem tak bohatej abych si kupoval ojetinu...
Yamaha XJ6 Diversion,Yamaha WR 250R,Chevrolet Orlando 1,8LTZ černá metalíza
Re: Antikorozní ochrana podvozku
ja ho po 4 rokoch splatim a potom ide prec a budem pokracovat v leasingu s novym vozom
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Antikorozní ochrana podvozku
neřeším, než to zhnije pravděpodobně už budu jezdit v něčem jiném.
orel LTZ 1,8 v bílé
Re: Antikorozní ochrana podvozku
Ošetření voskem není na škodu - zůstane elastickej a mastnej
Něco na báz asfaltu nedoporučuji.
Po čase to popraskalo a držela se v tom voda - ale doba je už jiná.
Ochrana je dostatačná - ono podívejte se na ostatní nová auta - rozhodně na tom nejsou lépe.
Něco na báz asfaltu nedoporučuji.
Po čase to popraskalo a držela se v tom voda - ale doba je už jiná.
Ochrana je dostatačná - ono podívejte se na ostatní nová auta - rozhodně na tom nejsou lépe.